Anabella és Tony egy new yorki testőrcégnek dolgozik, akik sztárok védelmét látják el. Bernie Ecclestone a Forma 1 mindenható ura felbéreli őket, hogy védjék meg az egyik pilótát, aki rendszeresen fenyegető leveleket kap. Persze a pilóta nem repes az örömtől egészen addig, amíg rá nem jön, hogy szüksége van védelemre és persze Bellára. Bella nemcsak a pilóta védelmét, de a depresszióból való kirángatását is elvállalja.
Bella a nagyszájú, merész és vad lányok közé tartozik, de mint tudjuk a szerelem mindenkit megváltoztat.....

2012. június 19., kedd

40. fejezet

Sziasztok!
Megérkeztem a 40. résszel, amiben elérkezik Bella és Felipe esküvőjének napja. Megérkeznek Bella kollégái akik közül az egyik fiú állandó szereplő lesz.

Remélem azzal, hogy ilyen rövid időn belül két részt is hoztam többen komiztok. Csak miattatok írom a történetet. Remélem ezért többen megírjátok a véleményeteket. Komit kérek!!! Légyszi!!!!

Kellemes időtöltést!

Puszi
Krimi88(Kriszti)




Készülődés


Hétfőn arra ébredtem, hogy csörög a mobilom. Mivel Felipe még aludt, ezért gyorsan kislisszoltam a szobából. Tony neve villogott a képernyőn.
- Szia Tony! Mizújs? - szóltam bele kómásan
- Bocs, hogy felébresztettelek, de el kell mondanom valamit. Nem fogsz örülni, de nem tehetek róla
- Mond! - szóltam közbe
- Nem tudok ott lenni az esküvőn - mondta, én meg kis híján elejtettem a telefont.
- Mi az, hogy nem leszel itt? Tudod, hogy milyen sokat jelent ez nekem. Miért teszed tönkre az esküvőmet? - ordítottam
- Bella nem tehetek róla. A főnök utasítása. Te is tudod milyen a munkám. Elhiheted, hogy inkább lennék az esküvődön. Sajnálom! - mondta bűnbánóan
- Most már mindegy! - mondtam, majd letettem a telefont és zokogni kezdtem. Pár perccel később éreztem, hogy Felipe magához ölel.
- Mi a baj kicsim? Miért sírsz? - kérdezte és közben ringatni kezdett.
- Tony nem lesz itt az esküvőn - szipogtam - Dolgoznia kell.
- Sajnálom. Elintézzem, hogy itt legyen? - mosolygott Lehet, hogy el tudná intézni, hiszen Tony egy brazil politikust véd, akit Felipe jól ismer.
- Nincs rá szükség. Nem akarom, hogy a kliense meghaljon azért, mert ő az én esküvőmön mulat - mosolyodtam el én is.
Később felhívtam Fernandot. hogy vállalja-e, hogy a tanúm legyen, mivel az Tony lett volna. Elvállalta.

Kedden megtartottuk az esküvő főpróbáját, majd megnéztük az El Palace Hotelt, ahol a lagzi lesz.
Szerdán megérkeztek a pilóták egy időben a volt kollégáimmal.
Kyle Richards, Bella egyik ex kollégája

- Anabella! Anabella! Anabella! El sem hiszem, hogy szombaton férjhez mész. Na hol van a pasi, aki beköti a fejed? - vigyorgott Kyle Richards Tony után ő állt hozzám a legközelebb.
- Kyle, ő itt életem párja Felipe Massa, Felipe ő pedig Kyle Richards egy kedves ex kollégám - vigyorogtam
- Ember, mit csináltál ezzel a csajjal? Rá sem ismerek - nevetett Kyle
- Őszintén? Fogalmam sincs - mosolygott Felipe is. Mindenki megismert mindenkit és elég jól kijöttek a volt kollégáim a mostani "kollégáimmal". De aztán megérkezett a családom. A család nagy részével nincs is gond, csak az unokatestvéremmel Monica Alvarezzel. Ő egy cicababa, aki minden adandó alkalommal belém köt és minden szembejövő pasival kikezd. Rögtön amint belépett megkezdte a piszkálást.
- A drága vőlegényed vette neked ezt a vityillót? - nyávogott
- Nem! A barátainktól kaptuk nászajándékba - szólalt meg Felipe, mert látta rajtam, hogy ezzel az egy mondattal máris kiakasztott.
- Mivel érte el Anabella, hogy elvedd feleségül? - kérdezte a kuzin. Kis híján nekiugrottam, de Felipe visszatartott. Mikor ránéztem mosolygott. Sok türelme van, ha még Monicát is elviseli.
- Szeretjük egymást. Ezért házasodunk össze. Anabella soha nem kért tőlem semmit. Minden ajándékot amit kapott tőlem én vettem meg. Én döntöttem úgy, hogy megveszem neki. Tudod vannak, akik nem a pénzért házasodik, hanem szerelemből. Bella nem a pénzemet szereti, hanem engem és ezt már többször is bizonyította - mondta Felipe teljesen nyugodtan.
- Biztos, hogy meg akarsz nősülni? - csavargatta a haját Monica
- Monica drágám talán jobb lenne ha nálunk maradnál az esküvőig - mondta anyu, hogy megelőzze Monica halálát, amit én okoznék. Majd elmentek. Én még dühöngtem egy darabig aztán elindultam a reptérre Robékért. Persze inkognitóban, mivel most mindenki rám és Felipére kiváncsi és nem akarjuk, hogy idő előtt megtudják az emberek, hogy Robék is jönnek az esküvőre. 

Rob Kristennel érkezett. Mindkettőjükön egy hatalmas napszemüveg volt. Felipe jól el lesz majd velük a napszemüveg mániájával. Néhány testőrt is hoztak, de egyenlőre nincs rájuk szükség. Probléma nélkül hazaértünk. Rengeteget beszélgettem Kristennel és rájöttem, hogy nagyon kedves. Aztán átjött Monica. Persze egyből rámozdult Robra. Illegette billegette magát előtte, de Rob nem dőlt be. Kristen egy kicsit ideges lett, de megnyugtattam, hogy ez nem sokáig megy így tovább. És igazam lett.
- Bocs, de nem jönnek be a könnyűvérű lányok - mondta Rob - Bocs Bella! - szólt oda nekem. Tudtam, hogy azt hiszi, hogy most megverem, mert lelotyózta az unokatesómat.
- Én nem haragszom - vigyorogtam - Ez az igazság nem?
Monica dühöngve vonult el, mi meg jót nevettünk rajta.
Péntek délután a lányok elrángattak anyuék házába, mivel az esküvő előtti estét külön töltjük Felipével. Sajnos! Este megvolt a lánybúcsúztató is. Elmentünk a lányokkal vacsorázni, majd egy bárba, de nem maradtunk sokáig, mert nem akarok az esküvőm napján úgy kinézni, mint egy élőhulla. Felipe egyből nemet mondana. Állítólag a fiúk is beültek valahova iszogatni. Apu szerint ők sem maradtak sokáig.
Bella ruhája az esküvőre

A nyaklánc, amit Raquel adott kölcsön
Bella frizurája

A csajok koszorúslányruhája

Szombaton úgy ébredtem mint akin keresztülment egy tehervonat. Letámolyogtam reggelizni, aztán a csajokkal elkezdtünk készülődni. A hajamat feltűzték és fehér gyöngyöket raktak bele. A sminkem szolíd lett. Aztán a lányok segítettek felvenni a ruhámat. A ruha egy hófehér pánt nélküli volt virágos hímzéssel. Egyszerű ruha volt. ezért is tetszett meg nekem. A lányok is elmentek átöltözni. Az ő ruhájuk pánt nélküli, bordó, hosszú ruha volt, ami szintén szép és egyszerű.
- A ruha új - mosolygott rám Nicole a tükörben, mikor én magamat bámultam benne.
- A csat amivel feltűztük a hajad régi. Anyukád azt mondta, hogy még a nagymamádé volt - mondta Silvana
- Ez pedig itt kék - pörgetett az ujja körül egy harisnyakötőt Catherine
- És ez a nyaklánc pedig kölcsönkapott. Ez az enyém és vissza akarom kapni - mosolygott Raquel és közben a nyakamba akasztotta - Egyébként én is ezt viseltem az esküvőmön és azóta is nagyon boldogok vagyunk Fernandoval. Remélem nektek is ilyen boldogságot hoz, mint amilyen a miénk - sírta el magát Raq Erre én is és a többiek is könnyezni kezdtünk. Aztán mindenki megölelt és elmentek. Nem sokkal később anyu, apu és Lewis lépett be. Lewis lesz a limuzin sofőrje, ami majd szállít a templomba és később a lagziba.
- Édesem, olyan szép vagy - pityergett anyu
- Ha megbánt azonnal szólj és lerendezem - mondta apu vigyorogva majd mindketten megöleltek és kettesben maradtam Lewis-zal.
- Olyan szép vagy, hogy kedvet kaptam ahhoz, hogy megházasodjak. Komolyan elgondolkodtam azon, hogy megkérem Nicole kezét - mondta
- Ne gondolkodj ezen. Csak csináld azt, amit a szíved diktál - mosolyogtam rá
- Most hagyjuk az életemet, ma te vagy a főszereplő. Szóval induljunk és kezdődjön a show! - vigyorgott és a karját nyújtotta, majd elindultunk. Egész úton fel-le liftezett a gyomrom. Ahogy egyre közeledtünk a bazilikához egyre idegesebb lettem. Mikor megérkeztünk újra elcsodálkoztam, hogy milyen gyönyörű is Barcelona egyik gyöngyszeme a Sagrada Familia.
Sagrada Familia kívülről

Az oltár

A bazilika templom része

A bazilika előtt fotósok hada táborozott. Kyle-ék próbálták őket távol tartani tőlünk, de ez nehezen ment. Lewis kiszállt és kinyitotta az ajtót apámnak, aki miután kiszállt a karját nyújtotta és kisegített az autóból, majd az ő karján indultam el a bejárat felé. A volt kollégáim sorfalat álltak nekünk és rám kacsintottak miközben bevonultunk. Aztán megláttam Felipét. 
Így várja Felipe Bellát az oltár előtt

Rám mosolygott, amitől megnyugodtam. Nagy nehezen elértük az oltárt. Apu Felipe kezébe adta a kezem.
- Vigyázz rá nagyon! Vigyázz rá úgy, mintha ő lenne a legnagyobb kincsed a világon - mondta apu könnyezve.
- Ő a legnagyobb kincsem - mosolygott Felipe. Aztán elkezdődött. 

1 megjegyzés:

  1. szia :)
    na végre utolértem magam, és van is időm írni :))
    imádtam a részeket, mint mindig, és a Bahreines 2012-s előretekintés is kedvenc volt :)
    sajnáltam, hogy Tony nem lehetett ott az esküvőn, de legalább a többi kolléga megjelent
    az unokatesótól normális embereket a hideg is kirázná, de hát én nem vagyok az, szóval kifejezetten csípem a csajt xDD robtól jól megkapta azért xD
    várom a folytatást :)
    jediErőő
    L.

    VálaszTörlés