Anabella és Tony egy new yorki testőrcégnek dolgozik, akik sztárok védelmét látják el. Bernie Ecclestone a Forma 1 mindenható ura felbéreli őket, hogy védjék meg az egyik pilótát, aki rendszeresen fenyegető leveleket kap. Persze a pilóta nem repes az örömtől egészen addig, amíg rá nem jön, hogy szüksége van védelemre és persze Bellára. Bella nemcsak a pilóta védelmét, de a depresszióból való kirángatását is elvállalja.
Bella a nagyszájú, merész és vad lányok közé tartozik, de mint tudjuk a szerelem mindenkit megváltoztat.....

2013. január 26., szombat

Díj!

Sziasztok!
Örömmel jelentem be, hogy hatalmas megtiszteltetés ért hiszen egy újabb díjat kaptam Lilitől! Nagyon szépen köszönöm!

Puszi
Krimi88(Kriszti)


Szabályok:
1.Írj magadról 11 dolgot.
2.Válaszolj 11 kérdésre.
3.Írj 11 kérdést.
4. Küldd tovább 11 embernek. 

11 dolog rólam:
  1. Anyukámmal és két cicával élek együtt.
  2. Utálom a gombát, a májat és a káposztát.
  3. Kereskedő végzettségem ellenére gyárban dolgozom 3 műszakban.
  4. Hatalmas családom van ugyanis anyukámnak 5 testvére van/volt.
  5. Apai ágról van egy féltestvérem, de már évek óta nem találkoztam vele.
  6. 5 éves korom óta anyukám egyedül nevel.
  7. Elég hangos és nagyszájú családom van ellentétben velem ugyanis én csendes és visszahúzódó vagyok.
  8. Odavagyok az ókori Egyiptomért.
  9. Talán pont ezért kedvenc filmjeim közé tartoznak a Múmia filmek.
  10. A Krimi becenevet az unokatestvéremtől kaptam és ezért ez a nevem itt is.
  11. Nem vagyok jó emberismerő, ezért sajnos elég sokszor csalódom az emberekben.

1, Miért kezdtél el írni?
Eleinte unaloműzés céljából, de aztán ez lett a hobbim. 
2, Hogyan születnek meg a történetek a fejedben? 
Egy adott film, sorozat, könyv vagy az élet ad ihletet.
3, Mi alapján formálod meg a karaktereidet?
Ennek a blognak a főszereplőjét olyanra mintáztam mint amilyen én vagyok-kedves, segítőkész- és amilyen szeretnék lenni például bátor merész és nagyszájú. 
4, Mi az, ami megváltoztatná az egész életedet?
Igazából erre nem tudok válaszolni. Szerintem minden kicsi dolog változtat az ember életén. Mi formáljuk az életünket. Rajtunk múlik milyen életet élünk.
5, Álommunka?
Talán ha a Forma 1-ben vagy az FC Barcelona csapat mellett dolgozhatnék pszichológusként. Mivel nagy erősségem a titoktartás nekem minden titkukat elmondhatnák a versenyzők és a játékosok anélkül, hogy bárkinek elárulnám.
6, Milyen típusú könyveket szeretsz?
Leginkább a vámpíros, vérfarkasos, angyalos vagy boszorkányos könyveket szeretem. Legutóbb egy boszorkányos könyvet olvastam méghozzá Celia Rees-Bűbájos Mary című könyvét. 
7, Gondolkoztál már azon, hogy kiadsz egy könyvet?
Igen, egy ideje már dolgozunk a barátnőmmel egy könyvön, de még nincs készen.
8, Ha igen, akkor milyen típusú könyvet írnál?
Gondolom most nem lesz meglepő ha azt mondom, hogy vámpíros vérfarkasos könyvet írnék illetve írok.
9, Hol élnél a legszívesebben?
Spanyolország nagyon vonz. Azon belül is Barcelona vagy Madrid.
10, Ki a példaképed?
Talán Stephanie Meyer, mert ő egy hétköznapi családanya volt, aki egy álom hatására írni kezdte a Twilightot, ami világhíressé tette. Ö mégis ugyanaz a szerény kedves nő, aki volt. Én is szeretnék ilyen sikert és rá szeretnék hasonlítani.
11, Kedvenc dal/ok?
Hűha! Ez nehéz kérdés! Sok kedvencem van.

Valerie Morales&Wahero - Doble Vida(egyébként ez a Bosszú álarca című sorozat főcímdala)
Wisin & Yandel ft  Jennifer Lopez - Follow The Leader
Christina Aguilera - Your Body
The Script feat_ will_i_am - Hall of Fame
Maroon 5 - One More Night

És még sok más! Napestig sorolhatnám.

11 kérdés
  1. Ki vagy mi ihlet meg?
  2. Ha filmforgatókönyvet írhatnál miről szólna a filmed?
  3. Ki a kedvenc színészed/színésznőd?
  4. A története(i)dben ki a kedvenc karaktered?
  5. Mi a kedvenc tantárgyad?
  6. Mennyire vagy jó emberismerő?
  7. Ha sportoló lehetnél milyen sportot űznél?
  8. Real vagy Barca? Melyiket választanád?
  9. Mi volt az első történet, amit írtál?
  10. Van kedvenc könyved? Ha igen, akkor mi a címe?
  11. Voltál már külföldön? Hol?
Akiknek küldöm:

Liv
Olivia
Deveczke
Mercii
Wiwike
Lili
Fanniiiii
Szandra56

Még egyszer köszönöm Lili!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése