Anabella és Tony egy new yorki testőrcégnek dolgozik, akik sztárok védelmét látják el. Bernie Ecclestone a Forma 1 mindenható ura felbéreli őket, hogy védjék meg az egyik pilótát, aki rendszeresen fenyegető leveleket kap. Persze a pilóta nem repes az örömtől egészen addig, amíg rá nem jön, hogy szüksége van védelemre és persze Bellára. Bella nemcsak a pilóta védelmét, de a depresszióból való kirángatását is elvállalja.
Bella a nagyszájú, merész és vad lányok közé tartozik, de mint tudjuk a szerelem mindenkit megváltoztat.....

2011. november 8., kedd

25. fejezet


Felipe leinti a Brazil Nagydíjjat

Bella ajándéka Felipének
Bella BFF ajándéka a csajoknak

Brazil balhé és karácsony

A fioranoi teszt mentünk vissza Brazíliába. A hétvégén rendezik meg a Brazil nagydíjat. Felipe megtisztelő feladatot kapott. Ö inti le a futamot. Az egész Massa család kilátogat a hétvégén. Épp szombaton a Paddockban beszélgettem Nicole-lal, Catherine-nel és Silvanával, amikor Raffaela trappolt oda hozzánk és az arcomba ordított.
- Mindent tönkretettél! Már sikerült mindenkivel elhitetni, hogy Kimi a fiam apja és egymás ellen fordítottam őket, de te beleütötted az orrod és mindent elrontottál.
- Őket? Kit fordítottál te egymás ellen? - kérdeztem
- Kimit és Felipét. Azt akartam, hogy gyűlöljék egymást. Ez meg is történt, de te kibékítetted őket - üvöltött
- Nem Bella békített ki minket - mondta az érkező Felipe - Kimi jött el hozzám a kórházba. Beszélgettünk és rájöttünk, hogy te kavartál be. Szóval békét kötöttünk.
- Bella "csak" annyiban segített, hogy bejuttatott a kórterembe és kibékített Jennivel. Te voltál az aki mindenkit átvert. Elhittem neked, hogy a gyerek az enyém, de hála Bellának és Jenninek kiderült, hogy mindenkinek hazudtál - mondta Kimi
- Te tettél tönkre mindent Raffa. Nem Anabella. Bella volt az, aki meggyógyította Felipét abból a sérülésből, amit te okoztál neki. Jobb lenne, ha befognád és eltűnnél az életünkből. Barátnők voltunk, de te mindent tönkretettél a pénzéhességeddel és a gonoszságoddal. Menj és zaklasd a gyereked apját - ordított Silvana Mindenki meglepetten nézett rá. Raffaela pedig tátott szájjal bámult rá.
- Ezt még mind megbánjátok - ordított Raffaela
- Raffaela, ezzel a hisztivel, amit most rendezel a Paddock kellős közepén a sajtó és a Forma 1-ben dolgozók elött, azzal csak magadat járatod le. De egyvalamit elmondok. Nem engedlek többé Felipe közelébe. Nem akarom, hogy újra fájdalmat okozz neki. És most távozz, mert itt nem szívesen látott vendég vagy - mondtam majd Raffaela dühöngve távozott. Felipe pedig átölelt és megcsókolt. Már nem érdekel, ha mindenki megtudja, hogy Felipével vagyok. Tudatni akarom mindenkivel, hogy Felipe Massával
járok. A fényképezőgépek kattogtak, a vakuk villogtak és kérdések záporoztak felénk, amelyekre készségesen válaszoltunk.

Vasárnap aztán nagyon szurkoltunk Rubensért, hiszen még világbajnok lehet. Habár neki is csodára lenne szüksége, pont mint tavaly Felipének. Az egész futamot a Brawn csapatnál, egészen pontosan Rubens boxából néztem a Barrichello családdal. Felipe pedig Schumival osztogatta a tanácsokat a Ferrari csapatnak. A versenyt Mark Webber nyerte Robert és Lewis előtt. A világbajnok pedig Jenson Button lett egy zseniális versennyel. Szerintem megérdemelte ezt a címet. Rubens annyira azért nem bánkódott, mert nem lett világbajnok. Örült a csapattársa győzelmének. Komolyan ezek a brazil srácok imádnivalóak! Én is gratuláltam az F1 új királyának. Habár a barátnője rossz szemmel nézte, hogy egyáltalán szóba mertem állni a pasijával. Nem tudom, de ez a Jessica nem szimpi nekem. A legtöbb F1 Lady-vel jóban vagyok, egyedül Jessica nem kedvel. Nicole szerint irigy, mert én mostantól felkapottabb F1 Lady leszek, mint ő. Ő pedig odavan a reflektorfényért. A verseny után hazamentünk. 2 hét múlva pedig már a szezon zárófutamán voltunk Abu-Dhabiban. Ez a legújabb pálya. Miután a futam lement Bernie megtartotta a szezon utolsó pilótaeligazítását. Majd elköszöntünk a barátainktól és hazautaztunk.
A 24 órás verseny győztesei

1 héttel késöbb Felipe részt vett egy 24 órás versenyen, ahol az öccse Dudu is versenyzett. Végül Felipe és csapata megnyerte a versenyt. Nagyon örülök, hogy Felipe annyira jól van, hogy versenyt is tud nyerni.
November végén szokásához híven megrendezte a saját jótékonysági gokartversenyét. Robertet is meghívta, de Rob nem tud eljönni, mert fontos dolga van. Megint! A versenyt Schumi nyerte meg. November 30.-án megszületett Raffaela fia. Azt hittem Felipe csalódott lesz, de hála Istennek nem foglalkozott ezzel.A december hónap ajándékvásárlással telt el. A karácsonyt a szüleimnél töltjük Spanyolországban. És visszük a teljes Massa családot is. A szüleink jól összebarátkoztak. Az anyukáink egyszerűen imádják egymást, az apukáink pedig imádnak a versenyzésről és a Ferrariról beszélgetni. Pasik! Szenteste aztán átadtuk az ajándékokat. Anyunak egy szakácskönyvet vettem tele eredeti brazil ételek receptjeivel. Ana Elenának
egy igazi spanyol legyezőt vettem. Apunak, Dudunak és Tony-nak márkás órát ajándékoztam. Luiz Antonionak egy bőr aktatáskát, Fernandának, Raquelnek, Nicole-nak, Silvanának, Jenninek, Cathrine-nek és Edytának egy-egy nyakláncot vettem táncosnős medállal. Egy ugyanilyet vettem magamnak is. Ez lesz a mi "BFF" nyakláncunk. Ezzel mutatjuk mindenkinek és egymásnak is, hogy örökké barátok maradunk. Fernandán és Raquelen kívül mindenkinek postán küldtem el.Felipének is nyakláncot vette. Csak neki keresztes medállal. Hátha ez szerencsét hoz és megvédi őt a bajtól. A fiúknak is vettem egy-egy üveg drága spanyol bort. Én is mindenkitől ruhákat, ékszereket kaptam. Dudu gondolta megviccel és egy fegyverekről szóló könyvet vett nekem. Nem mintha szükségem lenne rá. Hiszen szinte minden fegyvert ismerek. Nicole egy estélyiruhát küldött, Raquel, Cathrine és Jenni cipőt, Edyta fülbevalót, Fernanda pedig
egy piros felsőt ajándékozott nekem. Anyutól egy selyemsálat, Ana Elenától egy bőr táskát, aputól egy arany brosst, Luiz Antoniotól pedig parfümöt kaptam. Végére maradt Felipe. Egy kis dobozkát adott át. Megint egy ékszer? Mikor kinyitottam, egy slusszkulcs volt benne. Láttam a kulcstartót is. Ismerős volt! Az ágaskodó lovacska.
- Na ne! - hitetlenkedtem
- Gyere! - mondta majd felrángatott a padlóról és a garázs felé kezdett húzni. A család is jött utánunk.
Mikor beléptünk a garázsba, egyből kitűnt egy vörös gyönyörűség.
- Te vettél nekem egy Ferrarit? - kérdeztem még mindíg hitetlenkedve
- Igen. Nem kell ezentúl az én kocsimat kölcsönkérned. Persze szivesen odaadom, de így legalább van sajátod - mondta
- Váó! - nyögtem ki majd végigsimítottam a motorháztetőn.
- Tetszik? - kérdezte Felipe mosolyogva
- Igen! Igen! Igen! Köszi! Köszi! Köszi! - visítottam és a nyakába vetettem magam. Mindenki kinevetett, de nem tehetek róla, nagyon örülök. - Imádlak! - mondtam majd megcsókoltam.
Másnap ki is próbáltam az új csodajárgányt. Eszméletlen vezetni. Elég feltünő voltam egy Ferrarival Barcelonában.
Felipe ajándéka Bellának egy Ferrari California


Fernando és Raquel party-t rendez szilveszterkor. És minket is meghívtak. Így szilveszterkor Fernandoékhoz mentünk.
Ez pedig az én ajándékom nektek

1 megjegyzés:

  1. hmm, és nekem ki vesz egy Ferrarit?:$ xD
    mindkét rész tetszett, és végre kiderült az a James-ügy is :D remélem annak nem lesz majd folytatása a későbbiekben...
    viszoont... van egy olyan sejtésem, hogy Raffaela komolyan gondolta az az "Ezt még mind megbánjátok" dolgot :) én legalábbis számítok a részéről újabb cselszövésre xD
    L.

    VálaszTörlés