Anabella és Tony egy new yorki testőrcégnek dolgozik, akik sztárok védelmét látják el. Bernie Ecclestone a Forma 1 mindenható ura felbéreli őket, hogy védjék meg az egyik pilótát, aki rendszeresen fenyegető leveleket kap. Persze a pilóta nem repes az örömtől egészen addig, amíg rá nem jön, hogy szüksége van védelemre és persze Bellára. Bella nemcsak a pilóta védelmét, de a depresszióból való kirángatását is elvállalja.
Bella a nagyszájú, merész és vad lányok közé tartozik, de mint tudjuk a szerelem mindenkit megváltoztat.....

2013. január 6., vasárnap

51. fejezet

Sziasztok!

Sajnos nem kaptam annyi kommentet, mint amennyit szerettem volna, de ennek ellenére most mégis hozom a folytatást. Szeretném ha több komment lenne, de lehet, hogy meguntátok a várakozást és már nem érdekel a történet. Azért ezt a történetet már végigviszem, mert hamarosan úgyis vége lesz. Ezen a részen kívül még 10 fejezet van hátra szóval ezt a törit már befejezem.

Szeretném megköszönni Lilinek, hogy írt. Köszönöm, hogy téged még érdekel a sztori és tetszik is. Remélem továbbra sem okozok neked csalódást!

Ebben a fejezetben akasztják a hóhért ráadásul Bella és Felipe egy szörnyű hírt kap....

Jó olvasást!

Puszi
Krimi88(Kriszti)

Testőrök és a szörnyű hír!


A megbeszélést a telefonom csörgése szakította félbe. Tony neve villogott a kijelzőn így úgy döntöttem, hogy nem veszem fel. Túl dühös vagyok még rá.
- Belehalnál ha felvennéd a mobilodat? - hallottam meg Tony ingerült hangját a hátam mőgül
- Nem - fordultam meg Ekkor láttam meg vele Kyle-t is - Nem segítek!
- Igazából mi segítünk neked - mondta Kyle majd egy levelet nyújtott át. Kibontottam és ledöbbentem. Carpenter ezredes küldte. De nem ez volt az amin ledöbbentem hanem azon ami benne volt. A levélben az állt, hogy Tony és Kyle a testőreim, mert Natasa ismételten megszökött. Na! Visszanyal a fagyi!
- Ti most szórakoztok velem? - visítottam
- Anabella, Natasa megszökött és az első számú célpontja te vagy. Szükséged van testőrökre és az ezredes minket küldött - mondta Tony
- Mégis milyen börtön az ahonnan egy rab kétszer is meg tud szökni? - kérdeztem hisztérikusan
- Úgy tűnik, hogy Natasa Petrova bárhonnan meg tud szökni - mondta Kyle
- Natasa Petrovát mondott? - kérdezte Vitalij
- Igen Miért kérdezed? - kérdeztem vissza értetlenül
- Mert ő  a nagynéném - mondta
- Na ez a bonyodalom! - mondta Kyle - De akkor is le kell csuknunk!
- Nem - vágtam rá - Natasa nem megy vissza börtönbe. Erről én kezeskedem! Sajnálom Vitalij, de ha találkozom a nagynénéddel, megölöm - néztem Vitalijra bocsánatkérően
- Megértem! Tudom, hogy Natasa néni bűnöző. Tudtam, hogy a rendőrnek, aki elkapta nagyon sokat ártott, de azt nem tudtam, hogy te vagy. Bármi is lesz ennek a vége megérdemli, amit kap. Nem foglak meggyűlölni ha megölöd. Sok embernek ártott. Gyilkolt, droggal és fegyverrel kereskedett és mindezt egy kicsit sem bánta meg. Borzasztó és undorító ember lett belőle, akit nem lehet szeretni - mondta Vitalij dühtől izzó szemekkel
- Honnan tudod, hogy nem bánta meg? - kérdeztem
- Két hete benn voltam nála a börtönben és elmesélte minden szörnyű tettét egy széles vigyorral a képén. El sem hiszem, hogy egy ilyen nő a nagynéném. Hidd el, bármi is történik vele nem fogom sajnálni érte - mondta az orosz továbbra is dühösen
- Nem szívesen ölök embert, de Natasa túl sokat ártott már nekem - mondtam szomorúan
- Tudom és soha nem fogok haragudni rád akármit is teszel - mondta Vita és megölelt

Este utaztunk haza Brazíliába. Útközben megtudtuk, hogy Schumi 10 rajthelyes büntetést kapott, mert kis híjján felpasszírozta Rubenst a falra a versenyen. Otthon Sao Paoloban találkoztunk Fernandával. Tony-val szóba sem állt Kyle-t viszont egy csókkal köszöntötte a legnagyobb megdöbbenésünkre. Tony dühbe gurult és neki esett Kyle-nak. Behúzott neki egy hatalmasat majd rávetette magát. Alig bírtuk szétszedni őket. Ez csak Felipének, Eduardonak és Luiz Antonionak sikerült együttesen.



- Te rohadék! - ordított Tony Kyle-ra
- Te mit pattogsz itt? - förmedtem rá Tony-ra - Te csaltad meg Fernandát szóval nincs jogod kiborulni Kyle-ra mert együtt van Fernandával és ne játszd itt a sértődöttet!
- Ez az! Mond csak meg ennek a mocsoknak, hogy hova mehet! - dühöngött Kyle
- Jobb ha te is befogod, mert te sem vagy szent. Azt mondtam, hogy lassan közelíts Fernandához. Erre te azonnal ráveted magad? Ráadásul el sem mondtad Tony-nak? És csodálkozol, hogy Tony kiakad? Mindketten idióták vagytok! Most pedig vagy kibékültök vagy kénytelen leszek felhívni az ezredest, hogy küldjön helyettetek másik testőröket - mondtam és próbáltam nyugodt maradni és ebben nagyban segített az, hogy közben Felipe fogta a kezem.
- Sajnálom, hogy nem mondtam el, hogy beleszerettem Fernandába - hajtotta le a fejét Kyle
- Mit csináltál? Beleszerettél? - kérdezte Tony felháborodva
Igen Tony. Ez egy olyan érzés, amit te sohasem éreztél és valószínűleg soha nem is fogsz érezni - mondtam
- Vagyis tudtad, hogy nem fog működni? - kérdezte Fernanda
- Igazából reméltem, hogy Tony megállapodik melletted. Reméltem, hogy végre megnyugszik, de úgy látszik tévedtem - mondtam - Szóval maradtok vagy lecseréljelek titeket?
- Soha nem hagynám, hogy egy amatőrt küldjenek a védelmedre - morogta Tony Ez nála annyit jelentett, hogy marad és elviseli Kyle-t. Kyle-ról pedig tudtam, hogy nem keresi a bajt és inkább nem szól Tony-hoz csak ha munkáról van szó.

Pár unalmas nappal később Felipe borzalmas hívást kapott. A hívás csak pár percig tartott, de ebből is rájöttem, hogy rossz hírt kapott.
- Mi történt? - kérdeztem egyből miután letette
- Camilla rosszabbul lett tegnap este és ma reggel sajnos elvesztettük - mondta akadozva A hír sokkolt. Mindenre számítottam csak erre nem.

- Úristen! - csak ennyit tudtam kinyögni aztán sírni kezdtem. Nehezen hittem el, hogy az a mosolygós, vidám kislány elment. Egész éjszaka beszélgettünk főleg Camilláról. Ő is szomorú volt. Közel állt hozzánk ez a kislány.
- Szívem, mi lenne ha az év végi gokartversenyed bevételének egy részét egy leukémiás gyerekeket támogató alapítványnak ajánlanánk fel - mondtam
- Nekem jobb ötletem van! Mi lenne ha egy saját alapítványt hoznánk létre "Boldog Jövő Alapítvány" néven Camilla emlékére. Ez az alapítvány is a leukémiás gyerekeket támogatná - mondta
- Ez tökéletes ötlet! Tervezed már egy ideje ugye? - kérdeztem mosolyogva
- Igen! Mikor először találkoztunk vele akkor már tudtam, hogy az alapítvány, amit létrehozok Camilla nevét fogja viselni.
- Még engedélyt kell kérnünk Cami szüleitől, hogy felhasználhassuk a lányuk nevét - mondtam
Másnap fel is hívtuk Cami anyukáját Marisolt, hogy ad-e engedélyt. Egyből belement mikor elmondtuk, hogy mit tervezünk. Még aznap intézkedtünk az ügyben.
A következő hét keddjén volt Camilla temetése. Szörnyű volt látni, ahogy egy 10 éves kislány koporsóját a sírba teszik. Főleg, hogy ismertük. Cami volt a szülei egyetlen gyermeke így ez számukra még fájdalmasabb volt. Megbeszéltük velük, hogy továbbra is tartjuk a kapcsolatot és persze az alapítvány bevételének egy részét ők kapják.
Egy héttel később augusztus 20.-n tartottunk Spanyolországban egy alapítványi jótékonysági estet, ahol a pilóták és a csapatfőnökök egyaránt részt vettek. Minden rendben zajlott egy ideig. Aztán Tonyék észrevettek néhány gyanús alakot majd Natasa is megjelent és fegyvert fogott rám. A gyanús alakok és fegyvert rántottak. Sajnos ismét bajba kerültem. A baj csak az, hogy most több száz embert is magammal rángattam. Egy hatalmas túszdrámába keveredtünk.      

1 megjegyzés:

  1. Szia!
    Bocs, hogy csak most, kicsit el vagyok csúszva.Nagyon tetszett ez a rész. Izgalmas volt, és nagyszerűen írtad meg! Cami-t nagyon sajnáltam, egy igazán aranyos lány volt.Nagyon-nagyon kíváncsi vagyok a folytatásra, úgyhogy siess vele!
    Puszi

    VálaszTörlés