Anabella és Tony egy new yorki testőrcégnek dolgozik, akik sztárok védelmét látják el. Bernie Ecclestone a Forma 1 mindenható ura felbéreli őket, hogy védjék meg az egyik pilótát, aki rendszeresen fenyegető leveleket kap. Persze a pilóta nem repes az örömtől egészen addig, amíg rá nem jön, hogy szüksége van védelemre és persze Bellára. Bella nemcsak a pilóta védelmét, de a depresszióból való kirángatását is elvállalja.
Bella a nagyszájú, merész és vad lányok közé tartozik, de mint tudjuk a szerelem mindenkit megváltoztat.....

2011. november 26., szombat

27. fejezet

Sziasztok!
Visszatértem!!! Szerencsére túl vagyok egy hosszú és fárasztó két héten, úgyhogy ennek örömére meg is hoztam a következő fejezetet. Ebben a részben Bella elkészíti élete első interjúját ráadásul azzal a két pilótával, akikkel talán a legnehezebb komoly, szakmai dolgokról beszélgetni. Természetesen ez azért van, mert közeli barátai. Lássuk, hogy Bella hogy birkózik meg a feladattal....

Ja és komit kérek szépen!

Puszi
Krimi88(Kriszti)


Az első interjú

Péntek délelőtt Bernie elment a 2 jómadárért. Az interjú a pálya központi épületében, egy irodában lesz. A fiúk már ott vártak rám. Eljött a pillanat! Beléptem az irodába.
- Jó napot uraim! Anabella Sanchez Alvarez vagyok a Marca című spanyol lap Forma 1-es tudósítója. Ha nem tévedek Fernando Alonsohoz és Felipe Massához van szerencsém - mondtam teljesen komolyan Leesett az álluk!
- Te? - hitetlenkedett Fer
- Ez az új munkám. Újságíró lettem. De csak a versenyekről fogok tudósítani. Nyugi nem fogok a magánéletetekről írni - vigyorogtam rájuk - És az interjú alatt nem ismerjük egymást. Szóval mi a véleményetek a futam közbeni tankolás betiltásáról? - kapcsoltam be a magnót
- A boxkiállások rövidebbek lesznek ezáltal és ez izgalmassá teszi a futamot. Több lehetőségünk lesz az előzésre. Viszont a gumik hamar elhasználódnak. Erre nagyon kell majd vigyáznunk - mondta Nando
- Milyennek találjátok a 2010-es Ferrarit? - fordultam Felipéhez
- A 2010-es Ferrari modell jobb mint a 2009-es F60-as. Könnyebben irányítható és ezzel akár futamot is nyerhetünk. Akár már az idénynyitó Bahreini futamot is - mondta Felipe mosolyogva
- Michael Schumacher visszatérése mennyire befolyásolja a világbajnoki küzdelmet? A visszatérésével jobban küzdenek majd a pilóták?
- Ez természetes. A hétszeres világbajnokról beszélünk. Michael nagy versenyző és biztos vagyok benne, hogy nagy szerepe lesz a szezonban. Akár még világbajnok is lehet. Jelenleg mindenkit az érdekel, hogy Michael milyen formában tér vissza. Ő a 2010-es szezon legnagyobb szenzációja! - mondta Felipe
- Véleményetek szerint mely csapatok a legerősebbek?
- Ezt még így nehéz megmondani. Az eddigi tesztek alapján a Mclaren, Red Bull, a Mercedes és a Ferrari a legerősebb. De ez nem jelent semmit. Az összes csapat esélyes lehet - mondta Fernando
- A Ferrarin belül számíthatunk belviszályra? - vigyorogtam szégyentelenül Erre mit válaszoltok fiúk? Kíváncsi vagyok ebből hogy másztok ki.
- Ez nem kizárt. Mindketten erős, akaratos és agresszív pilóták vagyunk, de igyekszünk békében versenyezni egymással - felelt Fer A szokásos!
- Fernandoval jó a kapcsolatunk. Nem hiszem, hogy lennének veszekedések. A pályán nem leszünk barátok, de ha lesz is lehetőségem rá, hogy kilökjem, nem hiszem, hogy megteszem. Szabályosan versenyzem. Az a legfontosabb hogy a csapaton belül minden rendben legyen - mondta Felipe Ezeket a válaszokat az orrotok alá dörgölöm, ha összevesztek!
- Mire számítotok a hétvégi idénynyitó Bahreini Nagydíjjal kapcsolatban?
- Az autók jól mennek. Itt akármi megtörténhet. Természetesen a futamgyőzelemre törekszünk. Mindketten a másik elé akarunk kerülni. Ez a versenyzés - mosolygott Felipe
- A tavalyi baleseted után milyen eredményre számítasz a hétvégén?
- Teljesen felépültem és ugyanolyan gyors vagyok mint azelött. Az autó is jó, így akár meg is nyerhetem a futamot - vigyorgott Felipe Úgy legyen!
- Fernando, milyen érzés az ágaskodó lovacska szolgálatában állni? - mosolyogtam Fernandora
- A legnagyobb álmom vált valóra. Csodálatos csapat a Ferrari. Közvetlen és barátságos emberek vannak itt. Kedvesen fogadtak. Kimondhatatlanul boldog vagyok. Végre olyan csapattársat kaptam, akit jól ismerek a magánéletben is, így biztosíthatok mindenkit, hogy nem fogjuk szétszedni egymást. Ha kell a saját érdekeinket a csapat érdekei mögé helyezzük. A csapat az első! - mondta Fer, Felipe pedig bőszen bólogatott mellé Ismerem már ezt a szöveget! Majd meglátjuk uraim! Majd meglátjuk!
- Mit szeretnétek elérni magánemberként? - kérdeztem Tudom! Megígértem, hogy nem vájkálok a magánéletükben, de kíváncsi vagyok.
- Elsősorban egy gyerekre vágyom. Raquellel jól megvagyunk és remélem ez így is marad és hamarosan apai örömök elé nézhetek - vigyorgott Fer
- Ezzel én is így vagyok. Minden vágyam egy gyerek. De mielőtt ez megtörténik még meg szeretnék házasodni. Miután elváltam eldöntöttem, hogy nem házasodom többé, de azóta megváltozott a véleményem. És csak egyetlen nő van a világon, akit bármikor elvennék feleségül - válaszolt Felipe és közben mélyen a szemembe nézett. Erre most mit mondjak? Várjunk! Most megkérte a kezem? Nem! De el akar venni. És én ennek nagyon örülök.
- Szóval köszönöm az interjút - mondtam zavartan - Ne szóljatok a többieknek rólam. Úgyis mindjárt megtudják.
A fiúk bólintottak, majd távoztak. Még pár percig emésztgettem, amit Felipe mondott. Most tényleg azt mondta, hogy kész elvenni feleségül? És én kész vagyok a házasságra? És a gyerek? Elég érett vagyok egy kisbabához? A gondolatmenetem végére rájöttem, hogy ezen nincs mit gondolkodni. Akarom őt és ha megkérne azonnal igent mondanék. Miután erre rájöttem én is visszaindultam. Mikor beléptem Bernie épp Felipééket faggatta.
- Na? Csinos az új újságírónő? - kérdezte Bernie vigyorogva
- Igen, az - mondta Fernando - És tehetséges is.
- Nos Fernando és Felipe már ismeri a hölgyet, sőt ti is. A Marca című spanyol lap új tudósítót küldött. Hadd mutassam be a jövőbeni kedvenc újságírótokat Anabella Sanchez Alvarezt - vigyorgott továbbra is Bernie
- Mi? - ugrott fel Lewis Ezek az arcok! Elnevettem magam.
- Újságíró lettem. Csak az F1-ről fogok írni. A magánéleteteket békén hagyom. Inkább kirúgatom magam, de akkor sem vájkálok a magánéletetekben. Ezt már Felipének és Fernandonak is elmondtam. A ti interjútokból pedig kiszedem az utolsó kérdést - fordultam Ferékhez.
- Miért? - kérdezte rémülten Felipe
- Mert az a magánéletetekkel kapcsolatos kérdés volt. Nincs jogom közzétenni - mondtam
- És barátnőként mi volt a véleményed a válaszokról? - vigyorgott Fernando Kis szégyentelen!
- Nem ezt a választ vártam - mondtam majd Felipére néztem - De tetszett.
Erre elmosolyodott Nandoval együtt. A többiek nem értették min mosolygunk ennyire, de nem szóltak. Majd meginterjúvoltam az újoncokat, aztán visszamentem a szállodába. Felipe már ott volt. Alig léptem be máris letámadott. Olyan hévvel csókolt meg, hogy azt hittem kitörjük a falat. A falhoz préselt és elkezdte lehámozni rólam a ruhát és közben már a nyakamat csókolgatta. Nem tudtam leállítani. Mondjuk nem is akartam. Ilyen szenvedélyes éjszakánk még nem volt. Nem tudom, mi ütött Felipébe, de nagyon jó volt. Lehet, hogy megtetszett neki az újságíró oldalam? Eléggé kimerültünk. Elég hevesek voltunk és egész éjszaka egymással voltunk elfoglalva. Hajnaltájt aludtunk el. Holnap nem leszünk a topon az biztos. Legalábbis én nem. Olyan leszek mint egy élőhalott, akin átment egy tehervonat. Nem baj! Ez az éjszaka mindent megért.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése