Anabella és Tony egy new yorki testőrcégnek dolgozik, akik sztárok védelmét látják el. Bernie Ecclestone a Forma 1 mindenható ura felbéreli őket, hogy védjék meg az egyik pilótát, aki rendszeresen fenyegető leveleket kap. Persze a pilóta nem repes az örömtől egészen addig, amíg rá nem jön, hogy szüksége van védelemre és persze Bellára. Bella nemcsak a pilóta védelmét, de a depresszióból való kirángatását is elvállalja.
Bella a nagyszájú, merész és vad lányok közé tartozik, de mint tudjuk a szerelem mindenkit megváltoztat.....

2012. április 2., hétfő

35. fejezet


Sziasztok!
Megérkeztem a folytatással. Remélem az ajándékfejezet mindenkinek tetszett. De most ott folytatjuk, ahol abbahagytuk. Ma Bella visszatér egykori munkahelyére a Nou Campba. Ráadásul kiderül, hogy Raq és Bella már korábban is találkoztak. De vajon hogyan? Kiderül a részből!

Mindezek mellett korrigálnom kell magam ugyanis múlt kedden azt írtam, hogy Eric Abidal májátültetése épp akkor zajlott, de egy netes cikk félrevezetett így a műtétre a jövő héten kerül sor. Bocsánat a félrevezetésért!

Komikat kérek!!!
Jó olvasást!

Puszi
Krimi88(Kriszti)  

 Carles Puyol, a Barca csapatkapitánya

Victor Valdés, a Barca első számú kapusa

Hajjal:

Haj nélkül:


Kaká és Dani Alves

Kaká, Caroline és Luca


Barátok, Buli, Barca!

Épp megérkeztünk a stadionhoz, amikor elénk vágott egy fekete Audi. Mivel én vezettem, természetesen előbújt belőlem a forróvérű spanyol. Dühbe gurultam és kiugrottam az autóból. A másik sofőr is kiszállt.
- Friss a jogsid kisapám? - ordítottam Ekkor vettem észre kivel is kiabálok - Victor?
- Anabella? - kérdezte ő is csodálkozva - Bocs, hogy eléd vágtam, de késésben vagyok - mondta Victor Valdés a Barca kapusa - De te hogy kerülsz ide? - kérdezte miután megöleltük és megpusziltuk  egymást
- Én és a Forma 1 sztárjai - mutattam a hátam mögött lévő társaságra - megnézünk egy izgi meccset az Arsenal és a Barca sztárjainak  főszereplésével - vigyorogtam
- Akkor jó szórakozást! - nevetett
- Nemsokára benézek az öltözőbe ha nem baj - mondtam
- Nyugodtan. A többiek is örülni fognak neked. Várunk! - mondta majd visszaszállt a kocsijába és behajtott a parkolóba. Mi is mentünk utána. Miután megvettük a meccsnézéshez szükséges rágcsákat, Felipével bementünk az öltözőbe. Amióta nem védem Ronnie-t, azóta eléggé kicserélődött a csapat. Sajnos már maga Ronaldinho sincs itt. Akik ismertek azok örültek nekem, akik pedig nem azoknak bemutattak.
Persze mindenki egyből fényezni kezdett és a mostani életemről kérdezett. Felipe nagyon sutyorgott valamit régi jó barátjával Dani Alvessel. Mondjuk Felipének melyik brazil nem barátja? Mit tervez már megint? Sok sikert kívántunk a csapatnak majd visszamentünk a nézőtérre.
A meccs izgi volt, ahogy reméltem. Az Arsenal hamar vezetést szerzett, de 3 perc sem telt el és a Barca zsenije Leo Messi villantott és kiegyenlített. Ezután már parádézott a csapat. Victor szépeket védett. Végül 4-1-re megnyerték a meccset. Mind a 4 gólt Messi szerezte. Ő egy fenomén! Nem vitás! Tehát elődöntőben a Barca! Lewis kicsit mérgelődött, de elismerte, hogy a világ legjobb csapata jobb volt a londoniaknál. És én büszke vagyok arra, hogy ismerhetem őket!

Másnap vagyis szerdán ismét ugyanúgy indult a nap. Rosszulléttel. Ebédnél rákérdeztem Felipénél a gyanúmra, mely szerint tervez valamit.
- Drágám mit tervezel? - kérdeztem - És ehhez miért kell Dani Alves?
- Mindig elrontod a meglepetést - mérgelődött, majd egy vastag borítékot nyomott a kezembe. Kinyitottam és 12 jegy volt benne a Santiago Bernabeu stadionba a hétvégi El Clasicora, a Real Madrid-Barca meccsre.
- Hogy szereztél 12 jegyet az El Clasicora 1 héttel a meccs előtt? - kérdeztem értetlenül, hiszen most már szinte lehetetlen jegyet szerezni rá, csak feketén.
- Jó, ha híres és befolyásos barátaid vannak - vigyorgott - Dani és Kaká segített. Ők szerezték meg. Én csak megkértem őket, hogyha tudnak szerezzenek néhány jegyet.
- El Clasico? - kérdezte Nicole
- Igen. Ez a meccs Spanyolország legfontosabb focimeccse. A két sztárcsapat a Real és a Barca játsza. Ilyenkor egész Spanyolország ezt a meccset nézi. Legyen az Mallorca, Athletico, Valencia vagy Sevilla szurkoló. Annak idején  rengeteg El Clasicon vettem részt Ronaldinho testőreként és a hangulat fantasztikus, mind a Nou Campban, mind a Santiago Bernabeuban. Ezt majd ti is megtudjátok. Ezt az estét soha nem felejtitek el! Szombaton akár a spanyol bajnoki cím is eldőlhet - mondtam -  Remélem a Barca lesz a bajnok! - tettem még hozzá
- Ahhoz nekünk is lesz egy-két szavunk! - szólalt meg vigyorogva Fer.
- Izgalmas meccs lesz az biztos! - mosolygott Raquel
Majd még Fernandoval csipkedtük egymást és mindenki elmondta, hogy kinek szurkol. Rob természetesen Real szurkoló lett. Alonso befolyásolás! Lewis csak azért is a Realt részesíti előnyben Csak mert én a Barcának szurkolok. Heikki és Kimi szíve inkább a Barca felé húzott, de nem mondták, hogy csak az ő győzelmükért szorítanak. Felipe pedig közölte, hogy ő semleges, mivel mindkét csapatban vannak barátai. Szégyen! Azt hittem legalább ő mellém áll! De érthető, hogy mindegyik barátjáért szorít. Raquel és Nicole azért mellém állt. Ők Barcások lettek. A többi lány pedig tartózkodott.
- Raq most jutott eszembe, hogy mi már találkoztunk mielőtt a Forma 1-be kerültem volna - mondtam Erre értetlenül nézett rám így válaszoltam - Amikor én Ronnie-t védtem, te randiztál egy párszor Victor Valdés-szel.
- Ó tényleg! - mondta - De te sem maradtál ki a játékból! Téged is behálózott! - vigyorgott Fernando és Felipe értetlenül meredtek ránk.
- Igen, de én utánad randiztam vele. És amúgy is az csak két este volt. Aztán rájöttünk, hogy nem menne ez közöttünk - mondtam
- Igen, a mi esetünk is ez volt. Jó fej meg cuki, de nem volt kész egy komoly kapcsolatra.
- Jó pasi volt és ezt ő ki is használta. Minden héten más nője volt. De ahogy tegnap láttam mára megváltozott és nem csak a kapusformája lett a legjobb, hanem egy érett és felelősségteljes férfi lett.
 - Muszáj volt felnőnie, mivel apa lett - mondta Raquel
- Tényleg? Ezt nem is tudtam. Na majd elbeszélgetek vele ha találkozunk.
- Erről én miért nem tudtam? - kérdezte kissé dühösen Fernando Ekkor vettem észre, hogy Felipe sem a legszebb nézésével néz rám.
- Mert nem volt fontos. Csak randiztam vele párszor, de nem jelentett semmit - mondta Raq
- Minek szóltunk volna erről. Ez olyan mintha azt kérnénk tőletek, hogy mondjatok el az összes lány nevét akit le akartatok fektetni. Mindketten randiztunk Victorral, de itt a történet vége. Nem feküdtem le vele és szerintem Raquel sem - Raquel bólogatott - Ennyi!
  Zárjuk le! - mondtam
- Igazad van, de szemmel tartjuk ezt a kapusgyereket! - mondta Felipe szigorúan
- Felesleges! Már nem tetszik! - mondtam
- Nekem se! - tette hozzá Raquel
- Miért? - kérdezte Edyta
- Mert kopasz - mondtuk egyszerre Majd elnevettük magunkat.
- Nem szeretem a kopaszokat - mondta Raq
- Hajjal cuki volt, de így nem - mondtam Majd ezzel lezártuk a témát.
Este elmentünk bulizni. Persze mi Raquellel nem ittunk alkoholt és táncolni sem nagyon engedtek az uraink. Nem baj! Azért jól éreztük magunkat.

Csütörtökön elmentünk vásárolni. A fiúk unták Fernandot és Felipét kivéve. Babaholmikat is vettünk. Csak fehér színűeket, hiszen sem Ferék, sem mi nem tudjuk a babánk nemét. Mindenfélét vettünk, bútorokat, ruhákat, takarókat stb.
Péntek reggel természetesen címlapon voltunk. Szerencsére azt hiszik, hogy Raqueléknek vásároltunk.
Délelőtt ellátogattunk egy Barca edzésre is. A fiúk be is álltak játszani. Egyből látszott, hogy ki a profi és ki az aki hobbiból játszik. Hirtelen eszembe jutott valami.
- Van egy ötletem! - kiáltottam fel Mindenki rám nézett.
- Jaj ne! - nyögött fel Felipe - Ha te valamit kitalálsz, akkor az nekem rossz lesz.
- Vicces vagy! - szóltam oda neki - De ez az egyik szenvedélyeddel kapcsolatos.
- Melyikkel? - kérdezett vissza kíváncsian
- Bocs, de nincs benne lóerő - vigyorogtam miközben felemeltem egy focilabdát
- Ez most már minket is kezd érdekelni - vigyorgott Fer
- Mivel a Barca sokat tesz a gyerekekért, a Unicefért és ti is gyakran jótékonykodtok, mi lenne ha összecsapna a Barca és a pilóták válogatottja a futballpályán? - mosolyogtam
- Ez nem rossz ötlet! - szólalt meg Pep Guardiola a Barca vezetőedzője - De mikor akarod  nyélbe ütni?
- Szerintem a Spanyol Nagydíj hetében. Akkor úgyis itt leszünk Barcelonában - mondta Felipe
- A verseny május 9.-én lesz. Tehát a meccset május 5.-én kellene lejátszani. Ugye nincs akkor Bl meccsetek? - kérdeztem
- Nincs. Addigra kiderül, hogy ki játssza a döntőt - mondta Carles Puyol a csapatkapitány
- Még össze kell rakni a pilóta válogatottat. Holnap beszélek telefonon Schumival és fel kell keresnem Joan Laportát is - mondtam
- És az esküvő? - kérdezte Nicole
- Sok dolgom lesz az elkövetkezendő 1 hónapban - sóhajtottam
- Szerinted mi miért vagyunk itt? Nem kell mindent egyedül csinálnod. Terhes vagy.  Ne izgasd fel magad! - mondta Felipe
- Hagyjátok már abba! Idegesít az aggódásotok - kiáltottam fel és eltrappoltam
Egyenesen hazamentem. Megint hangulatváltozásom volt. Nagyszerű! Nem sokkal később a többiek és hazaértek. Bocsánatot kértem tőlük, majd egész délután az esküvőt és a meccset szerveztük.Kiválasztottuk az esküvői meghívót és meg is címeztük, mivel már kész a vendéglista is. Több mint 100 vendégre számítunk. Hát nem lesz kis esküvő az biztos!

Szombaton miután Raquellel túljutottunk a rosszulléten főztünk ebédet a csajokkal. Na jó! A fiúk is segítettek. Délután mikor Robert értesült a lengyel elnök haláláról, azonnal hívta a lengyel kormányt, hogy részvétet nyilvánítson. Vasárnap haza is utazik Edytával. Ugyanabban az időben Felipe Brazíliát hívta, hogy részleteket tudjon meg a Rioi földcsuszamlás áldozatairól. Sajnos ezek rossz hírek! Miután a fiúk letudták a hívásokat, készülődni kezdtünk az esti meccsre. 7 körül indultunk el Madridba. A meccs eredménye számomra Barca szurkoló számára kedvező volt. Nagyon kedvező! Ugyanis a Barca 2-0-ás győzelmet aratott az ősi rivális otthonában és ezzel visszavette a vezető pozícióját a tabella élén. Mivel Kaká sérülés miatt nem játszhatott, ezért velünk nézte a meccset a feleségével és a kisfiával együtt. A kisfia Luca imádni való, ahogy a felesége Caroline is. Egész idő alatt vele beszélgettem. Felajánlotta, hogy segít megszervezni az esküvőt. Elvégre ő profi rendezvényszervező. Vasárnap egész nap vásároltunk Caroval és Rickivel kiegészülve. Délután aztán mindenki gépre szállt és hazautazott. Mi is Brazília felé vettük az irányt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése