Anabella és Tony egy new yorki testőrcégnek dolgozik, akik sztárok védelmét látják el. Bernie Ecclestone a Forma 1 mindenható ura felbéreli őket, hogy védjék meg az egyik pilótát, aki rendszeresen fenyegető leveleket kap. Persze a pilóta nem repes az örömtől egészen addig, amíg rá nem jön, hogy szüksége van védelemre és persze Bellára. Bella nemcsak a pilóta védelmét, de a depresszióból való kirángatását is elvállalja.
Bella a nagyszájú, merész és vad lányok közé tartozik, de mint tudjuk a szerelem mindenkit megváltoztat.....

2013. április 28., vasárnap

55. fejezet

Sziasztok!

Most nem késtem a résszel olyan sokat, szóval örülnék neki, ha írnátok néhány sort. Érdekelne a véleményetek.

A mai rész leginkább az Alonso babáról fog szólni és Bella is gyakorolhatja egy kicsit a gyereknevelést Raquel és a kicsi mellett.

Várom a kommentjeiteket!

Jó szórakozást!

Puszi
Krimi88(Kriszti)

Juan Fernando

Ana Maria, Fer anyukája
Egész úton tiszta idegek voltunk. Mi lesz ha a mi lányunk születik meg? Valószínűleg a mostaninál százszor idegesebbek leszünk. Mondjuk szerintem nekem ez lesz a legkisebb gondom. Miután földet értünk Madridban, azonnal kocsit béreltünk és mentünk Oviedoba. A kórházba érve már ott találtuk Fer és Raquel teljes családját is. Na és persze a sajtót is.
- Hogy állunk? - kérdeztem egyből Fer anyukáját
- Pár óra és megszületik - mosolygott meghatottan Ana Maria
Amint ezt kimondta Fer lépett ki az egyik kórteremből és az arcán látszott, hogy pánikol. Mint minden pasi amikor családapa lesz.
- Hogy van Raquel és a kicsi? - kérdeztem egyből
- Hát azt leszámítva, hogy most küldött el a pokolba mondván, hogy ez az egész szenvedés az én hibám, jól van? - nevetett
- És a kispapa? Ő hogy van? - kérdeztem
- Ő fél - nevetett idegesen - Rettegek attól, hogy Raquelnek vagy a fiamnak valami baja esik. De attól is félek, hogy rossz apa leszek és a futamok miatt lemaradok a gyerekem első szaváról, az első lépéseiről. A munkám miatt lemaradok a fiam életének legfontosabb eseményeiről és ezért gyűlölni fog - mondta
- Ez nem igaz. Olyan a munkád, ami miatt sokat utazol, de képzeld sok pilótának van gyereke: Rubensnek, Jarnonak, Giancarlonak, Nicknek, Michaelnek. És már az, hogy ilyen dolgok miatt aggódsz, bizonyítja, hogy jó apa leszel. Most, ebben a pillanatban igazi apa lettél. Nyugodj meg nem lesz semmi baj! Csodás apa leszel - mondtam
- Köszi - ölelt meg - Menjetek csak be! Biztos örülni fog nektek.

Miután beléptünk a kórterembe egyből megláttuk Raquelt az ágyon fekve és az arca fájdalmat tükrözött, ami a testtartása is mutatott. A kezével az ágy szélét szorongatta én pedig azonnal odaléptem hozzá és megfogtam a kezét. Pár másodperccel később a fájdalom elmúlt.
- Sziasztok! - mosolygott erőtlenül - Nektek nem Brazíliában kéne lennetek?
- De! Csak miután megtudtuk, hogy útban van a keresztfiúnk azonnal idejöttünk - mondta Felipe
- Neked nem szabadna utazgatnod - nézett rám
- Ó! Ugyan már! Én csak 1 hónap múlva szülök. Ráérek - mosolyogtam
- Én viszont egyvalamire rájöttem - mondta  - Soha többé nem szülök.
 Elnevettem magam hiszen tudtam, hogy csak a fájdalom miatt mondja ezt. Pár perccel később bejött az orvos és nekünk ki kellett mennünk. A vizsgálat után az orvos közölte, hogy ideje Raquelt átvinni a szülőszobába hiszen itt az idő. Természetesen Fernando is bement vele.
Hosszú percek teltek el, mindenki ideges volt. Fél óra elteltével kinyílt a szülőszoba ajtaja és Fernando lépett be rajta a karjaiban egy fehér takaróban egy kis csomaggal. Mikor Fer arcára néztem megdöbbentem. Sírt! Sőt! Nemcsak sírt, zokogott. Azóta mióta ismerjük egymást nem láttam még őt sírni. A kis csomag, amit hozott a fia volt. Mindenki jól szemügyre vette a kis jövevényt. Egyből mindenki kijelentette, hogy a legjobban Fernandora hasonlít. Már most dús, barna haja van és gyönyörű csoki barna szemei. Fer nem is volt hajlandó kiadni a kisfiát a kezéből. Még pár percig csodáltuk a kicsit majd Fer visszament Raquelhez. Nem sokkal később mi is meglátogattuk a ki családot.
- Hé kicsim! Ők itt a keresztszüleid. Ők lesznek a pótszüleid, akik majd sok-sok ajándékkal halmoznak el. - gagyogott Raquel a karjában fekvő kicsinek - Ő pedig itt Juan Fernando Alonso del Rosario
Juanito

Még egy ideig beszélgettünk majd hazamentünk és hagytuk a kis családot pihenni ugyanis Fer és Felipe szerdán indul Japánba. Persze az újságok és a tv-k tele voltak a kis Alonso világra jöttének hírével.

Fernando Alonso apa lett!

2010 október 5.-én megszületett a 2x-es Forma 1-es világbajnok Fernando Alonso első gyermeke. Alonso és felesége Raquel del Rosario 2006-ban házasodtak össze és idén a monacoi nagydíjon jelentették be, hogy érkezik a trónörökös. Kedden pedig meg is született a spanyol világbajnok és az El Sueno de Morfeo énekesnőjének kisfia Juan Fernando Alonso del Rosario.
Egyenlőre képet még nem közöltek a kisfiúról, de Alonso eddig is titkolta a magánéletét tehát ez nem is meglepő. Kollégánk csak annyit tudott meg a kórház egyik dolgozójától, hogy a mama és a baba is jó egészségnek örvend. Ez úton szeretnénk gratulálni az ifjú szülőknek. Gratulálunk és sok boldogságot a kicsihez!

Szerdán a fiúk elindultak Japánba. Fernando nehéz szívvel hagyta itt a feleségét és a kisfiát, de hívta a kötelesség. Biztosítottam róla, hogy vigyázok rájuk és ez így is volt. Pénteken az orvosok kiengedték Raquelt és Juant a kórházból és én is velük tartottam. Pár napra hozzájuk költözöm, hogy segítsek Raquelnek ellátni a kicsit és így én is gyakorolhatom az anyaságot. Juan nagyon nyugodt baba és rengeteget alszik. Napról napra egyre szebb. Hát igen! Nem tagadhatja le a szülei génjeit.
Szombaton Raquellel együtt ültünk le a tv elé, hogy amíg Juanito aludt, addig mi megnézzük az időmérőt.  Csakhogy Japánban égszakadás van. Gyakorlatilag folyik a víz a pályán. Az időmérőt háromszor is eltolták hátha eláll az eső, de ez nem történt meg így vasárnap reggelre halasztották a kvalifikációt. Nem akarták a pilótákat egy ilyen veszélyes pályán, ilyen életveszélyes körülményeknek kitenni. Felhívtam Felipét és elmondta, hogy az összes pilóta egyetértett a döntéssel. Még néhány pilótát felhívtam és meginterjúvoltam őket, megírtam a cikket és elküldtem a Marcanak.

Vasárnap hajnalban megnéztük az időmérőt, mivel Juan Raquelt, Cami pedig engem nem hagyott aludni hiszen egyfolytában rugdosott. Végre meg tudták rendezni az időmérőt. A pole Sebié lett, Mark 2., Rob 3., Fer 4. míg Felipe csak a 12. rajtkockából indul. Az időmérő után megreggeliztünk, Raquel megetette a babát, aki aztán hamar vissza is aludt. Nem sokkal később újra a tv előtt ültünk és kezdődött a futam. Már a rajt után megállt a szívem egy pillanatra. 2 baleset is történt. Vitalij és Nico Hülkenberg ütközött össze és esett ki. A másik esetnél Felipe megcsúszott a műfüvön, keresztbe csúszott a pályán és letalálta Liuzzit. Így ők is már az első kör második kanyarjában befejezték a versenyt. Azonnal felhívtam Felipét, hogy minden oké-e. Szerencsére nem esett semmi baja sem neki, sem a többieknek. Nem sokkal később Rob is búcsút intett a versenynek, mert rejtélyes módon eltűnt a jobb hátsó kereke. A futam vége felé Rosberg is kiesett, Lucas pedig el sem tudta kezdeni a futamot, mert már a felvezető körön műszaki hiba miatt nekicsapódott a gumifalnak. A versenyt végül Sebi nyerte, Mark és Fernando előtt. Készítettem egy telefonos interjút Sebivel, Kobayasival és Roberttel, megírtam a cikket és elküldtem.

Hétfő este értek haza a fiúk, mi Felipével visszautaztunk Brazíliába. Felipe nem sokáig volt otthon, mert szombaton Maranelloba utazott. Vasárnap a család átjött és jót beszélgettünk. Épp egy jót nevettem, amikor megtörtént az, aminek nem kellett volna.

1 megjegyzés:

  1. Szia!:):)
    Elsőként boldog szülinapot utólag is Massának!:):)
    Nagyon szívmelengető fejezetet írtál!:) Nagyon tetszett!:):)
    Nem csodálom, hogy Raquel elküldte a "francba" Alonsot!:D:D XD Csak a fájdalom mondatta vele!:):) Szerencsére komplikációmentes szülés volt!:) Tündéri baba lett!:) Fer pedig jó apa lesz!:)
    Óha!!:):D Most Anabella következik?:)
    Várom a folytatást!:):)
    Olivia

    VálaszTörlés