Anabella és Tony egy new yorki testőrcégnek dolgozik, akik sztárok védelmét látják el. Bernie Ecclestone a Forma 1 mindenható ura felbéreli őket, hogy védjék meg az egyik pilótát, aki rendszeresen fenyegető leveleket kap. Persze a pilóta nem repes az örömtől egészen addig, amíg rá nem jön, hogy szüksége van védelemre és persze Bellára. Bella nemcsak a pilóta védelmét, de a depresszióból való kirángatását is elvállalja.
Bella a nagyszájú, merész és vad lányok közé tartozik, de mint tudjuk a szerelem mindenkit megváltoztat.....

2012. március 3., szombat

33. fejezet

Sziasztok!

Megérkeztem a kövi fejezettel és ha ehhez legalább 3 komment érkezik kaptok egy ajándékfejezetet! Ez amolyan kimaradt jelenet lenne! Ha minimum hárman komiztok akkor a jövő héten megkapjátok a bónusz részt! Szóval hajrá!

A mai részben Bella szülinapjára kerül sor! Vajon megbocsát Felipének? És mi lesz számára a legszebb szülinapi ajándék? Ma az is kiderül miért sétálgatott Felipe Raquellel kettesben Valencia utcáin.

Kellemes szórakozást és jó komizást!

Puszi
Krimi88(Kriszti)


A gyűrű

Bella rucija a szülinapi buliján
Ronaldinho ha valaki nem tudná kiről van szó

Szülinap

- Meg kellene beszélnünk valamit! - mondta
- Szerintem nem kell! - mondtam hidegen
- Raquel nem a szeretőm. Azért voltam Spanyolországban, mert Raquel ismert egy olyan ötvöst, aki különleges ékszereket készít. Ő csak elkísért és bemutatott Senor Santanának.
- Miért volt neked szükséged erre az ötvösre? - kérdeztem értetlenül
- Azért, hogy elkészítse ezt! - vette fel a bársonydobozt, majd kinyitotta. Egy csodaszép gyűrű volt. Soha nem láttam még ilyen gyönyörű gyűrűt.
- Ha nem hiszed el, hogy ezt Senor Santana készítette akkor itt van róla a papír - mondta és láttam a szemében, hogy igazat mond
- Sajnálom, hogy nem hittem neked. Csak az a kép rólad meg Raquelről kiakasztott. Féltékeny lettem - hajtottam le a fejem
- A sajtó is így adta le. De ezt most hagyjuk! Lenne egy kérdésem - mondta mosolyogva
- Mi lenne az? - kérdeztem, majd megfogta a kezem
- Hozzám jössz feleségül? - kérdezte spanyolul Nem tudtam melyiken lepődjek meg. A kérdésen, vagy azon, hogy spanyolul beszélt.
- Te most spanyolul beszéltél? - kérdeztem hitetlenkedve
- Igen, de szeretném ha válaszolnál a kérdésemre - mondta továbbra is spanyolul
- Egy kis időt kérek amíg magamhoz térek. Mióta beszélsz spanyolul? - kérdeztem
- Amíg otthon dekkoltam addig titokban megtanultam spanyolul. Csodálkozom is, hogy nem jöttél rá. Pedig végig velem voltál. Ez a szülinapi ajándékom neked - mondta még mindig az én anyanyelvemen
- Igen! - mondtam könnyes szemmel
- Mi? - kérdezte értetlenül Rövid memória! Ez a pasik egyik legnagyobb betegsége!
- A válaszom: igen. Hozzád megyek! - mosolyogtam Erre ő magához rántott és megcsókolt, majd felhúzta az ujjamra a gyűrűt.
- És most menjünk! - mondta immár angolul
- Hová? - kérdeztem
- A szülinapi bulidra - mondta Meglepődtem. Nekem az is van? Majd magamra kaptam egy barna térdig érő szaténruhát és már mentünk is. A szálloda báltermébe mentünk. Mikor az ajtó kinyílt azt hittem ott helyben elájulok. Mindenki ott volt. A pilóták. a párjaik, anyuék, Felipe családja, Ronaldinho és Rob. Na őket hogy hozták ide? Aztán megláttam Raquelt. Bocsánatot kell tőle kérnem, így odaléptem hozzá.
- Sajnálom, hogy azt hittem, hogy lefeküdtél Felipével. Tudhattam volna, hogy te soha nem bántanál meg - mondtam bűnbánóan Elmosolyodott és megölelt.
- A te helyedben én is félreértettem volna. A sajtó is már így tálalta. Köszönöm, hogy bocsánatot kértél - mondta mosolyogva
- Köszönöm, hogy megbocsátottál - mondtam majd Robhoz léptem, hogy megtudjam hogy kerül ide
- Téged mi szél hozott? - mosolyogtam
- A kedvenc testőröm 28. szülinapjára jöttem. - mosolygott
- De ki hívott fel? És te nem Magyarországon forgatsz? - kérdeztem, mert nem értettem semmit
- A barátod hívott fel. Azt mondta kihalászta a számomat a telefonodból. Egyébként pedig csak mostanra engedtek el. Holnap délutánra már újra Magyarországon kell lennem.
- És mi a helyzet a Kristen projektel? - kérdeztem
- Minden oké! Megbeszéltük és most minden rendben van köztünk. Boldogok vagyunk - mondta mosolyogva
- Ennek örülök - mondtam
- Látom nálatok is minden oké! - mutatott a kezemre
- Igen. Elvagyunk - vigyorogtam Majd Ronnie-hoz is odamentem. Vele még régebben  találkoztam mint Robbal.
- Szia! Rég találkoztunk. Hogy megy a sorod? - kérdeztem
- Jól. Végre visszanyertem a régi formám - mosolygott Látszik rajta! Mivel én jól ismerem, én tudom mikor volt jó formában és mikor nem ment neki. Ha mosolyog, akkor van kedve focizni, ha nem mosolyog akkor nincs. Most tényleg szívből mosolyog.
- Csak óvatosan a bulizással! - tanácsoltam mosolyogva
- Oké! - nevetett - Mindig tudtam, hogy egy latinhoz mész feleségül. Látszik, hogy majd kicsattansz a boldogságtól.
- Igen. Felhőtlenül boldog vagyok - vigyorogtam Még beszélgettünk egy ideig, aztán buliztunk tovább. Mindenkivel beszélgettem és táncoltam is. Rengeteg ajándékot kaptam, de Felipe spanyolját semmi sem múlhatja felül. Sok pilótához most kerültem közelebb. Most jobban megismertem őket. Ilyen volt például Jenson, Jaime, a Nico-k, Timo és Adrian. Megismertem sok olyan pilótabarátnőt, akit eddig még nem ismertem. Például Rosberg barátnőjét Viviant és Timo barátnőjét Isabelt.

Másnap Felipével kézen fogva széles vigyorral a képünkön sétáltunk be a Paddockba. Egész nap dolgoztam melegtől és zuhogó esőtől függetlenül. Este pedig hullafáradtan dőltünk be az ágyba. Szombaton egész nap esett az eső. A média hamar rájött az eljegyzésünkre. Szombat reggel már a címlapon volt. Először azt hittük, hogy valaki elkotyogta, de nem. Igazából én buktattam le magunkat. Feltűnt nekik, hogy van egy gyűrű az ujjamon, pedig nem szoktam gyűrűt hordani. Az időmérő esős volt és a Ferrari nagyot hibázott. Későn küldte ki a srácokat a pályára a Q1-ben, így kiestek. Be sem kerültek a Q2-be. Megmondtam nekik előtte, hogy ez rossz ötlet, de csak leszúrtak, hogy én ehhez nem értek, ebbe ne szóljak bele stb. Így hagytam a dolgot. Mikor visszaértek a boxba azonnal közöltem velük, hogy nekem volt igazam majd mentem dolgozni. Elkészítettem a cikket interjúkkal együtt aztán visszamentünk a szállodába. Este ismét rosszul voltam. Épp el akartam mondani Felipének a vizsgálat eredményét, amikor kopogtattak. Fernando volt és elhívott minket vacsizni. A baráti társaságunkkal vacsoráztunk.
- Bella, mi lett a vérvizsgálat eredménye? - kérdezte Fer Pánikba estem. Féltem, attól, hogy Felipe most aggodalmaskodni kezd.
- Milyen vérvizsgálat? - kérdezte Felipe Na tessék!
- Semmiség, csak a gyomrommal volt egy kis gond - néztem szúrósan Fernandora
- Lányok! Tegyük rendbe a sminkünket! - mondta Nicole majd a lányok felálltak - Mindenki! - nézett rám Így hát felálltam és mentem utánuk. Mit akarhatnak? Merthogy nem a sminkjüket akarják megigazítani az biztos!
- Miért jöttünk ki? - kérdeztem
- Mostanában fáradékonyabb vagy és többet alszol - mondta Nicole
- Reggelente rosszul vagy. Hányingered van és szédülsz - mondta Edyta
- Nem iszol alkoholt - szólalt meg Jenni
- Csütörtök este visszafogtad magad és nem táncoltál olyan sokat- mondta Fernanda
- Vigyázol magadra és inkább a nyugalmat választod az izgalom helyett - fűzte hozzá Corinna
- Ez csak egyet jelenthet! - szólalt meg Silvana is
- Tudjuk mi a "bajod" - mutatott idézőjelet az ujjaival Raquel
- Mondjátok már ki! - parancsoltam rájuk Azt akarom, hogy ők mondják ki!
- Terhes vagy! - mondták kórusban

3 megjegyzés:

  1. Szerintem nagyon jó lett.Nagyon tetszik.Már várom a folytatást.::))♥♥

    VálaszTörlés
  2. Szerintem is nagyon jó lett ez a rész, de a többi is nagyon tuti. Én is nagyon várom a kövi részt! ♥ :DDDD ♥

    VálaszTörlés