Anabella és Tony egy new yorki testőrcégnek dolgozik, akik sztárok védelmét látják el. Bernie Ecclestone a Forma 1 mindenható ura felbéreli őket, hogy védjék meg az egyik pilótát, aki rendszeresen fenyegető leveleket kap. Persze a pilóta nem repes az örömtől egészen addig, amíg rá nem jön, hogy szüksége van védelemre és persze Bellára. Bella nemcsak a pilóta védelmét, de a depresszióból való kirángatását is elvállalja.
Bella a nagyszájú, merész és vad lányok közé tartozik, de mint tudjuk a szerelem mindenkit megváltoztat.....

2012. június 14., csütörtök

39. fejezet

Sziasztok!
Megérkeztem újra és hoztam egy jó hírt! Valószínűleg a héten 2 részt is hozok, mert hétfőig itthon vagyok. 
A mai részben a mezőny megérkezik Monacoba, ahol megrendezésre kerül a divatbemutató is..... Legyen elég ennyi infó a részhez, mert még a végén lelövöm a poént.

Ha kérhetném komizzatok, mert érdekel a véleményetek. Tényleg! Légyszi!

Jó olvasgatást kívánok!

Puszi
Krimi88(Kriszti)


 

Monaco


Szerdán indultunk Monacoba Felipe apukájával Luiz Antonioval együtt. Aznap este együtt vacsoráztunk a barátainkkal. Csütörtökön pedig belevetettük magunkat a munkába. Fer uralta a szabadedzést. Miután lement az első szabadedzés, úgy döntöttünk, hogy ismét a barátainkkal kajálunk. Ebéd közben egyszer csak azt vettem észre, hogy Silvana vigyorogva bámul.
- Mi az? - kérdeztem
- Van egy remek ötletem - vigyorgott tovább
- Miért van az az érzésem, hogy ehhez nekem is közöm van? - kérdeztem gyanakodva
- Mert van. Mi lenne, ha részt vennél a holnapi divatbemutatón?
- Részt veszek. Újságíró vagyok. Ott kell lennem és tudósítanom.
- Úgy értem modellként - mosolygott
- Mi? - visítottam - Te megvesztél?
- Ugyan. Ez jó ötlet. Te is F1 Lady vagy. Egyszer neked is részt kell venned rajta. Miért ne most? - lelkesedett Raquel is.
- És van is egy ruha, ami tökéletesen rád illik- mondta Silvana
- Ez szerintem is jó ötlet - mosolygott Felipe és a többi srác is bólogatott.
- Jó! Legyen! - egyeztem bele
Ebéd után a lányokkal a divatbemutató helyszínére mentünk. Tamara Ecclestone elmondta mit kell majd csinálnom, de a ruhát nem mutatták meg. Ez nekem gyanús! Mit akarnak rám adni? Na mindegy! Este megírtam a cikket a szabadedzésekről-amelyeket Fer nyert meg-, majd nyugovóra tértem.

Péntek reggel miután elmúlt a hányingerem, kimentem a pályára. Gyorsan vettem egy újságot, de megnézni már nem volt időm, mert rohantam a pilótamegbeszélésre. Majd ott elolvasom. Már nagyban folyt a megbeszélés, amikor kezembe vettem az újságot. A címlaptól nevethetnékem támadt. Mindenki furán nézett rám, hogy min nevetek.
- A sajtó mindent eltúloz - nevettem
- Mit találtak ki már megint? - kérdezte Lewis

 Az Év Esküvőjére készülnek Spanyolországban!
Egy hét múlva ugyanis a brazil Forma 1-es pilóta, Felipe Massa örök hűséget fogad egykori testőrének a spanyol Anabella Sanchez Alvareznek Barcelonában.
A násznép között megtalálható lesz a komplett Forma 1-es mezőny és azok párjai, az FC Barcelona futballcsapatának jó néhány tagja, a Real Madrid klasszisa Kaká, illetve néhány spanyol és brazil híresség is. A pár és a násznép gondtalan ünnepléséről a menyasszony egykori kollégái gondoskodnak. Az eseményre csak egy brazil és egy spanyol TV kameráját engedik be.
A Spanyolország által legjobban várt eseményre május 22.-én délután 3 órakor kerül sor a barcelonai bazilikában. - olvastam fel a cikket.

- Cuki! - mosolygott Rubens - De honnan tudnak ennyit?
- Nem tudom, de már beletörődtem, hogy a média minden lépésemről tud - mondtam, majd a lányokkal körbejártuk Monte Carlot. Délután értem vissza a szállodába. Gondoltam lemegyek a szálloda éttermébe vacsorázni. Mikor leértem, láttam, hogy Felipe és Raffaela az étterem kellős közepén veszekedett. Amíg a pilóták étkeznek, addig más nem léphet be, ezért "csak" a F1-esek voltak ott. Lewis, Nicole, Rubens, Silvana, Fer és Raquel próbálták őket csitítani. Kevés sikerrel!
-Minek ez a parádé? - ordított Raffaela - Csak azért veszed el azt a nőcskét, hogy ezzel még jobban megalázz!
- Én nem vagyok olyan, mint te! Én nem érdekből vagy bosszúból veszem el Bellát! Igazából nincs is rá szükség, hogy összeházasodjunk - kiabált Felipe is. Mi van? Ez csak egy héttel az esküvő előtt jut eszébe? Viszont nagyon szomorú lettem, hogy nem akar elvenni Isten színe előtt is.
- Akkor mi ez a cirkusz? - kérdezte dühösen Raffa az újság címlapjára mutatva Na ez jó kérdés!
- Nincs szükség rá, hogy elvegyem, mert már összeházasodtunk. Törvényesen már férj és feleség vagyunk - csapta le a labdát Felipe - A szombati esküvő lesz ennek a cirkusznak-ahogy te mondod-a záró eseménye, ahol a barátaink, a családunk és Isten színe előtt is örök hűséget fogadunk egymásnak - mondta Felipe egy gúnyos mosollyal az arcán. Feréket kivéve mindenki döbbenten nézett rá. Én pedig megkönnyebbültem, hogy mégis el akar venni.
- Nos Raffaela miután az imént te magad aláztad meg saját magad, szeretném ha távoznál és békén hagynál minket örökre - léptem oda a lányhoz. Erre ő fújtatott egyet, majd dühöngve elrohant. Mi pedig elmeséltük a többieknek a házasságkötésünk történetét, aztán indultunk a divatbemutató helyszínére.Végre megláthatom a ruhámat. Kikerekedett szemekkel bámultam a ruhakölteményt. Egy menyasszonyi ruha volt. Hímzett, pánt nélküli ruha, a szoknyarész elől rövid, hátul pedig hosszú volt. Elkészítették a hajam és a sminkem, majd felvettem a ruhát. Aztán elindult a show! Mosolyogva vonultam végig a kifutón. Hamar megtaláltam Felipe tekintetét. Vigyorogva bámult. Miután a show lement kezdődött az After Party.
- Te vagy a legszebb menyasszony a világon - súgta a fülembe Felipe és hátulról megölelt. Megfordultam és átkaroltam a nyakát.
- Remélem a jövő szombati ruhám is tetszeni fog - mosolyogtam
- Bármi is van rajtad, te mindenben tetszel. Igazából ruha sem kéne rád - vigyorgott, majd megcsókolt. Hamar otthagytuk a bulit és a szállodai szobánkban töltöttük az este hátralévő részét.



Szombaton aztán újra dolgoznunk kellett. Sajnos! Fer délelőtt az utolsó szabadedzésen összetörte a kocsiját. Az időmérőre nem tudják megjavítani, ezért ő nem indul az időmérőn. Csak a boxutcából rajtol majd. Felipe viszont egész hétvégén bámulatosan ment. A Q1-et az első helyen zárta, a Q2-ben 2. lett, viszont a Q3-ban annyira nem ment neki. Végül a 4. helyről indul. Marké a pole, Robert 2., Sebi pedig az utolsó pillanatban vette el a 3. helyet Felipétől. Az időmérő után megírtam a cikket és elbeszélgettem néhány pilótával, este pedig hullafáradtan dőltünk be az ágyba.

Vasárnap aztán megkezdődött az év egyik legpatinásabb versenye, a Monacoi Nagydíj. Izgalmas és balesetekkel tarkított futam volt. Végül Mark nyert zsinórban másodszor. Úgy látszik elkapta a fonalat. Sebi 2. lett kialakítva ezzel a Red Bull kettős győzelmet. A harmadik pedig Robert lett. Úgy látszik uralma alá vette a Renault-ot. Felipe 4. lett, Fer pedig 7. ahhoz képest, hogy a boxutcából rajtolt. A verseny végén egyből Felipéhez siettem. Mikor kiszállt az autóból és levette a bukósisakját, lehúzta az overálja zipzárját és egy szál vörös rózsát húzott ki onnan és egy hatalmas mosoly kíséretében átnyújtotta.
- Csak azt ne mond, hogy útközben megálltál egy virágüzletnél! - nevettem
- Megkértem Robot, hogy a levezető körön adja oda - mosolygott - Egy évvel ezelőtt léptél be az életembe és egy hét múlva összeházasodunk. Csak azt akarom ezzel elmondani, hogy mennyire örülök, hogy itt vagy nekem. Mindennél és mindenkinél jobban szeretlek - mondta, én pedig a nyakába vetettem magam. Miután elkészültem a cikkel és az interjúkkal, csomagoltunk és mentünk haza Barcelonába, hogy 6 nap múlva kimomdhassuk a boldogító igent. Most kezdődik eddigi életem legnehezebb hete.     

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése