Anabella és Tony egy new yorki testőrcégnek dolgozik, akik sztárok védelmét látják el. Bernie Ecclestone a Forma 1 mindenható ura felbéreli őket, hogy védjék meg az egyik pilótát, aki rendszeresen fenyegető leveleket kap. Persze a pilóta nem repes az örömtől egészen addig, amíg rá nem jön, hogy szüksége van védelemre és persze Bellára. Bella nemcsak a pilóta védelmét, de a depresszióból való kirángatását is elvállalja.
Bella a nagyszájú, merész és vad lányok közé tartozik, de mint tudjuk a szerelem mindenkit megváltoztat.....

2012. július 22., vasárnap

43. fejezet

Sziasztok!

Ismét itt vagyok egy újabb résszel. Ebben a részben kiderül miért ejtették túszul Nicole-t és az is hogy Bella meg tudja-e őt menteni. Illetve sor kerül egy dupla nászútra....
Továbbra is várom a komikat. Az előző fejezethez írt komikat köszönöm, nagyon sokat jelent nekem, hogy véleményeztek. Még egyszer köszönöm.

Jaj! Majdnem elfelejtettem! Pár nappal ezelőtt új taggal bővült a Massa család ugyanis Felipe nővére  életet adott Felipe unokahugának és nagy valószínűséggel keresztlányának Manuellának. A kislány és az anyukája is jól vannak. Felipe sem feledkezett meg a baba köszöntéséről, ugyanis a "Welcome Manuella" felirat ott díszelgett a bukósisakjának jobb oldalán.
Tehát innen Magyarországról is köszöntjük a Massa család legfiatalabb tagját! Gratulálunk a szülőknek is. Fernanda Massának és Rodrigo Leivasnak.
BOLDOG SZÜLETÉSNAPOT MANUELLA!!!!
Fernanda és Rodrigo az esküvőjükön Azt hiszem tavaly év vége felé volt

Manuella még a mama pocakjában Egyébként nézzétek Fernanda arcát, mert ezen a képen látszik igazán az, hogy Massa vér csörgedezik benne. Itt nagyon hasonlít az öccseire.

A kicsi Manuella Hát nem cuki?

De most jó olvasást kívánok!

Puszi
Krimi88(Kriszti)

Balhé és a nászút


Roberto a fegyverét Felipére irányította, ami engem nagyon idegesített.
- Először is magyarázd el mi folyik itt? Másodszor pedig rohadt gyorsan takarítsd el a fegyvered a férjem fejétől különben cafatokra téplek - mondtam dühösen
- Igazad van - mondta majd rám emelte a fegyverét - Na add szépen ide és senkinek sem esik baja.
- Mi? - kérdeztem értetlenül
- Add ide! - mondta dühösen
- De mit? Azt sem tudom miről beszélsz. Mi lenne ha mindent elmesélnél - visítottam
- Tony adott neked egy chipet. Hol van? - kérdezte
- Semmiféle chipet nem adott nekem, de miért fontos ez a chip? - kérdeztem vissza
- Ahhoz neked semmi közöd - ordított - Tudom, hogy hazudsz! Nálad van igaz? - kapta el a hajam majd odabilincselt a radiátorcsövekhez - Beszélj!
- Tényleg fogalmam sincs milyen chipről beszélsz. Tony nem adott nekem semmit.
- Akkor hol van? Mert nála nincs - mondta
- Nem tudom, de ezekről a bilincsekről eszembe jutott egy-két szép emlék - mondtam kacéran közben egy csattal próbáltam a bilincset kinyitni
- Mi az? Most már kellenék?
- Nem, csak a szex miatt kellesz - mondtam továbbra is kacéran
- Akkor szerintem vonuljunk át egy másik helyiségbe és vihetnénk a bilincseket is - kezdte el simogatni a combom
- Ha már a bilincseknél tartunk, el kell mondanom róla valamit - csókoltam meg Direkt nem néztem Felipére. Rosszul esne ha most látnám az arcát. De csak így kerülhettem olyan közel hozzá, hogy szemügyre vehessem hány fegyvert tart magánál. Szerencsére csak egyet.
- És mi lenne az? - vigyorgott
- Kinyitottam - mutattam fel a kezeimet majd behúztam neki egyet, elvettem a fegyverét, elkaptam a nyakát hátulról és a fejéhez szorítottam a saját fegyverét.

- Eressze el Nicole-t! - néztem a másik pasira - Ha nem teszi golyót eresztek Roberto fejébe.
- Maga nem öl embert szándékosan - vigyorgott
- Igaz - mondtam majd a fegyverrel leütöttem Robertot, aki ájultan esett össze, majd a másik pasira fogtam - Mesterlövész vagyok Egy lövéssel el tudom intézni anélkül, hogy Nicole-nak egy haja szála is meggörbülne.
- Nem teszi meg - vigyorgott
- 10 másodperc és lövök. Engedje el! - mondtam de nem engedte el. Miután letelt a 10 másodperc az ujjamat a ravaszra tettem és céloztam. Még vártam pár másodpercet hátha megadja magát, de ez nem történt meg. Így meghúztam a ravaszt. A golyó egyenesen a fejébe ment. Esélye sem volt. Azonnal meghalt. Nic pedig zokogva borult Lewis nyakába.
- Jól vagy Nicole? - kérdeztem a barátnőmet ő csak bólogatni tudott
- És te jól vagy? - lépett hozzám Felipe és átölelt
- Nem. Épp msot gyilkoltam meg egy embert hidegvérrel
- Csak így menthetted meg Nicole-t. Kérted, hogy tegye le a fegyvert. Többször is, de nem tette. Jogosan lőttél. Megvédted Nicole-t
- Azóta sem tudom, hogy milyen chipről van szó. Tony csak egyvalamit adott nekem - jutott eszembe Elővettem a mobilomat. Ezt kaptam szülinapomra Tony-tól. Egy egyszerű és erőteljes mozdulattal földhöz vágtam. Ripityára tört és ekkor megláttam egy kis chipet. Aztán megérkezett Tony.
- Te rohadt szemét csaló! - ordítottam - A te hibádból majdnem meghaltunk. Hogy mersz belerángatni  vagy a barátaimat?
- Sajnálom Bella! Csak így tudtuk őket lebuktatni - mondta Tony bűnbánóan
- Ne tőlem kérj bocsánatot hanem Nicole-tól. Az ő élete volt a tét. Mostantól ne merj belerángatni a dolgaidba - mondtam haragosan majd visszamentem a szállodába. Felipe is utánam jött. Becsomagoltunk és indultunk haza. Legalábbis én azt hittem, hogy hazamegyünk. A repülőtéren derült csak ki, hogy a Maldív szigetekre megyünk Ferrel és Raquellel. Felipe azt mondta ez lesz a nászút Feréknek is és nekünk is.Hétfő délután értünk oda. Két tengerparti házikót vettünk ki. Az egyik Feréké, a másik a miénk. Lehet, hogy együtt nyaralunk, de attól még mindegyikünknek van magánélete. A repülőút kifárasztott minket ezért lefeküdtünk aludni.
Ilyen házikóban laktak Belláék és Ferék

Male

Kedden bementünk a fővárosba Male.ba. Vásárolgattunk, ebédeltünk meg minden. Sokan felismerték a srácokat és Raquelt. Sőt még engem is. Autogramot kértek, fotót készítettek velünk. Kicsit beszélgettünk is velük. Amíg Felipéék a többiekkel beszélgettek, addig én egy fiatal lánnyal folytattam eszmecserét..
- Az elején, mikor kiderült, hogy összejöttetek féltünk attól, hogy ugyanaz lesz a vége, mint Raffaelával, de szerencsére nem így történt.
- Honnan tudod, hogy én más vagyok? - kérdeztem
- Mikor még Raffaela volt a felesége találkoztam vele és ebben az évben is találkoztunk Bahreinben. Hatalmas a különbség a két Felipe között. Most boldogabb. És ezt neked köszönheti - mosolygott
- Szeretem őt! Tudom, hogy sokan azt hiszik, hogy én is olyan vagyok mint Raffa, de ez nem így van. Teljes szívemből szeretem őt és ez nem fog megváltozni. Nem érdekel a pénze. Miattam csóró is lehet, akkor is szeretném, mert én őt magát szeretem nem pedig a bankszámláit - mondtam
- Elhiszem - mosolygott - Tedd őt boldoggá!
- Azzá is tesz! - ölelt meg Felipe, majd folytattuk utunkat. Örülök, hogy Felipe szurkolói engem is megkedveltek.
Bella szerelése a városnézésen
Felipe a városnézésen

Raq és Fer a városnézésen





Szerdán a tengerparton süttettük a hasunkat. Raquel hasa már kezdett gömbölyödni, Aztán miután megnéztem a pocakomat rájöttem, hogy az én hasam is kezd kerekedni, de még nem annyira látszik.
Csütörtökön a fiúk elmentek búvárkodni, addig mi henyéltünk a kanapén és kaját majszoltunk egész nap.
A péntek és a szombat csak a miénk volt. Raquelék is elfoglalták magukat és mi is kettesben maradtunk. A teljes szombati napot az ágyban töltöttük.
- Mikor áruljuk el, hogy lesz egy babánk? - kérdeztem mikor szombat este az ágyban feküdtünk összeölelkezve
- Már ideje lenne. Mi lenne ha még Kanada előtt elmondanánk? Tudatni akarom mindenkivel, hogy apa leszek - vigyorgott
- Rendben. Tudom is, hogy melyik újságnak áruljuk el először - mondtam mosolyogva
- A főnököd örülni fog - nevetett
- Igen - mosolyogtam - Még meg kell vele beszélnem azt is, hogy hogyan tudósítok ha már nem tudok veletek utazni.
Vasárnap sajnos már haza kellett mennünk. Még vissza térünk ide az biztos. De akkor valószínű, hogy már hármasban.
Hétfőn bementem a szerkesztőségbe. Megbeszéltem a főnökkel, hogyha már nem tudok kiutazni a futamokra telefonon keresztül készítem el az interjúkat. Másnapra pedig behívott egy interjúra. Miután hazaértem megbeszéltük Felipével, hogy mit is fogok mondani. Egyedül megyek, mert Felipe szerint meg kell ízlelnem milyen interjút adni. Igaza van! A világ egyik leghíresebb autóversenyzőjének felesége vagyok. Tudnom kell interjút adni is nem csak készíteni. Nagyon ideges voltam, mert soha nem csináltam még ilyet. Eljött a másnap és elkezdődött az első hosszabb interjúm.

6 megjegyzés:

  1. Szia!
    Jó kis rész lett:))
    Ez a duplanászút ötlet nagyon tetszett:)
    Hát igen egy pilóta feleségnek tudnia kell interjút adni:D
    Siess a folytatással, mert már nagyon várom!!!!

    Puszi: Lili:)

    ui.: nálam is folytatás... bár elég rövid let... mégegyszer puszii:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      Köszönöm szépen, hogy írtál. Örülök, hogy tetszett a rész. Igyekszem a következő résszel. Valószínű, hogy a Magyar Nagydíj után jövök vele.

      Már megyek is olvasni hozzád!

      Köszönöm még egyszer, hogy írtál!

      Puszi
      Krimi88(Kriszti)

      Törlés
  2. Szia (:
    nem tudom, írtam-e az előzőhöz, de ha nem, akkor bocsi, csak 1000 dolgom volt/van :D
    tetszett ez a rész, végre egy kis akció, már hiányoltam az izgi részeket :D
    és a közös nászút is jó ötlet (szerintem amúgy sokkal jobban illik alonsohoz raquel mint az új nője...)
    jediErő
    L.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      Köszönöm, hogy írtál, rendes tőled, hogy gondoltál rám. Nyugi, ha jól emlékszem írtál az előző részhez. Nem kell emiatt aggódnod. :-)

      Örülök, hogy tetszett az akciójelenet. Most megnyugodtam, mert azt hittem, hogy soknak találjátok az akciós részeket, de úgy látszik még sem.

      Egyetértek veled, abban, hogy Raquel jobban illik Ferhez. Igaz nekem Dasha is szimpi, de ő valahogy nem Alonso stílusa és nekem fura, hogy míg Raquellel titkolták a magánéletüket, addig Dashát mutogatja. Nincs bajom Dashával, de nekem is szimpatikusabb Raquel.

      Köszönöm, hogy mindig komizol.

      Puszi
      Krimi88(Kriszti)

      Törlés
  3. Nagyon jó lett a rész és m ár várom a kövit is és ez a kettős nász út is nagyon jó ötlet volt sztem

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      Nagyon szépen köszönöm a kedves szavakat. A következő résszel igyekszem. Nemsokára jövök vele.

      A te töridet is olvasom, csak még nem volt időm véleményt írni, de ígérem bepótolom.

      Köszönöm a véleményed!

      Puszi
      Krimi88(Kriszti)

      Törlés