Anabella és Tony egy new yorki testőrcégnek dolgozik, akik sztárok védelmét látják el. Bernie Ecclestone a Forma 1 mindenható ura felbéreli őket, hogy védjék meg az egyik pilótát, aki rendszeresen fenyegető leveleket kap. Persze a pilóta nem repes az örömtől egészen addig, amíg rá nem jön, hogy szüksége van védelemre és persze Bellára. Bella nemcsak a pilóta védelmét, de a depresszióból való kirángatását is elvállalja.
Bella a nagyszájú, merész és vad lányok közé tartozik, de mint tudjuk a szerelem mindenkit megváltoztat.....

2012. április 25., szerda

Ma 31 éves Felipe Massa!

A mai napon, vagyis április 25.-én tölti be a 31. életévét a Ferrari brazil pilótája Felipe Massa! 

Hihetetlen, hogy már 31 éves! Pedig mintha tegnap lett volna, mikor 28 évesen egy hajszálra volt élete álmától a világbajnoki címtől. Emlékszem mikor vele együtt zokogtam a Brazil Nagydíj végén, mikor megtudta, hogy mégsem ő 2008 világbajnoka. Előtte is szerettem, de azzal, ahogy méltóságteljesen állt a dobogón és ahogy utána nyilatkozott örökre a szívembe zártam.


Még az a 2009 július 25.-e is élénken él bennem, mikor azt hittük elveszítjük. El sem hittem, mikor láttam, hogy mi történt vele. Potyogtak a könnyeim miközben a híreket néztem hol a neten, hol a tévében. De hála az orvosainknak és persze Istennek ma újra köztünk van teljesen egészségesen.

De a 2009-es év nemcsak rossz volt a számára, hanem az egyik legszebb év is hiszen november 30.-n megszületett a Raffaelával való szerelmének első és eddigi egyetlen gyümölcse Felipinho. 




Ma 2012 április 25.-én újra köszöntjük Felipét. Ezúton kívánok neki minden szurkolója nevében boldog születésnapot és kívánom, hogy adja meg neki az Úr, hogy újra sikeres legyen. Mert ez a szerény, mosolygós brazil megérdemli, hogy egyszer ő legyen a Forma 1 királya. Mi, a szurkolói tudjuk, hogy bajnoknak született, de az élet sok nagy akadályt gördített elé, de ő mindent legyőzött. Ezért ő a mi bajnokunk!


Isten éltessen sokáig Felipe! Születésnapod alkalmából kívánok neked futamgyőzelmeket és nagyon sok boldogságot az életed további részében!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése