Anabella és Tony egy new yorki testőrcégnek dolgozik, akik sztárok védelmét látják el. Bernie Ecclestone a Forma 1 mindenható ura felbéreli őket, hogy védjék meg az egyik pilótát, aki rendszeresen fenyegető leveleket kap. Persze a pilóta nem repes az örömtől egészen addig, amíg rá nem jön, hogy szüksége van védelemre és persze Bellára. Bella nemcsak a pilóta védelmét, de a depresszióból való kirángatását is elvállalja.
Bella a nagyszájú, merész és vad lányok közé tartozik, de mint tudjuk a szerelem mindenkit megváltoztat.....

2011. augusztus 30., kedd

Első díjam :-)

Hihetetlen dolog történt. Megkaptam az első díjamat, amiért hálás köszönet Kimnek. Nem is tudom mit írjak. Nem tudom szavakba önteni, amit érzek. Csak annyit szeretnék mondani, hogy NAGYON SZÉPEN KÖSZÖNÖM!!!! Mivel mindkét blogom megkapta a díjat, ezért itt köszönöm meg mindkét blog díját. Remélem továbbra sem fogtok csalódni bennem. Köszönöm, hogy olvastok!




Szabályok:
1) Tedd ki a logót a blogodra!
2) Köszönd meg a díjat akitől kaptad!
3) Írj magadról hét dolgot!
4) Küldd tovább hét embernek!
5) Hagyj üzenetet a blogjukon, hogy meglepetés várja őket!

7 dolog rólam:
  1. A nagypapám lengyel volt, tehát a véremben lengyel vér is csörgedez. Nem hiába szeretem Robert Kubicát és Paul Wesley-t(eredeti neve:Pawel Wasilewski)
  2. Hiszem, hogy igaz barát csak egy van és én megtaláltam.
  3. Hiszek az igaz szerelemben és abban, hogy mindenkinek van egy lelki társa.
  4. Forma 1 mániás vagyok. Rajongva imádom FELIPE MASSÁT. De mellette Robert Kubicának és Jaime Alguersuarinak is szurkolok.
  5. Kedvenc focicsapatom az FC Barcelona. Kedvenc játékosaim: Xavi Hernandez, Andrés Iniesta, Lionel Messi és Victor Valdés.
  6. Utálom a hazug, nagyképű és bunkó embereket.
  7. Álmodozó típus vagyok. Egyfolytában álmodozom, így jöttek létre a történeteim.
Blogok, amiknek a díjat ajánlom:
 www.iceheart-merci.blogspot.com
www.barcafanfiction.blogspot.com
www.nina-and-ianbynina.blogspot.com
www.tizlepcso.blogspot.com
www.csillogoarnyek.blogspot.com
www.alarcmogottkimfanfiction.blogspot.com

Még egyszer nagyon szépen köszönöm!

1 megjegyzés:

  1. Húúú most vettem észre, hogy végül kiraktad a díjat :D Kicsit szétszórt vagyok :) Amúgy nagyon nagyon szívesen mert mint mondtam megérdemled. Szeretem a történeteidet ahogy azt is, hogy társamként Felipe Massáról írsz:):)Amúgy egyet értek veled abban, hogy igaz barát csak egy van:)

    VálaszTörlés