Anabella és Tony egy new yorki testőrcégnek dolgozik, akik sztárok védelmét látják el. Bernie Ecclestone a Forma 1 mindenható ura felbéreli őket, hogy védjék meg az egyik pilótát, aki rendszeresen fenyegető leveleket kap. Persze a pilóta nem repes az örömtől egészen addig, amíg rá nem jön, hogy szüksége van védelemre és persze Bellára. Bella nemcsak a pilóta védelmét, de a depresszióból való kirángatását is elvállalja.
Bella a nagyszájú, merész és vad lányok közé tartozik, de mint tudjuk a szerelem mindenkit megváltoztat.....

2012. április 20., péntek

Új külső és egy extra fejezet!

Sziasztok!

Mint látjátok új külsőt varázsoltam a blognak. Tudom egy kicsit sötét, de több helyen is láttam már hasonlót és megtetszett. Remélem nektek is bejön.

Jelentkezem egy új résszel, de ennek nincs köze a folyó történésekhez. Mikor kiderült, hogy megtartják a Bahreini Nagydíjat, eszembe jutott, hogy mit tenne Bella és ekkor jutott eszembe ez a történet. Ez a "fejezet" a 2012-es Bahreini Nagydíjon játszódik. Tehát 2 évvel azután, hogy Belláék története játszódik.
Most a történet első része következik. Remélem tetszeni fog. Jó szórakozást!

Puszi
Krimi88(Kriszti)
Bella a svájci megbeszélésen



néhány kép Bella kommandós korszakából

Scott Show, a kommandós egység vezetője

 

Bahrein 2012  2/1


Pénteken a Kínai Nagydíj szabadedzései után Bernie és Jean összehívta a teljes mezőnyt csapatfőnökökkel és versenymérnökökkel együtt. Sőt még én is ott lehettem Jessicával, Isabellel és Ann-nel.
- Hölgyeim és uraim a Nemzetközi Automobil Szövetség és a Bahreini Nagydíj szervezői közös megegyezés után úgy döntöttek, hogy a jövő heti Bahreini Nagydíj megrendezésre kerül - mondta Bernie
- Természetesen minden lehetséges védelmet megkaptok - tette hozzá Jean Todt
- Elnézést, hogy ilyet mondok Jean, de szerintem rosszul döntöttetek - állt fel Christian Horner - Bahreinben polgárháború dúl. Szerinted a lázadók nem figyelnek majd fel arra, hogy egy rakás híres ember jelenik meg ott?
- Christian ezzel azt akarja mondani, hogy a sok újságíró, riporter és a nagy hírverés felhívja ránk a figyelmet. Mi van ha megtámadnak? - kérdezte Stefano Láttam, hogy a pilóták és a versenymérnökök erősen bólogatnak a Red Bull és a Ferrari csapatfőnökének kijelentésére. Ekkor eszembe jutott egy régi jó barátom Scott.
-  Óriási szerencsétek van, hogy ismertek engem - mondtam majd előkaptam a mobilom és tárcsáztam Scott számát. Hosszú másodpercek teltek el mire végre felvette.
- Show - szólt bele
- Ha te ott vagy akkor biztos - nevettem
- Nocsak, nocsak az elveszett bárányka! Mi az? Amióta befolyásos nő lettél eszedbe sem jutottam. Tuti, hogy most is szívességet akarsz kérni - mondta megrovóan El is szégyelltem magam, mert igaza volt. Mióta  Felipe és én együtt vagyunk még csak fel sem hívtam.
- Igazad van Scott. Sajnálom.... - kezdtem a bocsánatáért esedezni
- El sem hiszem, hogy megint bevetted - röhögött - Ugyan Bella sosem tudnék haragudni rád.
- Te görény - nevettem
- Na, nyögd ki baby, miről van szó?
- Scott szivi benne lennél egy kemény menetben? - mondtam csábítóan A terem mindenki furán nézett rám. Én csak vigyorogtam.
- Veled bármikor cicus - röhögött - Mesélj mit forgatsz abban a csinos kis fejecskédben?
- Elég ha csak annyit mondok: Bahrein?
- Szóval megtartják?
- Így van. Szükségem van az egységre.
- Hány embert vigyek? - kérdezte
- Mindenkit
- Ugye most csak viccelsz? - kérdezte
- Nem viccelek Scott. Mindenkire szükségem van és hozzatok magatokkal mindent. Mindent kifizetek.
- Páncélautót, fegyvereket.... - kezdte sorolni
- Igen. Mindent és mindenkit hozz! - mondtam határozottan
- Akkor kedd este találkozunk.
- Lenne még egy kérésem - kezdtem félve
- Ne kímélj! - sóhajtott
- Én leszek a parancsnok - jelentettem ki
- Egye fene! Csak azért, mert te kéred.
- Köszi - mondtam
- Szívesen Bella - nevetett majd letettük a telefont Mindenki néma csendben várta, hogy mit mondok. Mély levegőt vettem és felálltam.
- Ettől a naptól kezdve egészen addig, amíg el nem hagyjátok Bahreint, én vagyok a főnök.
- Már megbocsáss Anabella, de... - kezdte Jean
- Testőröket akartok melléjük nem? Én viszont nem bízom meg senki másban csak a saját kollégáimban. Csak Scottékban bízom.
- Mi pedig Bellában bízunk - szólalt meg Rob Smedley én pedig rámosolyogtam
- Rendben, rád bízzuk magunkat - mosolygott Bernie Mindenki bólogatott kivéve Felipét, aki igen dühösen méregetett.
- Mi bajod van? - kérdeztem
- Azt hittem Bella a zsaru már nincs többé. Ezt mondtad, ezt ígérted! Emlékszel? - kérdezte ingerülten
- Igen tudom, de.... - kezdtem de közbevágott
- Akkor miért? - kiabált
- Nem tudok elszakadni a régi énemtől és ne is várd, hogy megtegyem - mondtam
- Igen tudom, de miért te akarsz minden ilyen ügyet elintézni? Bízd ezt másra! - enyhült meg
- Nem bízom senki másra az életeteket. Csak olyan emberekre bízlak titeket akiket jól ismerek.
- Meg kell tanulnod megbízni az emberekben - mondta
- A testvéremben is megbíztam és mi lett a vége? Elárulta a családunkat és a rendőrséget és most börtönben ül. Azóta nem tudok megbízni a rendőrökben csak azokban akiket már előtte is ismertem. - mondtam
- Rendben, legyen. De kérlek ne kockáztasd az életedet oké? - ölelt át
- Megígérem - mondtam majd megcsókoltam
- Egyébként ki ez a Scott? - kérdezte kíváncsian Rob
- Miután úgy döntöttem, hogy nem védem tovább Ronaldinhot, csak rövidtávú munkáim voltak. Egy hetes vagy egy hónapos. Ebben az időben csatlakoztam egy kommandós egységhez. Bankrablásoknál, túszhelyzeteknél hívtak minket. Ott ismerkedtem meg Scottal, aki jelenleg a csapat vezetője. Nagyon jó barátságot ápolunk a mai napig is.
- Kedden úgyis megismerjük - mondta Michael
Ezután mindenki ment a dolgára. A napok gyorsan teltek és gyorsan eljött a kedd. Alig fértem a bőrömbe. Nagyon vártam már, hogy megérkezzenek. A pilóták, csapatfőnökök és versenymérnökök is ott voltak. Svájcban gyűltünk össze és ott vártuk őket. Este 7 óra körül érkeztek meg.
- Scott - léptem a barátomhoz
- Csá édes - ölelt meg majd üdvözöltem a banda többi tagját is. Bemutattam Scottékat a barátaimnak és elkezdtük a megbeszélést.
- Szóval parancsnok mit teszünk? - kérdezte Scott teljesen komolyan Elosztottam mindenkit. Elmondtam, hogy ki kire vigyázzon és a pilóták programjait is ismertettem, hogy tisztában legyenek azzal, hogy hová is kerültek. A végére maradt Scott. Őt direkt hagytam utoljára.
- Velem mi lesz főnökasszony? - vigyorgott rám, mert tudta mit fogok mondani
- Te Felipére vigyázol - mondtam - és persze rám - tettem hozzá
- Nem szabadulsz meg tőlem - nevetett
- Ajánlom is különben cudar rossz zsaru lennél - vigyorogtam - Most pedig mindenki pihenjen, mert holnap indulunk Bahreinbe.
Ezután mindenki elindult a szobája felé ás nyugovóra tértünk. Másnap pedig repülőre ültünk és mentünk a következő Forma 1-es nagydíj helyszínére Bahreinbe.

Folytatása következik......

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése