Anabella és Tony egy new yorki testőrcégnek dolgozik, akik sztárok védelmét látják el. Bernie Ecclestone a Forma 1 mindenható ura felbéreli őket, hogy védjék meg az egyik pilótát, aki rendszeresen fenyegető leveleket kap. Persze a pilóta nem repes az örömtől egészen addig, amíg rá nem jön, hogy szüksége van védelemre és persze Bellára. Bella nemcsak a pilóta védelmét, de a depresszióból való kirángatását is elvállalja.
Bella a nagyszájú, merész és vad lányok közé tartozik, de mint tudjuk a szerelem mindenkit megváltoztat.....

2011. október 3., hétfő

Ajándék!

Sziasztok!
Ahogy ígértem megkapjátok az ajándékot, méghozzá egy képet, amit én kreáltam. Ezen még Lewis is rajta van, de a szingapúri eset után le akartam venni a képről. :-( Végül fenn maradt, mert remélem, hogy rájön, hogy ő volt az aki hibázott és bocsánatot kér Felipétől és végre úgy versenyez tovább, hogy nem árt vele senkinek. Bosszús vagyok, hogy a verseny után még neki állt feljebb! Egyszerűen szánalmas! Na mindegy! Remélem azért tetszeni fog a képecske!  Fogadjátok sok szeretettel! 

Puszi
Krimi88(Kriszti)

Ui.: Egyébként rész holnapra várható!




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése