Anabella és Tony egy new yorki testőrcégnek dolgozik, akik sztárok védelmét látják el. Bernie Ecclestone a Forma 1 mindenható ura felbéreli őket, hogy védjék meg az egyik pilótát, aki rendszeresen fenyegető leveleket kap. Persze a pilóta nem repes az örömtől egészen addig, amíg rá nem jön, hogy szüksége van védelemre és persze Bellára. Bella nemcsak a pilóta védelmét, de a depresszióból való kirángatását is elvállalja.
Bella a nagyszájú, merész és vad lányok közé tartozik, de mint tudjuk a szerelem mindenkit megváltoztat.....

2012. június 30., szombat

41. fejezet

Sziasztok!
Megérkeztem a következő résszel, amiben sor kerül Bella és Felipe esküvőjére és persze a lagzira is.

Köszönöm Livnek a kommentelést, remélem ez a rész is tetszeni fog. Várom továbbra is a megjegyzéseiteket. Kérek szépen komit! Véleményezzetek!

Jó szórakozást!

Puszi
Krimi88(Kriszti)

 

Férj és feleség


A pap spanyolul és portugálul is levezette a szertartást. Tartottam attól. hogy a pap "Van-e valaki aki ellenzi a házasságot?" kérdésénél Raffaela vagy Roberto megjelenik és tönkreteszi az esküvőt. Szerencsére ez nem történt meg és biztonságban eljutottunk a legfontosabb kérdéshez.
- Akarod-e te hites feleségedül az itt megjelent Anabella Sanchez Alvarezt? - fordult Felipéhez a pap.
- Igen. Akarom - mosolygott Felipe
- Akarod-e te hites férjedül az itt megjelent Felipe Massát? - szólt most hozzám
- Igen. Akarom - mosolyogtam, majd felhúztuk a gyűrűket.
- Ezennel házastársaknak nyilvánítalak titeket. Megcsókolhatod a menyasszonyt! - mondta a pap, majd következett a csók. Ekkor mindenki tapsban tört ki. Aztán limuzinnal-amit természetesen Lewis vezetett-a közeli szállodába mentünk az El Palace-ba, illetve annak báltermébe. Hihetetlen milyen szép a szálloda. Ezt az egészet Felipe rendezte meg. Ő választotta ki a templomot és a szállodát is. Egy vagyont fizetett érte, de azt mondta hogy nem számít a pénz csak az, hogy a  legszebb esküvő legyen a miénk. Mindenki gratulált majd megvacsoráztunk.
El Palace szálloda Barcelonában
A szálloda bálterme

- Senora Massa lenne a partnerem a következő táncra? - nyújtotta a kezét mosolyogva Felipe
- Természetesen Senor Massa. - mosolyogtam, majd elvonultunk táncolni. Szinte egész este táncoltam, de mindig változott a partnerem. Nicole és Raquel nem bírta ki, hogy ne énekeljen. Tiltakoztunk, hogy ők is vendégek és nem akarjuk, hogy énekeljenek, de nem hallgattak ránk és felugrottak a színpadra és énekelni kezdtek. Nem is egy duettet énekeltek. A mi esküvőnk kellett ahhoz, hogy Raquel del Rosario és Nicole Scherzinger együtt álljon a színpadon. 




Vigyorogva vágtuk fel az esküvői tortákat és tömtük egymás szájába. A nagyobbik tortát a közös fényképeink díszítették, míg a másik torta egy hagyományos esküvői torta volt, aminek a tetején két ránk igazán jellemző dísszel. Remek buli volt. Minden lány a tökéletes esküvőt álmodja meg magának, de egyikük esküvője sem olyan, mint amit eltervezett. De az enyém nem ilyen volt. Az én esküvőm még a tökéletesnél is tökéletesebb volt. Tényleg ez volt álmaim esküvője. Csak késő éjszaka mentünk fel a szobánkba. A többiek is a szállodában töltötték az éjszakát. 
Belláék szobája

A hálóing a nászéjszakára, Nicole nászajándéka

Mikor felértünk gyorsan átöltöztem. Egy szexi hálóinget vettem fel amit még Nicole-tól kaptam nászajándékba. Miután magamra kaptam mentem a hálóba, ahol Felipe már várt.
- Káprázatosan szép voltál ma. Minden évben el akarlak venni - ölelt át
- Azt már nem - vágtam rá azonnal Erre rémülten nézett rám. - Még egyszer nem szervezek meg egy ilyen esküvőt.
- Nem is kell. Csak elmegyünk Vegasba és kész - vigyorgott
- Hajlok az ötletre - nevettem - Szeretlek!
- Én is szeretlek! - mondta majd megsimogatta a hasamat és megcsókolt.

Másnap kipihenten és boldogan ébredtem. Felipe még aludt, így őt néztem. Pár perccel később ő is felébredt és elmosolyodott mikor meglátta, hogy őt nézem.
- Mi az? - kérdezte mosolyogva
- Csak nézem a férjemet alvás közben - mondtam
- Imádom ahogy ezt mondod - vigyorgott
- Mit? Azt, hogy a férjem vagy? - vigyorogtam
- Igen. Bárcsak minden reggel így ébredhetnék, hogy a feleségem mosolygós arcát lássam meg először - mondta
- Minden esetre élvezzük ki ezt a pár napot mielőtt újra melóznunk kell - vágtam egy fintort
- Van is egy jó ötletem mivel tölthetnénk el - mosolygott és elkezdte csókolgatni a nyakam.
- Jó ötlet! - nevettem aztán elfoglaltuk magunkat. Késő délután keltünk csak ki az ágyból és hazamentünk. Azt is csak azért, mert a többiek mennek haza és el akarunk köszönni tőlük.
- Nocsak! A párocska kidugta az orrát a szobából! - ugrott fel Kyle - Mondd csak Felipe Bella táncolt neked?
Ettől a kérdéstől megfagytam. Dühös lettem Kyle-ra. Ez az egyetlen dolog, amit nem mondtam el magamról Felipének. Ezt a titkot meg akartam tartani magamnak.
- Kyle! - vicsorogtam
- Nem mondtad el neki? - kérdezte Kyle döbbenten
- Nem, de úgy látszik nem úszom meg - mondtam - Kyle megkérhetlek, hogy most hagyj egy kicsit magunkra?
Miután Kyle elment Felipéhez fordultam.
- Mire utalt Kyle? - kérdezte gyanakodva
- Egyszer egy kliens egy éjszakai bárban dolgozott és csak úgy maradhattam a közelében ha táncosnőnek állok. Mivel a csoportban én voltam az egyetlen nő, nekem kellett elvállalnom. Sztriptíztáncosnő voltam, de csak néhányszor csináltam. Azóta egyszer sem csináltam ilyet - mondtam bűnbánóan
- De miért nem mondtad el?
- Mert szégyelltem. Így is már annyi rossz dolgot követtem el, te pedig egy szent vagy. Jobbat érdemelnél nálam. És ha elmondtam volna biztos elhagytál volna - hajtottam le a fejem
- Először is nem vagyok szent. Senki sem az. Másodszor ezen nincs mit szégyellni. Munka volt, nem azért csináltad mert ezt akartad csinálni. Harmadszor pedig soha nem hagynálak el, főleg egy ilyen hülyeség miatt. Jól jegyezd meg, amit most mondani fogok. Szeretlek és örökké szeretni is foglak. Ez nem fog megváltozni soha. Akármit is teszel vagy tettél nem érdekel. Szeretlek és nem hagylak el - mondta majd megölelt.
- Sajnálom, hogy nem mondtam el - mondtam
- Meg van bocsátva. Most pedig pakolj, mert mindjárt indul a gépünk - mondta majd megcsókolt.
- Milyen gépünk? - kérdeztem értetlenül. Nem tudtam, hogy utazunk valahová.
- Az, amelyik Törökországba visz - mosolygott - Nászútra megyünk. A nagydíj előtti pár napot a török tengerparton töltjük.
Nem szóltam semmit, csak a nyakába vetettem magam. Ezután becsomagoltunk és utaztunk Törökországba.

A legtöbb időt a tengerparton töltöttük. Úszkáltunk, napoztunk, csókolóztunk a vízben, az ágyban reggeliztünk, étteremben ebédeltünk és vacsoráztunk. Isteni volt. Felszabadult voltam. Végre túl vagyunk az esküvőn és nem idegeskedem annyit. Kimondhatatlanul boldog vagyok. A terhesség annyira még nem látszott meg rajtam, csak a melleim nőttek meg egy kicsit és a reggeli rosszullétek is megvoltak még, habár enyhültek.
Szerda reggel érdekes cikket találtam a neten.

"Massa apa lesz?
Hétfő óta Törökországban tartózkodik Felipe Massa és felesége Anabella Sanchez-Massa.
A házaspár valószínűleg nászúton van. A hétvégén lesz a Forma 1-es Török Nagydíj, de a pár néhány nappal előbb érkezett, hogy élvezhessék a török tengerpart homokját és a tenger hullámait.
A képekből ítélve az ifjú házasok máris szülői örömök elé nézhetnek. Most már érthető a gyors esküvő!

A 2009-es év Felipe Massa számára egyszerre volt boldog és szomorú. Elvált a feleségétől Raffaelától, súlyos balesetet szenvedett ráadásul halálosan megfenyegették. Viszont ebben az évben ismerte meg a második feleségét  Anabella Sanchez Alvarezt. Egymásba szerettek és 1 évvel megismerkedésük után összeházasodtak. Sokan sejteni vélik, hogy a gyors esküvő oka egy kisbaba. Hivatalos megerősítés még nem érkezett a pártól, de a pletykák továbbra is szárnyalnak."

A cikkhez több kép is tartozott, amin a tengerben pancsolunk vagy a napon sütkérezünk. Volt egy kép, ami ki volt nagyítva. A parton fekszünk és Felipe megpuszilja a hasam. Gondolom ezért gyanakodnak. Felipével megegyeztünk, hogy most még nem szólunk a sajtónak a babáról. Nem sokáig agyaltunk ezen, mert aztán mentünk a pályára dolgozni.

2 megjegyzés:

  1. Fenomenális!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    VálaszTörlés
  2. szia :)
    szuper lett :) tényleg tökéletes esküvő volt, jobb már nem is lehetett volna. imádoom azokat a figurákat a tortáról *-*
    és lám, az újságírók nem is olyan hülyék, mint azt az ember gondolná... legalábbis van szemük :DD
    várom a folytatást :)
    jediErő
    L.

    VálaszTörlés