Anabella és Tony egy new yorki testőrcégnek dolgozik, akik sztárok védelmét látják el. Bernie Ecclestone a Forma 1 mindenható ura felbéreli őket, hogy védjék meg az egyik pilótát, aki rendszeresen fenyegető leveleket kap. Persze a pilóta nem repes az örömtől egészen addig, amíg rá nem jön, hogy szüksége van védelemre és persze Bellára. Bella nemcsak a pilóta védelmét, de a depresszióból való kirángatását is elvállalja.
Bella a nagyszájú, merész és vad lányok közé tartozik, de mint tudjuk a szerelem mindenkit megváltoztat.....

2011. november 8., kedd

24.fejezet

Sziasztok!
Bocsi, megint sokára hoztam a részt, de kárpótollak titeket érte. Méghozzá két résszel! Először a 24. részt teszem fel ,majd remélhetőleg pár perccel később a 25.-t. Hogy miért? 
  1.  mert hálás vagyok nektek mindazért mert olvastok és komiztok
  2.  mert ritkán hozok részt és ezért szeretnélek titeket kárpótolni
  3.  mert a soron következő 24. fejezet egy kicsit unalmasra sikeredett, de remélem azért tetszeni fog.
A 24. fejezet rövid tartalma: Bella és Felipe élik unalmas hétköznapjaikat, de Felipe félreért egy telefonbeszélgetést, majd elindul a baleset utáni első Forma 1-es tesztjére...

25. rész tartalma: A párocskánk újra találkozik Raffaelával és sor kerül a az első közös karácsonyra is...

Olvassatok és komizzatok!

Puszi
Krimi88(Kriszti)

James Collins Bella volt társa


Versenymentes időszak

A hét hamar eltelt. Eljött a hétvége, Jenni és Raquel hazamentek. Ők azért maradtak itt, hogyha Felipének valahova el kell mennie, akkor ők maradnak velem és vigyáznak rám. Nem akart egyedül hagyni. Az elején még aranyos volt, de mostanra már idegesítő lett. Felipe egész héten vagy a telefonon, vagy a neten lógott. Naponta többször is beszélt Stefanoval és egyfolytában a szabadedzések eredményeit figyelte a neten. Egy ideig én is vele néztem, de aztán meguntam és vagy főztem, vagy olvasgattam, vagy felmentem a szobába aludni. Ilyenkor egy idő után éreztem, hogy besüllyed mellettem az ágy, majd egy kar ölel át.
Ilyenkor soha nem szólt egy szót sem, de tudom, hogy ezzel kér bocsánatot azért, hogy egyedül hagyott és nem foglalkozott velem.

Szombaton együtt néztük az időmérőt. Luca Badoer nem ment túl jól. Utolsó lett. Felipe szerint azért nem megy neki, mert ezt az autót nehéz vezetni. És Luca is rég versenyzett. Felipe a szakértő! Ő jobban tudja ezt nálam. Fura volt ezt az időmérőt úgy megnézni, hogy Felipe nem volt a pályán. A futam is ugyanolyan fura volt. Felipe nehezen viselte, hogy ő csak nézi a versenyt és nem lehet ott. Egyfolytában jártak a lábai és a kezei. Egy idő után azt vettem észre, hogy a lábait úgy mozgatja mintha váltogatná a gázt és a féket.
Mosolyogva figyeltem. Mi lesz vele, ha visszavonul? Ha még ezt a pár hónapot is ilyen nehezen vészeli át? Szerintem beleőrül! A futam eredményének nagyon örültünk, mert Rubens nyert Robert és Lewis előtt. 

Amikor Rubi kiszállt az autóból a sisakja tetejét mutogatta. Mikor a kamera ráközelített akkor tudtuk meg, hogy rátetette Felipe sisakfestését és egy rövid üzenet is van hozzá:
" Felipe hamarosan találkozunk a pályán. " volt olvasható a sisakján. Mindketten meghatódtunk. Ő azért, mert Rubens gondolt rá, én pedig azért, mert boldog vagyok, hogy Felipe valóban visszatér majd és ahogy Lewis fogalmazott "elgyepál mindenkit". Felipe többször is hívta Rubit, de nem érte el. A futam befejezése után 2 órával érte csak el. Gratulált a győzelméhez és megköszönte az üzenetet.

1 héttel később Felipe Miamiba utazott kivizsgálásra. Én is teljesen meggyógyultam, szóval bátrabban hagyott egyedül. De azért szólt a családnak, hogy néha nézzenek rám. Amíg ő távol volt én Fernandával múlattam az időt. Közölte, hogy összeköltözik Tony-val, ami felvetett bennem egy kérdést. Most Felipével mi összeköltöztünk? Már hónapok óta itt élek és mégcsak 3 hónapja járok vele. Na mindegy! Ezt még megvitatom vele. Úgy döntöttem lerendezem a dolgokat James barátunkkal is és megtudom, hogy miért engem vertek meg. A volt főnököm megadta számát.
- Igen? Collins! - szólt bele
- Szia Jim! Anabella Sanchez vagyok. Emlékszel még rám? - kérdeztem kedvesen
- Hát persze szépségem. Miben segíthetek? - kérdezte
- Tudod mostanában sokat gondolok rád. Mi lenne, ha találkoznánk valahol? - kérdeztem mézes-mázas hangon
- Rendben. Hol vagy most? - kérdezte teljesen felvidulva
- Brazíliában - mondtam
- Hát persze! Az autóversenyző barátnője vagy - mondta Neve is van!
- Annak már vége. Szóval idejössz?
- Persze. Holnap délben ott vagyok - mondta
- Kimegyek eléd a reptérre - mondtam majd letettem.
Akkor vettem csak észre, hogy Felipe ott áll az ajtóban. Jaj ne! Félreértette! Meg sem várta, hogy megmagyarázzam, egyszerűen elrohant. Tudtam hova megy, így én is utána mentem. Tudnia kell mi történt valójában. A gyanúm beigazolódott. A szülei házába ment. Ana Elena nyitott ajtót. Meg sem vártam mit mond egyszerűen berontottam.
- Meghallgatsz? - kérdeztem azonnal miután beléptem
- Nem kell megmagyarázni semmit. Pontosan tudom mi történt - mondta kemény hangon A szemei szikrákat szórtak.
- Tényleg? Tehát szerinted megcsaltalak? - kérdeztem dühösen
- Pontosan - vágta rá
- Milyen kár, hogy nincs igazad. Törbe akarom csalni Jamest, hogy megmondja miért engem vertek meg helyette.Ezután is azt hiszed, hogy megcsaltalak? - mondtam indulatosan
- Igen - mondta határozottan
- Akkor hidd csak ezt! Ez esetben még ma hazaköltözöm Spanyolországba - mondtam sírva majd visszamentem és összecsomagoltam. Elindultam a csomagjaimmal a bejárat felé, de az be volt zárva. Megfordultam, hogy a hátsó ajtón távozzak, de mikor megfordultam Felipével találtam szembe magam. A jobb kezével megsimogatta a könnyáztatta arcom.
- Sajnálom! - mondta bűnbánóan - Hülye voltam, hogy nem hittem neked. Aztán elgondolkodtam és rájöttem, hogy te soha nem csalnál meg. Kérlek bocsáss meg nekem! - könyörgött
- Örülök, hogy rájöttél végre - mondtam szipogva - Egyvalamit jól jegyezz meg! Én nem vagyok Raffaela. Soha, semmilyen körülmények között nem csalnálak meg. Akkor sem ha fegyvert szorítanának a fejemhez. Szeretlek! Fogd fel végre! - mondtam Erre ő megcsókolt. Itt aztán nem volt megállás. Felkapott és meg sem állt a hálóig.

Másnap lustálkodtunk egyet. A kanapén fekve néztünk egy unalmas akciófilmet.
- Felipe kérdezhetek valamit? - szólaltam meg
- Persze! - mosolygott
- Mi most összeköltöztünk? Mert amióta ismerjük egymást együtt élünk - mondtam
- Igen. Lényegében. Miért? El akarsz költözni? - kérdezte rémülten
- Nem - vágtam rá azonnal - Csak mikor Fernanda elmondta, hogy összeköltözik Tony-val, elgondolkodtam. Mi hivatalosan nem is költöztünk össze.
- Én is kérdezhetek valamit? - kérdezte Bólintottam - Hozzám költözöl? - kérdezte vigyorogva Erre elnevettem magam.
- Igen - mondtam nevetve majd folytattuk a lustálkodást.
Felipe beleegyezett, hogy találkozzak James-szel. Délben kinn is voltam a reptéren. Kicsit flörtöltem vele, aztán elmondta, hogy egy gyilkosnak a bátyja bosszút esküdott ellene, amiért lecsukta az öccsét. Aztán közöltem vele, hogy eszem ágában sincs kikezdeni vele, mert Felipével jól megvagyunk és csak egy okra volt szükségem, hogy miért vertek kishíjján halálra. Dühös lett és hangos szitkozódások közepette elrohant. Nekem kellene kiborulnom! Miatta majdnem megöltek! Remélem soha többé nem látom! Majd hazamentem és Felipével folytattuk az unalmas hétköznapjainkat.
A Belga nagydíj nagyon jól sikerült a Ferrari számára, hiszen Kimi megnyerte a futamot. Az eddigi első Ferrari győzelem volt ez. Hihetetlen ezt így kimondani. Lucának itt sem ment, így később leváltották és leigazolták Giancarlo Fisichellát a Force Indiától. Sajnos neki sem ment jobban. Habár voltak pillanatok amikor majdnem sikerült pontot érő helyezést elérni.

Október közepén mentünk Fioranoba, Felipe első Forma 1-es tesztjére. Velünk tartott Dino is, elvégre ő Felipe kezelőorvosa. Ott volt még Jean Alesi a híres volt F1-es pilóta is. Felipe szerelői is ott voltak egytől egyig. Pedig nem is volt mindegyikőjükre szükség. Mikor kiment a pályára, elsírtam magam. Rob Smedley  vállán sírtam ki magam. Felipe tényleg teljesen felépült, amitől kimondhatatlanul boldog voltam. Vigyorogva szállt ki a kocsiból. Teljesen egészséges a Ferrari brazil banditája. 




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése