Anabella és Tony egy new yorki testőrcégnek dolgozik, akik sztárok védelmét látják el. Bernie Ecclestone a Forma 1 mindenható ura felbéreli őket, hogy védjék meg az egyik pilótát, aki rendszeresen fenyegető leveleket kap. Persze a pilóta nem repes az örömtől egészen addig, amíg rá nem jön, hogy szüksége van védelemre és persze Bellára. Bella nemcsak a pilóta védelmét, de a depresszióból való kirángatását is elvállalja.
Bella a nagyszájú, merész és vad lányok közé tartozik, de mint tudjuk a szerelem mindenkit megváltoztat.....

2011. augusztus 13., szombat

15. fejezet

A rész vendégszereplője: Robert "a világ legnagyobb tinibálványa" Pattinson



Világsztár és a vég

A francia nagydíj eseménymentesen telt el. A Ferrari kezd javulni, de a győzelem még nagyon messze van. A hétvége végén újra Brazília felé vettük az irányt. Az elkövetkezendő hét is úgy telt, mint az előző braziliai hétvége. Tony egyfolytában Fernandával volt elfoglalva, én meg Felipével. Úgy látom a kolléga szerelmes! Végül Tony bejelentette, hogy együtt van Fernandával. Mily meglepő! A hét leteltével mentünk a Brit nagydíj hétvégére Silverstone-ba. Itt is minden nap eseménytelenül zajlott egészen vasárnapig. Délelött Bernie a szokásos eligazítást tartotta. A megbeszélés végén aztán robbant a bomba. Persze nem szó szerint.
- A mai versenyt egy VIP vendég is megtekinti - mondta Bernie
- Ki? - kérdezte Lewis
- Ő egy brit híresség - vigyorgott sejtelmesen a nagyfőnök
Aztán hatalmas zajra lettünk figyelmesek. Sikítozásra, kiabálásra. Még a fényképezőgépek kattogását is hallottuk.
- Csak egy brit hírességet ismerek, akit így imádnak - mondtam
Pont akkor lépett be az ajtón. Semmit sem változott, amióta utoljára láttam. Fekete farmer, a szokásos edzőcipő, egy gyűrött kék póló és egy kockás ing. És az a kócos fej, ami épp rám vigyorog. Ő nem
VIP vendég, ő giga VIP vendég!

- Mindenki kedvenc vámpírja - vigyorogtam vissza rá
- Kellett nekem elvállalni azt a szerepet - forgatta a szemeit Elnevettem magam. Edward Robert Pattinson gyenge pontja.
- Na kérek egy 20 ezer dolcsis puszit - mutogattam az arcomra vigyorogva
- Te kettőt is kapsz - nevetett Rob, majd adott 2 puszit. Ezután mindenkit bemutattunk neki. Jensonnal és Lewis-zal elég jól elvolt. Hát igen! Honfitársak!
- És mi újság Hollywoodban? - kérdeztem
- A szokásos pörgés. Ott is mindenki engem bámul. A paparazzik minden lépésemet figyelik. Szóval Hollywood idegesítő - mondta
- Szóval nem változott semmit - mondtam - És mi a helyzet Kristennel?
- Hú, azt hagyjuk! - mondta
- Mi a baj? - kérdeztem
- Mindenen hisztizik. Számon kér mindenért. Már cigizni sem mehetek ki anélkül, hogy ne szóljak neki előre. Az újságokból mindenképp megtudná hol vagyok. Olyan hisztit lerendezett amikor megtudta, hogy idejövök. Nagyon féltékeny rád - mondta gondterhelten
- Rám? Miért lenne féltékeny rám? - kérdeztem hitetlenkedve
- Azt hiszi, hogy van köztünk valami. Hiába mondom neki, hogy csak barátok vagyunk, hogy nem hozzád jövök. Nem hiszi el. És nekem ebből elegem van - mondta
- Lehet, hogy hagynotok kéne ezt a kapcsolatot. Próbáljatok meg úgy elválni egymástól, hogy a munkát veszélyeztesse. Lépj ki ebből mielőtt még beleőrülsz. A hollywoodi őrületből nem tudsz olyan hamar kilépni. De ha még ezek mellé egy hisztériás barátnő is jön, akkor hamar a gyógyszerekhez, drogokhoz fogsz nyúlni. Inkább hagyd el Kristent minthogy kábítószerfüggő legyél vagy ideg összeroppanásod legyen.
- Nem tudom. Majd beszélek Kristennel. Köszi a jó tanácsokat - mondta majd megölelt.
A tekintetem akaratlanul is Felipére siklott. Nagyon csúnyán nézett ránk. Hányszor mondjam még el neki, hogy mindenkinél jobban szeretem és hogy senki sem változtathat ezen. Azt hiszem megint beszélnem kell vele.
A pilótaparádé után félrevonultunk a box egyik elrejtett zugába.
- Mi a baj? - kérdeztem
- Semmi - mondta morcosan
- Na jó! Hagyjuk a felesleges köröket. Elmondom még egyszer és utoljára. Mindennél és mindenkinél jobban szeretlek és ezen senki sem változtathat. Csak téged szeretlek - vettem a 2 kezem közé az arcát.
- De ő egy sztár. Bárkit megkaphat. Akárkit - mondta kétségbeesve
- Azért mert ö jelenleg a világ legszexibb pasija, az nem azt jelenti, hogy egyből a karjaiba omlok. Jó pasi! Elismerem. De azért mert jó pasinak tartom, nem fogok egyből befeküdni az ágyába. Én nem vagyok ilyen. Ő csak jó barátom. Nem akarok tőle semmit - mondtam - Ö nem érdekel. Csak te.
- Mit akarsz tőlem? - vigyorgott Felipe
- Mindent. Mindent veled akarok csinálni. Mindent veled akarok átélni - mondtam majd megcsókoltam

A futam simán lement. Épp mindhárman Felipe motorhome-jában voltunk, amikor 2 fegyveres férfi
rontott be és bezárta azt.
- Összejött az édes ötös - vigyorgott az egyik - Akkor most a hölgy - mutatott rám - és az úr - mutatott Tony-ra - szépen, lassan leteszik a földre a fegyverüket, különben lövünk.
Letettük a fegyverünket a földre, de próbáltuk Felipét minél jobban takarni.
- Megtudhatjuk a nevüket uraim? - mosolyogtam rájuk
- Miért akarod tudni? - kérdezte a másik
- Hogy tudjam azoknak a férgeknek a nevét akiket majd börtönbe juttatok - vigyorogtam Erre az első pasi pofon vágott, amitől én földre estem. Aztán a hajamnál fogva rángatott fel és a fejemhez nyomta a fegyvere csövét. Felipe neki akart esni de a másik pasi elkapta és nem engedte tovább.
- Eressze el maga rohadék! - ordított Felipe - Engem akarnak nem? Itt vagyok.
- Igaz! De a parancs az volt, hogy mindegyikőjüknek meg kell halnia - vigyorgott a pasi
Aztán egy pisztolylövést hallottam. Azonnal Felipére néztem. Nem őt érte a lövés. Hála az égnek! Ezután Tony-ra néztem, Ö is jól volt. Mindketten rémülten néztek rám. Pokoli fájdalmat éreztem a hasamban. A lövés engem ért. Összeestem. Felipe azonnal hozzám lépett és az ölébe fektetett.
- Nem lesz semmi baj kicsim - simogatta meg az arcom majd az egyik pólójával leszorította a sebet.
- A sérülése nagyon súlyos. Azonnal kórházi ellátást kell kapnia. - ordított Tony a túszejtőkre. Közben valami injekciót adott be.
- Így is úgy is meg kell halnia - mondta az első barna hajú pasi
- Te elöbb megdöglesz! - nyögtem Erre a szőke hajú elindult felém. Tony azonnal reagált és leteperte. Felipe eközben finoman letett a padlóra és minden erejét bevetve, lendületből behúzott a barnának. Én pedig az elejtett fegyverrel lelőttem. De az erőmből csak ennyire tellett. Éreztem, hogy elfogy az erőm.
- Fázom - nyögtem nehezen
- Nyugi. Azonnal hívunk egy mentőt - mondta Tony
- Nem lesz rá idő! - mondtam
- De lesz! -mondta Tony indulatosan
- Kicsim tarts ki egy kicsit még - mondta Felipe könnyes szemmel
- Nem megy. Gyengülök - mondtam
- Nem fogsz meghalni! Küzdj! - könyörgött Felipe
- Szeretlek! - nyögtem ki nagy nehezen Tudom, hogy itt a vége. De ezt még tudnia kellett. Éreztem, hogy a szívverésem lelassul és végül megáll. Már nem érzek semmit. Csak a fényt látom. Elindultam felé. Vége van. Meghaltam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése