Anabella és Tony egy new yorki testőrcégnek dolgozik, akik sztárok védelmét látják el. Bernie Ecclestone a Forma 1 mindenható ura felbéreli őket, hogy védjék meg az egyik pilótát, aki rendszeresen fenyegető leveleket kap. Persze a pilóta nem repes az örömtől egészen addig, amíg rá nem jön, hogy szüksége van védelemre és persze Bellára. Bella nemcsak a pilóta védelmét, de a depresszióból való kirángatását is elvállalja.
Bella a nagyszájú, merész és vad lányok közé tartozik, de mint tudjuk a szerelem mindenkit megváltoztat.....

2012. augusztus 15., szerda

Díj!

Sziasztok!

El sem hiszem, hogy újra kaptam egy díjat! És ezt egy kedves rendszeres olvasómnak-aki egyébként egy fantasztikus író is-köszönhetem.
KÖSZÖNÖM LILI!!! :-)

Szabályok:
Mindenkinek 11 dolgot kell mondania magáról.
A jelölő mindegyik kérdésére válaszolnia kell.
11 kérdést kell feltennie a jelölteknek.
11 embert kell megjelölni, és linkelni.
Nincs visszaadás/visszaküldés.

11 dolog rólam:
  1.  A sportokat szívesebben nézem, mint művelem. Ha mégis sportolnék, akkor általában röplabdázom.
  2. A történetek írását unaloműzésként kezdtem el.
  3. A forma 1 mellett legszívesebben focit, teniszt és az úszást nézek.
  4. Kedvenc úszóim: Cseh László és Gyurta Dániel.
  5. Szeretem az úszást nézni, de én magam nem tudok úszni.
  6. Az olimpián szerzett összes érmünket megkönnyeztem.
  7. Nem vagyok határozott egyéniség, inkább csendben tűröm ha szavakkal bántanak.
  8. Számomra sokat jelent a barátság és bármit megtennék az igaz barátaimért.
  9. Nem vagyok túl jó emberismerő, ezért sokszor csalódom az emberekben.
  10. Jószívű és segítőkész vagyok, amit sokan ki is használnak.
  11. Nem csak forma 1-es történeteket írok, de eddig még nem volt bátorságom más témájú sztorijaimat is feltenni. Majd talán egyszer! :-)


1, Mi az, amit nagyon becsülsz egy emberben?
A kedvességet, segítőkészséget és az őszinteséget. Nagyra becsülöm azokat az embereket, akik őszintén megmondják a véleményüket ha jó ha rossz.
2, Ha kívánhatnál egy dolgot, ami valóra is válna, mi lenne az?
Sok ilyen van, de talán a család egészsége lenne a legfontosabb kívánságom. Azt kívánnám, hogy a családom minden tagja egészséges legyen.
3, Milyen könyveket szeretsz? Ki a kedvenc íród?
Legjobban a fantasy könyveket szeretem. Legfőképp a vámpíros, boszorkányos könyvek érdekelnek. Éppen ezért a kedvenc íróm a Twilight saga írónője Stephanie Meyer.
4, A legszívesebben hol élnél? Miért?
Szívesen élnék Spanyolországban, mert imádom a nyelvet, a kultúrát, a spanyol zenét és persze a sportolóikat. De a sangria sem utolsó. :-)
5, Vannak testvéreid?
Van egy bátyám, akivel évek óta nem találkoztam. Apai ágról féltestvérek vagyunk.
6, Kedvenc könyv? Miért?
Természetesen Stephanie Meyer által írt Alkonyat sorozat, mert imádom a vámpíros könyveket, filmeket.
7, Vannak már elképzelésid a jővődröl? Álommunka?
Kereskedő végzettségem van, de még nem dolgoztam a szakmámban, de ha lehetne egy bizsu- vagy ruhaboltban dolgoznék legszívesebben. Az álommunka természetesen kapcsolódik a forma1-hez. Szívesen lennék a pilóták sportpszichológusa, akivel mindent megbeszélhetnek.
8, Milyen zenéket halgatsz? Kedvenc énekes/énekesnő/csapat?
Sokféle zenét hallgatok. Lehet az Shakira, David Guetta, Pitbull, Jennifer Lopez. Kedvenc bandám nincs. Zene alapján ítélek.
9, Mit jelent számodra az írás?
Az írás egy másik világba visz. Írás közben elfelejtem a a való világot. Ilyenkor általában a főszereplő helyébe képzelem magam és átérzem az összes érzelmét. Ilyenkor elbújhatok a saját kis fantáziavilágomba.
10, Melyik volt az a pillanat, amikor eldöntötted, hogy belevágsz egy történet megírásába?
Körülbelül 2,5 éve kezdődött. Emlékszem egyszer egy Twilight fanfictiont olvastam és akkor gondolkozni kezdtem, hogy én mit tudnék kitalálni. Az első írásom egy Twilight fanfic volt, de közzé nem tettem. Lehet, hogy majd idővel ezt is megteszem.
11, Mi a legfontosabb számodra az életben? (bocs a kérdés ismétlésért!)
Számomra a legfontosabb dolog az életben a szeretet. Tudom, hogy közhelynek hangzik, de ez az igazság. Fontos, hogy szeressük egymást, mert enélkül nem élet az élet. A szeretet fontos a boldogsághoz. Ha valakin azt látom, hogy nem kedvel, akkor csak az érdekel, hogy miért. Egyfolytában azon forog az agyam, hogy mit tettem, ami miatt nem kedvel.

11 kérdés:
  1. Mi az, ami felvidít?
  2. Mi vagy ki ihlet meg téged?
  3. Hogy választod ki a történeted főszereplőit?
  4. Mi volt a legnagyobb élmény az eddigi életedben?
  5. Honnan tudod, hogy megbízhatsz egy emberben?
  6. Ha lehetne melyik filmben vagy sorozatban szerepelnél?
  7. Ki az akire felnézel? Kit tartasz a példaképednek?
  8. Ha felajánlanák neked álmaid munkáját úgy, hogy nem kapnál érte fizetést elfogadnád?
  9. Azonnal rájössz ha valaki hazudik neked?
  10. Melyik sportágban dolgoznál szívesen? És mi lennél?
  11. Mely emberi tulajdonságok fontosak a számodra?
Akiknek ajánlom:
Deveczke
Liv
Wiwike
Szandra56


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése