Anabella és Tony egy new yorki testőrcégnek dolgozik, akik sztárok védelmét látják el. Bernie Ecclestone a Forma 1 mindenható ura felbéreli őket, hogy védjék meg az egyik pilótát, aki rendszeresen fenyegető leveleket kap. Persze a pilóta nem repes az örömtől egészen addig, amíg rá nem jön, hogy szüksége van védelemre és persze Bellára. Bella nemcsak a pilóta védelmét, de a depresszióból való kirángatását is elvállalja.
Bella a nagyszájú, merész és vad lányok közé tartozik, de mint tudjuk a szerelem mindenkit megváltoztat.....

2011. szeptember 14., szerda

20. fejezet

Sziasztok!
Megjöttem a 20. fejezettel. Ebben a részben Bella és Felipe közös akciója lesz a középpontban. Mást nem tudok hozzá fűzni csak annyit, hogy olvassatok, komizzatok!
Az eddigi komizásért köszönettel tartozom nektek. KÖSZÖNÖM!
Puszi
Krimi88(Kriszti)
Ő Felipe riporter barátja Ha jól tudom Galvao Buenonak hívják. Rengeteg interjút készített már Felipével. A kép azon az interjún készült, amiről a történetben is szó van.
Rubi látogatása


A Räikkönen hadművelet

Még vagy 1 órán át beszélgettünk Kimivel. Hitetlenkedve bámultuk Kimit és Felipét, ahogy nevetgélnek. Az a 2 ember, akik hónapok óta nem szóltak, sőt nem is néztek egymásra most itt nevetgélnek, beszélgetnek. Ez hihetetlen! A meglepettségünk csak fokozódott, amikor Felipe meghívta Kimit egy pár napra hozzánk. És ő elfogadta. Aztán Felipe felhozta a kényes témát.
- Mi van veletek Raffaelával? - kérdezte, de nem láttam az arcán szenvedést vagy dühöt. Úgy kérdezte mintha az időjárást kérdezné meg.
- Semmi. 1 hete voltam vele ultrahangon. Nincs semmi köztünk. Csak a gyerek miatt megyek el vele az orvoshoz. Gondoskodom a gyerekemről, de ennyi. Ezt Raffaelával is közöltem. Még mindíg Jennit szeretem.
Kár, hogy erre csak azután jöttem rá, miután megcsaltam. Számomra ő az igazi - mondta Kimi lehajtott fejjel
- Ma reggel beszéltem vele - mondta Felipe - Mostanában sokat beszélünk telefonon.
- Hogy van? - kérdezte Kimi könnyes szemmel
- Kiborult. Nagyon szomorú. Szeret téged, ezért fáj neki ami történt - mondta Felipe Ekkor bevillant valami. Támadt egy ötletem! Meg is osztom ezt a párommal, ha Kimi elment. 10 perccel később Kimi aztán távozott. Én meg rávigyorogtam Felipére. Furán nézett rám. Lehet, hogy azt hiszi, hogy megbolondultam. Így inkább elmondtam az ötletemet.
- Van egy ötletem! - vigyorogtam
- Félve kérdezem meg, hogy mi az? - mosolygott Felipe
- Hozzuk össze Kimit és Jennnit! - mondtam Furán néztek rám - Ugyan már szeretik egymást. És ha igazán szeretünk valakit, akkor mindent megbocsátunk neki. Csak próbáljuk meg! Kérlek! Légyszi! Légyszi! Légyszi! - néztem rá kiskutya szemekkel
- Mit akarsz tenni? - kérdezte megadva magát Erre a nyakába vetettem magam. Persze csak finoman, hiszen még gyenge.
- Köszi! Köszi! Köszi! - ujjongtam A többiek csak kinevettek.
- Szóval mit tervezel? - kérdezte Felipe
- El kell érnünk, hogy Jenni és Kimi egyszerre jöjjenek Brazíliába. Ott pedig kibékítjük őket - mondtam
- Rendben. Addig még kigondoljuk, hogy legyen - mondta
Péntek délután aztán a doktorbácsik jó hírrel szolgáltak. Hétfőn Felipe elhagyhatja a kórházat. A hétvége hamar eltelt. Tervezgettük, hogy hozzuk össze Kimiéket.

Hétfő reggel Felipe Ferrari cuccba bújt és első interjúját adta a baleset óta. Majd mentőautóval szállították a reptérre. Habár duzzogott egy kicsit, hogy neki miért kell mentővel mennie, végül bevágta a durcit és nem szólt hozzánk egy szót sem. Mi persze jót mulattunk rajta. A repülön már nem bírta a szótlanságot és beszélni kezdett. Ezek után már nem haragudott ránk. A héten Rubens is meglátogatta. Rubi nem is akarta elhinni, hogy ennyire jól van a barátja. Ezenkívül még interjút is adott egy kedves riporterbarátjának. Eléggé el is fáradt. Felhívta Jennit és elhívta hozzánk a jövő hétre. Nagy nehezen, de belement. Kimi is belement. Ő késöbbi géppel érkezik mint Jenni, nehogy a reptéren találkozzanak és visszaforduljanak. A mi kis tervünkről sem Kimi, sem Jenni nem tud.

Hétfő reggel aztán megérkezett Jenni. Végre megismertem. Kedves volt, de látszott rajta, hogy kivan. 1 órával késöbb kimentem Kimi elé a reptérre. Hamar hazaértünk. Jenni majdnem elájult, amikor meglátta Kimit. Mikor feleszmélt a döbbenetből éktelen ordibálásba kezdett.
- Te mit keresel itt? - ordított majd hozzánk fordult a választ meg sem várta - Mit keres ő itt?
- Eltölt velünk 1 hetet. Ahogy te is - mondtam nyugodtan
- Nem. Én nem maradok vele egy fedél alatt - ordított
- De maradsz! Kérlek Jenni! Felipe kedvéért maradj! Mi nem ismerjük egymást, de szeretném ha jóban lennénk. Ez alatt az 1 hét alatt megismerhetjük egymást. Nem kell Kimiről tudomást venned - mondtam - Meg szeretnélek ismerni és ezt csak most lehet.
- Rendben, de ne kelljen vele beszélnem - mondta én meg rámosolyogtam. Jaj drágám! Te tényleg elhiszed, hogy nem engedem, hogy beszéljen veled? Naiv kislány! Egy ideig utálni fogsz, de később hálás leszel nekem.
- Gyere velem Jenni, megmutatom a szobádat - mondtam majd felmentünk a szobájába és beszélgetni kezdtünk. Este együtt csináltuk a vacsorát. Jól szórakoztunk. Vacsoránál rá sem nézett Kimire. Kimi viszont egyfolytában őt bámulta. Szalvétára írtam üzenetet Felipének.
" 10 perc múlva gyere utánam! " - írtam majd odacsúsztattam Felipének
" Mit akarsz tenni? " - írt vissza
" Rosszullétre hivatkozva felmegyek. Te pedig gyere utánam. Hagyjuk őket egyedül! " Felipe bólintott. Gyorsan eltüntettem a szalvétát.
- Azt hiszem felmegyek, lefekszem. Nem érzem valami jól magam - mondtam és rosszullétet szimuláltam
- Mi a baj kicsim? - kérdezte Felipe "aggódva" Szinésznek is jó lennél drágám!
- Szédülök. Lefekszem, ha nem baj - mondtam
- Menj csak! - mondta Jenni Kimi is bólintott. Majd felmentem. 10 perccel késöbb Felipe is utánam jött.
- És most? - kérdezte
- Most visszamész és megmondod, hogy elájultam és fennmaradsz velem. Kiminek külön mond meg, hogy itt az esély, hogy beszéljen Jennivel.
Felipe lement, majd 2 perc múlva vissza is tért. Ezután lementünk leskelődni.
- Jenni - kezdte Kimi - El kell mondanom valamit.
- Nem vagyok rá kiváncsi! - válaszolt Jenni
- Jenni kérlek csak hallgass meg! - könyörgött Kimi Jenni bólintott - Felipének már elmondtam, hibát követtem el, amikor lefeküdtem Raffaelával. Életem legnagyobb hibája volt. És most lesz egy gyerekem tőle. Nem szabadott volna elcsábulnom. Tudom, hogy ez most nem jelent semmit a számodra, de nagyon megbántam. Mert ezzel elveszítettem azt a nőt, akit a világon a legjobban szeretek. Téged! Könyörögve kérlek bocsáss meg nekem! - térdelt le Jenni elé és megfogta a kezét, de Jenni elrántotta
- Én viszont nem szeretlek. És soha nem bocsátok meg! - mondta feldúltan
- Nézz a szemembe és úgy mond, hogy nem szeretsz! - mondta Kimi és már sírt Hihetetlen! Soha nem láttam még Kimi Räikkönent sírni. A kemény, fagyos jégember felolvadt.
- Szeretlek! Az életemnél is jobban, de nem bocsátok meg - mondta Jenni sírva majd felrohant az emeletre. Én is felmentem, hátha átjön hozzám. Felipe pedig lent maradt a padlón térdelő, zokogó Kimivel. Jenni aztán nem jött át. Felipe 2 órával később jött csak fel. Kimi nagyon kibukott. Inni akart, de Felipének sikerült megakadályoznia. Jenni ugyan elmondta Kiminek, hogy szereti, de nem hajlandó megbocsátani. Majd hajlandó lesz! Nem hagyom, hogy ez a szerelem szétessen! Ezt garantálom!

2 megjegyzés:

  1. Ez nagyon tetszik nekem !!!!!! Nagyon jó !!!

    VálaszTörlés
  2. sziaa(:
    jaj, ne hagyd már Kimit szenvedni, én nemakarom:( küldd hozzám, majd én megvígasztalom:$ xD
    azért milyen ötletei vannak már Bellának:DD tuti, hogy megint ki fog találni valamit, hogy kibékítse Jennit meg Kimit(:
    várom a folystatást, valamikoregyszer majd el is olvasom:D
    puszi meg jediKRAFT
    Liv

    VálaszTörlés