Anabella és Tony egy new yorki testőrcégnek dolgozik, akik sztárok védelmét látják el. Bernie Ecclestone a Forma 1 mindenható ura felbéreli őket, hogy védjék meg az egyik pilótát, aki rendszeresen fenyegető leveleket kap. Persze a pilóta nem repes az örömtől egészen addig, amíg rá nem jön, hogy szüksége van védelemre és persze Bellára. Bella nemcsak a pilóta védelmét, de a depresszióból való kirángatását is elvállalja.
Bella a nagyszájú, merész és vad lányok közé tartozik, de mint tudjuk a szerelem mindenkit megváltoztat.....

2011. november 17., csütörtök

26. fejezet

Sziasztok!
Megjöttem a 26. résszel. Minden kommentet nagyon szépen köszönök és igyekszem minden egyes új résszel elnyerni a tetszéseteket. Azért hozom ilyen hamar a részt, mert lehet, hogy az elkövetkezendő egy hétben nem biztos, hogy tudok hozni frisst.
A mai részben sorra kerül a szilveszteri buli, de egy fontosabb esemény is bekövetkezik. Bella új állást kap, de vajon mi lesz ha nagy lesz? Most kiderül...

Puszi
Krimi88(Kriszti)

Bella buliszerelése
Buli és új meló

Mikor odaértünk Fernandoékhoz, már jó sokan voltak. A házigazda nyitott ajtót.
- Szia Fer! - köszöntem majd megöleltük és megpusziltuk egymást - A ház asszonyát merre találom?
- A konyhában van. Ott ahol a többi asszony is! - forgatta a szemeit Fer.
- Köszi nagy testvér! - vigyorogtam majd összekócoltam a haját és elindultam a konyha felé.
- Sziasztok csajok! - köszöntem Raquelnek, Nicole-nak, Cathrine-nek, Jenninek, Edytának, Silvanának és Hannának Sebi barátnőjének.
- Szia! Csini vagy! - köszöntött Raq, majd mindenkitől kaptam 2 puszit.
- Köszi! Ti is! - mosolyogtam
- Na muti mit kaptál Felipétől! - vigyorgott Nicole Erre én kivettem a táskámból a slusszkulcsot és felmutattam.
- Gondolom ehhez egy négykerekű is tartozik - vigyorgott Edyta
- Nem is akármilyen - mosolyogtam - Megmutatom.
Odasétáltam az ablakhoz és kifelé mutogattam. Pont látni lehetett a csodajárgányt.
- Mázlista! - vigyorgott Cathrine
- Apropó! Raq! Úgy hallottam, hogy jövőre egy csapatban játszunk - karoltam át a barátnémat.
- Mi? - kérdezte Edyta értetlenül Ők még nem tudják?
- Ti tudtok valamit, amit mi nem? - kérdezte Silvana
- Jövőre Fernando Felipe csapattársa lesz - mondta vigyorogva Raquel
- A Ferrarinál. Természetesen! - tettem hozzá
- Hú! Gratula! - ujjongott Nicole Majd kimentünk a társasághoz. Jó sokan voltak. Jó pár Real Madrid játékos volt itt, de jelen volt Rafael Nadal is. Sokat beszélgettem vele, hiszen jól ismerjük egymást. A talpalávalót Raquel bandája az El Sueno De Morfeo húzta. Késöbb Nicole is énekelt egy kicsit. Jót buliztunk, táncoltunk és persze ittunk. Éjfélkor megtörtént a koccintás és a puszik, aztán buliztunk tovább. Életemben nem ittam le magam ennyire, mint most. Még szerencse, hogy Fernando megengedte, hogy náluk józanodjunk ki. Ugyanis Felipe is eléggé bepiált. A Forma 1-es részleg marad egy pár napig. Így együtt töltöttünk egy pár napot. Voltunk Real meccsen is. Megmutattuk a társaságnak Spanyolország legérdekesebb helyeit. Este pedig a legjobb szórakozóhelyeit. Aztán mindenki hazautazott. Ahogy mi is.

Már szinte a január hónap is letelt, de még mindig nem találtam melót. Majd próbálkozom tovább. Nicole egyszer sírva hívott fel és elmondta, hogy szétmentek Lewis-zal. Az indok a következő volt: Mindketten a karrierjükre akarnak koncentrálni. Egy szóval sem mondták azt, hogy nem szeretik egymást csak azt, hogy a karrierjük fontosabb. Ezért megharagudtam mindkettőjükre. Hogy lehet fontosabb a karrier, mint a szerelem? Vagy talán nem szeretik már egymást? Nicole azt mondta, hogy még mindig szereti Lewist. De vajon Lewis hogy érez? Egy nap erre a kérdésre is választ kaptam. Lewis felhívta Felipét és elmondta neki, hogy még mindig szereti Nicole-t,de fél attól, hogyha felhívja akkor Nicole elküldi a pokolba. Felipe kommentálta nekem Lewis mindandóját. Erre begurultam. Kikaptam Felipe kezéből a telefont és beleordítottam.
- Hívd már fel te barom! Csak arra vár, hogy felhívd - mondtam majd lecsaptam
 Másnap Nicole boldogan hívott fel és közölte, hogy újra együtt vannak Lewis-zal.

Februárban újra Spanyolország felé vettük az irányt, ugyanis ott voltak a szezon előtti tesztek. Hónap közepe volt. Felipe épp a jerezi pályán tesztelt, én pedig otthon maradtam anyuéknál, amikor megcsörrent a mobilom. Ismeretlen szám.
- Igen? - szóltam bele
- Jónapot Senorita Sanchez, Pedro Montana vagyok a Marca nevű spanyol lap főszerkesztője. Lenne egy munkánk az Ön számára. A Forma 1-es tudósítónkat elbocsátottuk és Önt szeretnénk a helyére. Elvégre Ön pontosan tudja mi történik ott. Minden versenyhétvégéről kéne egy cikket  írnia és minél több interjút készíteni. Elvállalná ezt a munkát? - kérdezte Eléggé meglepődtem.
- Ugye tudja, hogy Felipe Massa barátnője vagyok? - kérdeztem vissza
- Igen, tudom. Nem bennfentes információkat kérek, hanem csak a tényeket. És mivel Ön ismeri a pilótákat könnyebben rá tudja őket venni egy interjúra. Beleértve a kedves párját is. - mondta
- És az előző tudósítót miért rúgták ki? - kérdeztem Tudom! Egyfolytában csak kérdezek!
- Mert valótlan dolgokat állított és késett is a cikkekkel. Ön nem hozná kellemetlen helyzetbe a barátait, igaz?
- Hát persze, hogy nem! - vágtam rá azonnal
- Akkor Önre van szükségünk. Vállalja? - kérdezte Elgondolkodtam ezen. Lenne munkám és Felipével is együtt tudnék lenni. De vajon a fiúk ugyanolyanok lesznek velem, ha megtudják, hogy riporter lettem? Lehet, hogy bizalmatlanok lesznek és nem beszélnek velem őszintén emberként sem. Munkára viszont szükségem van. Ha pedig tényleg a barátaim, akkor ugyanolyanok maradnak velem amilyenek voltak. Mert tudják, hogy soha nem írnék meg egy újságnak olyan dolgokat, amihez semmi közük az olvasóknak. Csak akkor, ha ezt a pilóta megengedi.
- Rendben. Mikor kezdek? - kérdeztem
- A barcelonai tesztről kéne először írnia. Ez egy teszt lesz az Ön számára is, hogy mennyire csinálja jól - mondta
- Szeretném ha ehhez a cikkhez nem írnák oda a nevem. Még nem akarom elmondani a fiúknak, csak akkor ha már biztos a munkám. Megoldható ez? - kérdeztem
- Természetesen igen. Akkor várom a cikket. Viszlát!
- Viszlát! - tettem le a telefont Felipének sem szóltam. Csak akkor ha biztos állásom lesz. A barcelonai teszt hamar lement. Feljegyeztem mindent, amit láttam és hallottam. Megírtam a cikket és elküldtem a szerkesztőségbe. A nyitófutam előtt 1 héttel kaptam egy hívást, hogy megkapom az állást. Mehetek is Bahreinbe a szezonnyitóra. A tudósítás, mellé 3 interjút is kell készítenem. Még most sem szólok senkinek.
Március 10.-én már Bahreinben is voltunk. Felipe szülei is elkísértek minket. Négyszemközt beszéltem Bernie-vel és elmondtam neki, hogy mi is a munkám. Erre ő vigyorogva felelt.
- Tudom is kikkel készíted az első interjúdat - vigyorgott
- Kikkel? - kérdeztem gyanakodva
- Készíts egy kettős interjút Fernandoval és Felipével. A spanyolokat úgyis Fernando érdekli. És kíváncsi vagyok a képükre mikor megtudják, hogy te leszel az, aki elkészíti az interjút - vigyorgott
Beletörődtem, hiszen ö a Forma 1 mindenható ura. És én is kíváncsi vagyok a srácok reakciójára.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése