Anabella és Tony egy new yorki testőrcégnek dolgozik, akik sztárok védelmét látják el. Bernie Ecclestone a Forma 1 mindenható ura felbéreli őket, hogy védjék meg az egyik pilótát, aki rendszeresen fenyegető leveleket kap. Persze a pilóta nem repes az örömtől egészen addig, amíg rá nem jön, hogy szüksége van védelemre és persze Bellára. Bella nemcsak a pilóta védelmét, de a depresszióból való kirángatását is elvállalja.
Bella a nagyszájú, merész és vad lányok közé tartozik, de mint tudjuk a szerelem mindenkit megváltoztat.....

2012. június 2., szombat

38. fejezet

Sziasztok!
Meghoztam a következő részt! Remélem még érdekel titeket. Ebben a részben sor kerül a 2010-es Spanyol Nagydíjra, ami Fernando, Jaime és Bella hazai pályája. Mindemellett a Bella által szervezett jótékonysági meccs is lezajlik. Jó szórakozást és ha kérhetném írjatok egy pár sort hogy tudjam érdekel-e még a történet, mert ha nem akkor nem folytatom, de tényleg. Pedig már a vége felé járunk és elkezdtem írni a történet második szériáját, csak egy pár évvel később játszódik.

Könyörgök írjatok komit!!!!

Kellemes olvasást!

Puszi
Krimi88(Kriszti)

A jótékonysági meccs plakátja
 

Otthon, édes otthon


Péntek este elmentünk a legjobb londoni klubba szórakozni. Jól éreztük magunkat. De sajnos szombaton elhagytuk Londont. Raquel, Fer, Felipe meg én Spanyolországba mentünk. Még aznap meglátogattam a bátyámat a börtönben. Mivel Barcelonában börtönözték be.
- A világhíres hugicám! - gúnyolódott
- Lepereg rólam a gúnyolódásod. Azért jöttem, hogy közöljem, hajlandó vagyok megbocsátani. Bármit is tettél, én ugyanúgy szeretlek mint régen, hiszen a testvérem vagy - mondtam és úgy is gondoltam
- Hirtelen angyal lett belőled? Mi történt hugi? - gúnyolódott tovább
- Csupán azért jöttem, hogy ezt elmondjam - mondtam majd távoztam

Hétfőn reggel az utolsó simításokat végeztem a szerdai jótékonysági meccsel kapcsolatban, estére pedig már minden készen is állt.
Kedden Felipével ultrahangra mentünk. Az orvos-hála istennek-mindent rendben talált. Ezután még vásárolgattunk egy-két dolgot a babának.

Szerdán délelőtt berendeztük a babaszobát, délután pedig már a Barca stadionjában voltunk. Itt lesz a meccs! 5 órára mindenki megérkezett. Minden tiszteletem a Barca játékosoké, ugyanis előző nap bajnoki meccset játszottak a Tenerife ellen, amit 4-1-re meg is nyertek. Ennek ellenére vállalták ezt a meccset is.
8-kor aztán elkezdődött a meccs! Izgalmasra sikeredett, végül 4-4 lett az eredmény. Nem volt komoly meccs, nem voltak kemény belépők, nem volt veszekedés. Jól szórakoztak, ahogy mi nézők is. A meccs után Pep Guardiola egy csekket nyomott a kezembe 2 millió Euroról. Ez a Barca adománya. Aztán Felipe következett a sorban. Ő is egy 2 millió Euros csekket adott. Nem sokkal később megérkezett a meccs teljes bevétele. Az pedig 5 millió Euro volt.
- Mennyit gyűjtöttünk? - kérdezte kíváncsian Schumi
- A bevétel 5 millió. Így összesen 9 millió Euro - mondtam Mind elvigyorodtak - De még nem elég!
A vigyor lehervadt az arcukról. Én pedig előkaptam a csekkfüzetemet és kitöltöttem.
- Mit csinálsz? - kérdezte Felipe
- Kiegészítem az adományt - mondtam és aláírtam a csekket - Így már jó! 10 millió Euro. Szép kerek szám - mosolyogtam
- Honnan szedsz annyi pénzt? - kérdezte Fernando
- Tegnap megkaptam a végkielégítésemet a new yorki irodától, ami elég nagy összeg. Ez az 1 milla csak egy része. És az újságírással is jól keresek - mosolyogtam
- 10 millió? Ügyesek vagyunk - vigyorgott Giancarlo
- Telt ház volt. Drágák voltak a jegyek, mégis tele volt a stadion - bólogatott Victor is.
- Ebből látszik, hogy a szurkolók mennyire szeretnek titeket és szívesen segítenek a beteg gyerekeken - mondtam
Csütörtökön átadtuk a Unicef képviselőjének a 10 millióról szóló csekket. Természetesen a sajtó sem hiányozhatott. Aztán kimentünk a pályára dolgozni.
Pénteken kaptam egy levelet a Uniceftől, amiben azt írják, hogy szeretnék ha Unicef nagykövet lennék. Természetesen elvállalom. Felipe is nagykövet és most már én is az leszek. Délután megírtam a cikket a szabadedzésről, aztán hazamentem. Aztán eljött a szombat.

Szombat délelőtt Raquellel jártuk a barcelonai butikokat, hogy megtaláljuk a megfelelő menyasszonyi ruhát. Sok boltot végignéztünk, míg végül az akciónk sikeresnek bizonyult. Megtaláltam álmaim ruháját. Raquellel megbeszéltük, hogy a ruhát ő viszi haza és az esküvő napján áthozza anyuékhoz. A koszorúslányaim Raquel, Nicole, Cathrine, Fernanda és Edyta lesznek. Az időmérő előtt nem sokkal értünk ki a pályára. Egyenesen a pilótamegbeszélésre mentem, majd a Ferrari boxból néztem az időmérőt. Fer a 4., Felipe pedig a 9. helyről indul. Valami még mindig nem stimmel Felipével. Miután elkészítettem az interjúkat és megírtam a cikket, úgy döntöttem beszélek Felipével.
- Szivem, beszélhetnénk? - kérdeztem komolyan
- Persze Valami baj van? - kérdezte ijedten
- Nem, nincs semmi baj, de kérdeznék valamit - bólintott - Mitől félsz?
- Nem értelek - mondta értetlenül
- Látszik rajtad, hogy valamitől tartasz. Ezért nem tudsz a versenyeken jó eredményt elérni. A baleset miatt van?
- Nem tudom - mondta elgondolkodva
- Arról a balesetről senki sem tehetett. Nem azért szenvedtél balesetet, mert valamit rosszul csináltál, vagy mert valaki más hibázott, hanem azért, mert rosszkor voltál rossz helyen. Véletlen volt - mondtam és megfogtam a kezét
- Nem csak a baleset miatt félek újra a régi formámat hozni, hanem miattatok is.
- Miattunk? - kérdeztem meglepődve
- Miattad és a baba miatt. Nem akarom, hogy egy újabb baleset miatt egyedül kelljen hagynom titeket. Most már van családom: feleségem és hamarosan gyerekem is. Óvatosabbnak kell lennem - mondta
- Miattunk ne aggódj! Csak végezd a munkádat! Ne legyél óvatos! Nem lesz semmi bajod. Ha nyerni akarsz erőszakosabbnak kell lenned. Ne hagyd magad! Mutasd meg mit tudsz! Amíg versenyzel ne gondolj se rám se a babára! - mondtam Habár tudom, hogy nem tud, majd csak a versenyre figyelni.
- Tudod, hogy ez lehetetlen! - mondta
- Jó! Akkor gondolj úgy ránk, hogy minden egyes hellyel amit előrelépsz büszkébbek vagyunk rád. Akkor versenyezz értünk! Azt akarom, hogy a versenyhétvégéken újra az őrült Felipe legyél! - mosolyogtam rá.
- Megpróbálom! Köszönöm! Szeretlek! - mondta majd megcsókolt és elmentünk aludni.
Joan Laporta, a Barca elnöke Bernie Ecclestone-nal a 2010-es Spanyol Nagydíjon

Laporta köszönti Hamiltont a rajtceremónián

Vasárnap a verseny előtt körbevezettem a boxutcában Joan Laportát a Barca klubelnökét. Majd a Ferrari boxból néztem a futamot anyuékkal. Felipe rajtja nagyon jól sikerült. Egyből 2 helyet jött előre.
- Látod kicsim? Apu szépen megy! - simogattam meg a pocakom.
A verseny alatt többször is Button közelébe került, de megelőzni sajnos nem tudta. Lewis a 2. helyről esett ki egy defekt miatt, ráadásul az utolsó körökben. Végül Mark nyert rajt-cél győzelmet aratva. A második Fer, a harmadik pedig Sebi lett. Felipe 6. lett, de én ennek is örülök. Lehet, hogy ő viszont szomorú lesz. Egy kicsit az is volt, de mikor rámosolyogtam rögtön jobb kedve lett. A verseny után hazamentünk, megírtam a cikket és a következő időszakot az esküvő szervezésének szenteljük. Kedden Carpenter ezredes felhívott, hogy az esküvőre ő biztosítja a rendőri kíséretet. Nem akartam, hogy a volt munkatársaim az esküvőm napján dolgozzanak. Tiltakoztam, de hajthatatlan volt. Mikor ezt közöltem Felipével ő csak elvigyorodott, majd közölte, hogy az ezredes őt is felhívta és ő már beleegyezett. Morogtam még egy sort, de aztán rájöttem, hogy nekik az a legfontosabb, hogy én biztonságban legyek. Sőt! Ragaszkodtak hozzá. hogy sorfalat álljanak nekünk. Miután ezt is elrendeztük szinte minden készen állt életem legfontosabb napjára.

2 megjegyzés:

  1. szia(:
    egy kicsit lemaradtam, mivel most érettségizek, de vissza fogom olvasni, ha vége a szenvedésnek, úgyhogy ne hagyd abba, jó? =)
    jediErőő
    L.

    u.i.: mellesleg egy cserében benne lennél?
    http://www.spbyliv.blogspot.com/

    VálaszTörlés
  2. Szia!

    Az érettségi tényleg sok szenvedéssel jár. Fárasztó és idegőrlő dolog. Én is tudom hiszen pár éve én is érettségiztem. Épp ezért kitartást és sok sikert kívánok hozzá.

    Örülök, hogy továbbra is olvasol. Szeretem is ezt a történetet írni, mert ez volt az első történet amit írni kezdtem. És mert Bella karaktere az én titkos belső énem. Szívem szerint ilyen lennék. Harcias és kedves lány, aki megvédi a családját és a barátait bárkitől és bármitől. Éppen ezért köszönöm, hogy továbbra is kíváncsi vagy rá.

    Természetesen benne vagyok a cserében. Már a rendszeres olvasód vagyok. Mindjárt ki is teszlek.

    Puszi
    Krimi88(Kriszti)

    VálaszTörlés