Anabella és Tony egy new yorki testőrcégnek dolgozik, akik sztárok védelmét látják el. Bernie Ecclestone a Forma 1 mindenható ura felbéreli őket, hogy védjék meg az egyik pilótát, aki rendszeresen fenyegető leveleket kap. Persze a pilóta nem repes az örömtől egészen addig, amíg rá nem jön, hogy szüksége van védelemre és persze Bellára. Bella nemcsak a pilóta védelmét, de a depresszióból való kirángatását is elvállalja.
Bella a nagyszájú, merész és vad lányok közé tartozik, de mint tudjuk a szerelem mindenkit megváltoztat.....

2012. április 22., vasárnap

Bahrein 2012 2/2

Sziasztok!

Megérkeztem az extra fejezet második felével. Nem tudom, hogy tetszett-e az első rész, mert nem írtatok rá komit, de azért remélem elnyerte a tetszéseteket és ez is elnyeri majd.

A történet folytatása szerdán jön, ami nem véletlen, mivel direkt időzítettem azt a részt arra a napra. Annyit mondhatok, hogy mint Felipe mint pedig Anabella meg fog lepődni.

Kérlek írjatok komit! Kérlek! Kérlek! Kérlek!

Puszi
Krimi88(Kriszti)

Bahrein 2012  2/2


Szerda délután értünk Bahreinbe. Ahogy végigmentünk az utcán minden normálisnak tűnt, de mi akik láttunk már ilyet észrevettük a különbséget. Ahogy az emberek félnek kilépni az utcára, a fegyvereket amiket a ruhájuk alatt rejtegetnek, a robbantások nyomait, a golyónyomokat stb. Mindenki éberen figyelt. Csak remélni tudtuk, hogy nem történik semmi és rendben lezajlik a 2012-es Bahreini Nagydíj. Este fáradtan estünk be az ágyba.
Csütörtökön még semmi érdekes nem történt. Lement a sajtótájékoztató, ahol én is ott voltam. Természetesen mint újságíró, de azért minden gyanús jelet figyeltem. Egyszer majdnem fel is ugrottam, mikor egy arab riporter a táskájából előhúzott valamit. Először azt hittem, hogy fegyver és fel is ugrottam, de csak egy diktafon volt. Scott is készült előrántani a fegyverét.
- Bocs, csak paranoiás vagyok - léptem hozzá és lefogtam a kezét, ami már a fegyvere tokján volt. Persze mindenki felfigyelt ránk - Semmi baj, csak a telefonom rezgett és megijedtem - mondtam és reméltem, hogy elég hihető voltam. Persze Felipe tudta, hogy nem ez történt.
Pénteken az első szabadedzés simán lement, de nem sokkal utána felhívott a Force India pilótái mellé kirendelt testőr, hogy nem sokkal mellettük egy molotov koktél robbant, de szerencsére nem történt semmi baj. Nem sokkal később a Saubertől is jelentettek egy hasonló esetet, de ott sem történt sérülés. 
Szombaton az időmérő alatt végre tudtam egy kicsit beszélgetni Scottal hiszen eddig szinte semmi időnk nem volt.
- Mindig azt hittem, hogy te egy akció közben fogsz meghalni. Erre kiléptél a rendőrségtől és most férjhez mentél és újságíró vagy. Soha nem hittem volna, hogy te így bele fogsz esni valakibe, hogy feladod a munkádat érte - mondta Scott
- Ezt én sem gondoltam volna. Ha pár évvel ezelőtt azt mondja valaki, hogy 2009-ben megtalálom az igazit és ott hagyom a rendőrséget, férjhez megyek és gyereket szülök akkor az arcába nevettem volna. Egyáltalán nem terveztem, hogy beleesem a védencembe. Ez is csak egy szimpla munkának tűnt, de ez lett életem leghosszabb és legboldogabb melója - nevettem
- Gratulálok! Tényleg. Látszik rajtad, hogy megváltoztál és boldog vagy. Nem hazudott Tony, mikor azt mondta, hogy egy teljesen más Anabella lett a társa - mondta
- Tony - mondtam kicsit szomorkásan - Hiányzik!
- Bocs, hogy felemlegettem - mondta bocsánatkérően
- Semmi baj! Rég volt már - mosolyogtam rá
- Hú, te tényleg szerelmes vagy. Régen ilyen kijelentések után már bemostál volna egyet. Szép is a szerelem - vigyorgott
- És veled mi újság? Eddig még egyik csajra sem másztál rá. Hogy lehet ez? - kérdeztem gyanakodva
- Az az igazság, hogy van valakim - jelentette ki mosolyogva
- Ismerem? - kérdeztem egyből
- Ami azt illeti igen. Emlékszel arra a csajra aki minden akció után zaklatott minket azzal, hogy beszéljük ki magunkból az esetet?
- A pszichológus csaj Ana? - kérdeztem vissza
- Igen. Egy ideje együtt vagyunk - mondta és láttam, hogy zavarba jön
- Tényleg? Ennek nagyon örülök. Várj! Hiszen ő is itt van.
- Igen. Időközben ő is kommandós lett - mondta
- Ő vigyáz most Kimire. Na majd elbeszélgetek vele - nevettem

Ezután már nem tudtunk beszélgetni, mivel Felipe a Q2-ben kiesett és holnap csak 14. rajtkockából indul. Felugrottunk és mentünk a dolgunkra. A pole egyébként Vettelé lett, Lewis 2., Webber 3., Fer 9., Kimi 11., Schumi pedig 22. lett. Az időmérő végén interjút készítettem. Fernando épp lépett volna el tőlem mikor utána szóltam.
- Hé Fer! Este nálad vagy nálam? - kérdeztem A többi riporter és pilóta furán nézett rám. Fer is gyanakodva figyelt. Nem beszélve Felipéről, aki Fer mellett állt. Nehezen esett le, hogy a kérdésem félreérthető volt. - El Clasico? - egészítettem ki magam, hogy megértsék.
- Ja persze! - kiáltott fel Fer - Ma ti vagytok a sorosok - vigyorgott - Ó! Egyébként Bella! Hala Madrid! - kiáltotta el magát
- Mi vagyunk a királyok! Forca Barca! - kiáltottam utána Jót nevettünk rajta, majd mindenki újra komolyra váltott és folytattuk a munkát.
Este nyolckor aztán összeült a banda és megnéztük a Clasicot. Fer, Schumi, Lewis, Heikki Catherine-nel, Kimi, Seb, Pedro és Jenson jött át. Persze mivel ők itt voltak a testőreik is jöttek. És mivel Kimi itt volt itt volt Ana is. Úgy döntöttem, hogy a félidőben elbeszélgetek vele. A meccs első félidejében nem ment jól a Barca sora. Már a 17. percben gólt kaptunk. Victor rosszul jött ki a kapuból, Puyol nem tudta mit tegyen a labdával így Kedhirának volt lehetősége kapura lőni, amit meg is tett 0-1 a Madridnak. Nem kell mondani, hogy Fernando elég önelégülten nézett rám utána. A félidőben leültem Ana mellé és beszélgetni kezdtünk.
- Örülök, hogy már te is az egység tagja vagy - mondtam
- Scott vett rá, hogy csatlakozzak habár nem nagyon enged a zűrösebb ügyek közelébe. Főleg mióta Emma megszületett - mosolygott
- Emma? - kérdeztem értetlenül
- Igen, a kislányunk. Most 2 éves - mondta majd képeket vett elő a kislányról 


A kislány tényleg nagyon szép volt. Megdöbbentem, hogy Scottnak van egy gyereke. Ezt eddig nem is említette. Majd akaratlanul is ránéztem a kezére és megláttam egy gyűrűt az ujján.
- Ahogy látom össze is házasodtatok - mutattam a kezére
- Igen nem sokkal Emma születése előtt - mosolygott Nekem sem kellett több. Elüvöltöttem magam.
- Scott - kiáltottam Mindenki rémülten ugrott fel, Scott is. Épp nyúlt a fegyveréért mikor megértette, hogy valószínűleg mindent tudok - Mikor akartad elmondani, hogy megnősültél és van egy lányod?
- Az időmérőn, amikor beszélgettünk, csak a férjed kiesése megzavart - mondta
- Szóval Felipére fogod? Tudod elmondhattad volna előbb is ha nem kellett volna mindent harapófogóval kiszednem belőled - mondtam látszólag dühösen
- Bocsáss meg, hogy én nem élek olyan életet, ami mindenki számára nyitott könyv, amit ugye te élsz - mondta megrovóan
- Igen, de a barátom vagy. Miért nem tudtam én erről?
- Talán azért amiért én sem voltam ott az esküvődön.
- Igazad van. Sajnálom! - mondtam mivel tényleg nem is hívtam meg az esküvőmre
- De szeretném ha a második babánk keresztanyja te lennél - mosolygott
- Azt akarod ezzel mondani, hogy.... - kezdtem, de Scott közbevágott
- Emmának kistestvére lesz - vigyorgott Én pedig nevetve vetettem magam a nyakukba majd visszaültünk a helyünkre és folytattuk a meccsnézést. A második félidő sem volt túl biztató a Barca számára. Egy ugyancsak szerencsés góllal kiegyenlítettünk, Alexis Sanchez jóvoltából 1-1, de alig pár perccel ezután egy újabb gólt kaptunk méghozzá Christiano Ronaldo lábának köszönhetően. Így lett 1-2 a Madridnak. A végeredmény is ez lett. Nyert a Real a Barca otthonában, így 7 pontra növelve az előnyét a bajnokságban. Ezzel gyakorlatilag eldőlt a bajnoki cím. Valószínűleg a 2011/2012-es szezon spanyol bajnoka a Real Madrid lesz. A királyiak megérdemelten nyertek. A katalán csapat ma nem volt jó formában. Teljesen megérdemelt győzelem volt és a bajnoki cím is a legjobb kezekbe került, mert ebben a szezonban tényleg a Real Madrid volt a legjobb a Primera Divisionban.
- Na Bella? Akkor most ki a király? - vigyorgott a képembe Fernando
- Ti - mosolyogtam - Most tényleg jobbak voltatok. Megérdemelten nyertetek - mondtam mosolyogva A meccs után végül szép lassan mindenkire nyugovóra tért, mert holnap lesz a hétvége legnehezebb napja és nem is tudtuk mennyire nehéz is lesz.
Vasárnap a futamig minden simán ment. A futam is izgalmas volt. Felipe nagyon jól rajtolt, ahogy mindig és most pontszerző helyen is ért célba. Végre megvannak az első pontjai. A futamgyőztes végül rajt-cél győzelemmel Vettel lett, Kimi visszatérése óta az első dobogós helyén végzett ugyanis 2. lett, a 3. a csapattársa Romain Grosjean lett. Fernando 7., Lewis 8., Felipe 9., Schumi pedig a 10. lett.

 A kötelező interjúk után készülődtünk haza, amikor valami furát tapasztaltunk. Heikki rohant felénk és az arca rémült volt.
- Nem láttátok Catherine-t? - kérdezte azonnal
- Nem - válaszoltam - Mikor láttad utoljára?
- A futam után találkoztunk, de azóta nem láttam. Senki sem tudja merre van.
- Nyugi, megkeressük - mondtam ekkor rohant felénk Pastor Maldonado is és az ő arca is baljós jeleket mutatott
- Nem láttátok Gaby-t? - kérdezte egyből
- Itt valami nem stimmel - mondtam majd értesítettem mindenkit, hogy ne hagyják el a pályát. Pár perccel később megcsörrent a mobilom - Sanchez! - szóltam bele
- Ön a testőrség parancsnoka? - kérdezte egy mély férfihang
- Én vagyok. Miért kérdezi?
- Azért mert talán érdekli, hogy nálam vannak a barátnői - mondta gonoszan
- Mégis kik? - kérdeztem Nem akartam, hogy hallja a hangomon, hogy hiszek neki és féltem a lányokat.
- Catherine és Gabriela Mindketten elég csinosak. Ha sok időt töltenek velem talán még elcsábíthatom őket - nevetett
- Finoman fogalmazott. Hol van most? Rendezzük ezt le egymás közt. Mondja mit akar a lányokért cserébe? - kérdeztem
- A szabadságomat. Egy hónapja köröz a rendőrség egy olyan bűnért, amit el sem követtem és csak maga tud kihúzni a csávából.
- Ezzel a túszejtési akcióval csak súlyosbítja a helyzetet. Lehet, hogy nem követte el mindazt, amivel vádolják, de azzal, hogy túszul ejtette azt a két nőt bűnt követett el. Engedje el őket és akkor esküszöm, hogy segítek magának - mondtam
- Nem lehet. Biztosra kell mennem. Todt irodájában vagyunk, de ha bárki be mer jönni, megölöm az egyik csajt - mondta majd letette a telefont
Mindenki tudta, hogy a lányok nagy bajban vannak. Heikki és Pastor még idegesebben meredtek rám. De nekem most cselekednem kellett. Nem érek rá őket nyugtatgatni.
- Jean, be van kamerázva az irodád? - fordultam az FIA elnökéhez
- Persze - mondta Megkeresték nekünk azt az adást, amit az a kamera ad amelyik Jean irodájában van. Egy igen ideges arab férfit láttam Jean bőrszékében ülni és közben fegyvert fogott a lányokra.Cath és Gaby a vele szemben lévő székeken ültek a székhez kötözve, kezük a szék karfájához kötve.
- Bella, most mit fogunk csinálni? A lövészek a helyükön. Bármikor le tudják szedni. Csak a parancsodra várnak - szólt Scott
- Még várunk - mondtam
- Mégis mire vársz? - ordított rám Heikki - Meg fogja őket ölni.
- Azt akarja, hogy tisztázzam, de egy túszdrámával csak súlyosbítja a helyzetet - mondtam nem is reagálva Heikki kirohanására
- Beszélsz vele? - kérdezte Felipe
- Megpróbálom meggyőzni, hogy engedje el a lányokat, de lehet, hogy szükség van a lövészekre.
Ekkor újra megcsörrent a telefonom. Tudtam, hogy a túszejtő az, mivel látom, hogy telefonál.
- Sanchez
- Elintézte már az ügyemet?
- Nem és nem is fogom, csak akkor ha elengedi Catherine-t és Gabrielát - mondtam határozottan
- Akkor megölöm őket
- Nem fogja, mert ha tényleg ártatlan, akkor nem fogja bántani őket
- 10 perce van, hogy elintézze az ügyemet utána lövök - mondta majd letette Láttam, hogy elkapja Cath nyakát és a fejéhez tartja a fegyvert.
- Csinálj már valamit! - ordított Heikki ismét Egy szót sem szóltam csak elhagytam a szobát. Felvettem a kevlárt és a szomszédos épület tetejére mentem az egyik lövészhez.
- Innen átveszem - mondtam - Mondja meg Show-nak, hogy maradjon nyugton, majd én elintézem.
- Igen asszonyom - mondta majd eltűnt
A 10 perc elteltével a férfi újra hívott. Cath fejénél ugyanúgy ott volt a fegyver és a férfi kezdte elveszteni a türelmét.
- Elintézte?
- Ez az utolsó esélye. Engedje el a lányokat, különben utasítom a lövészeket, hogy szedjék le.
- Akkor megölöm - ordított
- Várjon! - kiáltottam - Adja nekem Catherine-t! Megteszem, amit akar, de előtte beszélni akarok a barátnőmmel.
- Rendben de ha bármi gyanúsat tesznek vagy mondanak végzek vele! Megértette?
- Igen - mondtam majd vártam, hogy Cath beleszóljon
- Bella? - szólt egy rémült sírós hang
- Igen Cath én vagyok. Minden rendben? Jól vagytok?
- Igen, csak kicsit megijedtünk - mondta
- Figyelj, ha lövést hallasz azonnal feküdj a földre és húzd magaddal Gaby-t is. Megértetted?
- Igen - mondta majd a férfi elvette tőle a telefont
- Most boldog? Most pedig intézkedjen!
- Higgye el azonnal intézkedem - mondtam - Maga akarta nem én.
A fegyvert célra tartottam és lőttem. A férfi vállát találtam el, de ez is elég volt ahhoz, hogy a fegyvert elejtse, Catherine-t elengedje és a földre essen. Cath követve az utasításaimat a földre feküdt maga után húzva Gabrielát is. A férfi megpróbálta felvenni a fegyverét, de Cath gyorsabb volt. Felkapta a fegyvert és rátartotta a túszejtőre. Ahogy tudtam rohantam lefelé, közben utasítottam a fiúkat.
- Scott, támadás! - ordítottam Mire beértem Scott már lefegyverezte a férfit, én pedig átöleltem a két rémült lányt.
- Szép volt Cath! Mindketten ügyesek voltatok - mondtam majd mindenki más is beért Heikki és Pastor egyből a karjaiba zárta az ijedt szerelmét.
- Miért nem segített? - kérdezte a férfi immár bilincsben rendőrök gyűrűjében
- Mert bűnt követett el. Nem érdekelnek a múltbeli bűnei. Nekem csak az számít, amit most tett és a túszejtés bűncselekmény. És azzal, hogy a barátnőimet ejtette foglyul nagyon feldühített - mondtam - Elvezethetik.
Kiderült, hogy a férfit egy sok sérültet követelő tüntetés vezetőjeként tartották számon és ezért körözték. Igazat mondott, mivel később kiderült, hogy tényleg nem ő vezette a tüntetést, de akkor is börtönbe kerül, mert több ember életét veszélyeztette. Mindenki amilyen gyorsan csak tudott hazament. Mi is elköszöntünk Scottéktól. Nagyon jó volt újra együtt dolgozni az egységgel, de nem bánkódom, mert nem sokára újra látom őket, hiszen én leszek Ana és Scott második babájának a keresztanyja. Az életünk remélem most már visszatér a régi kerékvágásba és nyugodtan élhetem tovább a házaséletemet a férjemmel Felipével.

Vége 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése