Anabella és Tony egy new yorki testőrcégnek dolgozik, akik sztárok védelmét látják el. Bernie Ecclestone a Forma 1 mindenható ura felbéreli őket, hogy védjék meg az egyik pilótát, aki rendszeresen fenyegető leveleket kap. Persze a pilóta nem repes az örömtől egészen addig, amíg rá nem jön, hogy szüksége van védelemre és persze Bellára. Bella nemcsak a pilóta védelmét, de a depresszióból való kirángatását is elvállalja.
Bella a nagyszájú, merész és vad lányok közé tartozik, de mint tudjuk a szerelem mindenkit megváltoztat.....

2011. július 9., szombat

12. fejezet

Sziasztok! Meghoztam az új részt! Bocs, hogy ilyen sokára hoztam, de dolgoztam. Várom a komikat is! :-)
Natasa Petrova, Bella legnagyobb ellensége

Bella rucija a bulin


Natasa-akció

Nagyon ideges lettem. Reszkettem a dühtől.
Aztán Felipe megfogta az ökölbeszorított kezemet, amitől kicsit megnyugodtam.
- Szóval Natasa itt van Sao Paoloban. De csak péntekig. Ezért kéne most lépnünk.
  Egy drogügyletet intéz egy ma esti bál közben. A vevő rendez egy bált, hogy
  leplezze a valódi találkozót. Itt elkaphatjuk és örökre börtönbe zárathatjuk
  - mondta
- Ezen gondolkodnom kell - mondtam levegő után kapkodva
- Gyorsan kell döntened! - mondta Szergej
- Csak egy fél órát kérek - mondtam majd elindultam kifelé. Gondolkodnom kell!
Ez most hírtelen ért. Évek óta nem hallottam Natasáról, erre Szergej beállít és
azt állítja, hogy ma este örökre vége lehet a Natasa-ügynek. Szükségem van
egy kis időre, hogy eldöntsem mit akarok.

Felipe szemszöge
Utána akartam menni, de Tony elkapta a karom.
- Most hagyd gondolkodni - mondta
- De ki ez a Natasa? - kérdeztem Tudni akarom mi folyik itt!
- Mennyit mesélt neked Bella a pasiairól? - kérdezte Tony Hogy jönnek ide a pasiai?
- Kettőről mesélt. De annyira nem mentünk bele a témába. Az egyik megcsalta,
  a másik megütötte. Miért? Van még valaki? - mondtam
- Akkor Joshról nem mesélt. Nem csodálom! Én is csak azért tudom, mert ott voltam
  - mondta Tony
- Elmeséled? - néztem rá könyörögve A többiek is kiváncsian néztek rá.
- Ezért meg fog ölni! - forgatta a szemeit Tony - Ennél az akciónál találkoztunk Bellával.
  Mindketten beépített rendőrök voltunk egy drogbandában.
  Persze nem tudtuk a másikról, hogy rendőr. Itt ismerkedett meg Josh-sal is.
  Josh a banda tagja volt. Natasa pedig a bandavezér. Josh és Bella egymásba szerettek.
  Natasa rájött, hogy zsaruk vagyunk. Gondolta tesz róla, hogy Bella szenvedjen.
  Így hidegvérrel megölte Josht. Mielött meghalt, Bella megígérte neki és magának,
  hogy elkapja Natasát. Natasa elmenekült és azóta sem hallottunk róla. Egészen eddig
   - mondta Tony
- És neked mi közöd van ehhez az egészhez? - kérdeztem Szergejtől
- Az orosz hírszerzésnek dolgozom. Tony és Anabella nekem jelentett. Megígértem
  Bellának, hogy folyamatosan szimatolok Natasa után és szólok neki ha van valami.
  Most is ez történt. Azonnal jöttem, amikor megkaptam a hírt - mondta Szergej
- Nagyon szerette Josht? - kérdeztem félve Tartottam a választól! Féltem attól, hogy
  még mindíg ezt a Josht szereti.

- Igen. Legalábbis azt hittem. De mikor találkoztatok minden megváltozott.
  Szerintem most azért bukott ki, mert hosszú évek után végre beteljesítheti az ígéretét.
  Már nem azért csinálja, hogy megbosszúlja a szerelme halálát, hanem azért,
  mert Natasa egy bűnöző, aki több ember életét is kioltotta - mondta Tony
- És szerinted elvállalja? - kérdezte Fernando
- Vállalom! - szólalt meg Bella

Bella szemszöge
Sokat gondolkodtam és rájöttem, hogy ha ezt a lehetőséget kihagyom,
akkor lehet, hogy nem is lesz több. Ma este elkapom Natasát.
Elintézem, hogy örökre a börtönben rohadjon meg. Visszaindultam a házba. Mikor a bejátarhoz értem meghallottam Fernando kérdését.
- És szerinted elvállalja?
- Vállalom! - mondtam, majd Szergejhez fordultam - Mi a terv?
- Az üzlet 9-kor kerül sorra a garázsban. Elintéztem, hogy legyen meghívónk a party-ra.
  A bálon megfigyeljük őket, majd 9 elött kimegyünk a garázsba és elrejtőzünk és mikor
  az üzletet nyélbe ütik, lekapcsoljuk őket - mondta Szergej
- Milyen jó, hogy van estélyim - mosolyogtam a lányokra, hiszen velük vettem báli ruhát is
  - Megyek átöltözöm.
Aztán felmentem a szobába átöltözni. Egy fekete spagettipántos hosszú ruhát vettem fel,
aminek a dekoltázsrészénél flitteres díszítés volt. Ehhez egy fekete magassarkút is vettem.
A hajam szabadon maradt, a smink minimális lett. Két fegyvert is viszek. Az egyiket
a jobb combomra erősítettem, a másikat pedig a táskámba tettem.
Fél 8-kor már indulásra készen álltunk.
Mindenki megölelgetett és sok szerencsét kívánt. Végére maradt Felipe.
- Hozd ám vissza a testőrőmet! - parancsolta Szergejnek, aki bólintott. Majd hozzám fordult.
- Te pedig vigyázz magadra! Ugyanígy akarlak visszakapni - mondta majd megölelt és
  megcsókolt
Aztán Sergej meg én elindultunk a party-ra. Az este során többször is láttam Natasát.
Nehéz volt megállni, hogy ennyi ember előtt ne essek neki. De megvártam a 9 órát.
Elbújtunk a garázsban és vártuk a gyanúsítottakat.
Az erősítés feltünésmentesen kint várt, hogy a jelünkre előjöjjenek és elfogják Natasáékat.
Aztán megérkeztek Natasáék is.
- 20 kiló kokain. Ahogy kérte - mondta Natasa és egy autó csomagtartójára mutatott,
  amit az emberei felnyitottak és tele volt kokainnal.
- Itt van a 40 millió Euro - adta át az aktatáskákat a nagydarab kopasz férfi.
  - Remélem minél hamarabb újra találkozunk
- Azt nem hinném - mondta Sergej, majd előléptünk. A kommandósok berohantak
  és elkaptak mindenkit.
- Te álnok tyúk! Megdöglesz! - ordított Natasa, majd megindult felém.
Verekedni kezdtünk. Jobban verekszem, mint Natasa ezért hamar földre kényszerítettem,
lenyomtam a földre és hátracsavartam a kezét és megbilincseltem, majd felrántottam a
földről és felolvastam a jogait.
- Natasa Petrova le van tartóztatva drogkereskedelemért és többszörös emberölésért.
  Joga van hallgatni, de ha mégis beszélne az felhasználható Ön ellen a bíróságon.
  Satöbbi, satöbbi.... - mondtam majd elvezették. Majd Szergej-jel visszamentünk
  Felipéékhez.

1 megjegyzés:

  1. sziaa:)
    bocsi, hogy az előzőhöz nem írtam, de most itt rontom megint a levegőt ;)
    az előzőben tetszett Szergej belépője xD
    ez a rész is szuper lett:)
    örülök, hogy végre elkapták ezt a natasát(ráadásul ilyen simán, de hát a terv tökéletes volt), és remélem, hogy bellát már tényleg csak vezérelte, hogy natasa egy bűnöző.
    várom a folytatáást
    puszi meg jediErő
    Liv

    VálaszTörlés