Anabella és Tony egy new yorki testőrcégnek dolgozik, akik sztárok védelmét látják el. Bernie Ecclestone a Forma 1 mindenható ura felbéreli őket, hogy védjék meg az egyik pilótát, aki rendszeresen fenyegető leveleket kap. Persze a pilóta nem repes az örömtől egészen addig, amíg rá nem jön, hogy szüksége van védelemre és persze Bellára. Bella nemcsak a pilóta védelmét, de a depresszióból való kirángatását is elvállalja.
Bella a nagyszájú, merész és vad lányok közé tartozik, de mint tudjuk a szerelem mindenkit megváltoztat.....

2011. augusztus 30., kedd

18. fejezet

Sziasztok!
Megjött a 18. rész. Ahogy a képek is mutatják ez a rész a Massa szurkolók legnagyobb rémálma. De nyugalom, hamarosan túl leszünk rajta!
Sajnos nem kaptam annyi kommentet amennyit szerettem volna, ami miatt csalódott is vagyok. :-( 
Ezek szerint nem szeretnétek több részt?
Kérlek komizzatok! Nem nagy kérés, csak annyit írjatok, hogy tetszik-e az adott rész és ha nem akkor miért nem. Azért, hogy tudjam min kell javítanom. LÉGYSZI! LÉGYSZI! LÉGYSZI!
Puszi
Krimi88(Kriszti)





A baleset

Azt hittem, ott helyben elájulok, amikor megláttam, hogy egy berepülő tárgy telibetalálta. Majd mozdulatlanul csapódik a gumifalba. Azonnal sírva fakadtam. Istenem kérlek ne vedd el őt. Nem érdemel halált. Ő az egyetlen aki miatt még itt vagyok. Ő segített rájönni, hogy nem csak fegyverből és bunyóból áll az élet. Stefano aztán bejött a boxba és vele indultunk el a pályakorház felé. Mikor odaértünk összetalálkoztunk Rubens-szel és Nelsinhoval. Ők sem tudtak semmit. Beléptünk a rendelőbe. Sokan sürögtek Felipe körül. A vizsgálóasztalon feküdt és a fejét fogta, közben értelmetlen dolgokat ordibált. Az orvos odaengedett egy pár másodpercre hozzá, hátha meg tudom nyugtatni.
- Édesem, Bella vagyok. Kérlek nyugodj meg! Nem lesz semmi baj - mondtam miközben az arcát simogattam.
- Fáj a fejem! - nyögte
- Tudom. De már nem sokáig tart. Egy kicsit még bírd ki a kedvemért. Rendben? - kérdeztem sírva
- Oké! Megpróbálom. Csak maradj velem! - mondta kábán
- Hat az altató - mondta az egyik orvos - Most már mennünk kell. Az élete múlik a gyorsaságunkon.
És már vitték is a mentőhelikopterbe. Mi pedig miután átverekedtük magunkat az újságírókon mentünk is utána. Mikor odaértünk az orvosok már elvégezték az alapvizsgálatokat. Majd az egyik kezelőorvos lépett hozzánk.
- Jó napot! Dr. Veress Róbert vagyok az idegsebész. Önök a beteg hozzátartozói?
- Igen. Az öccse vagyok - mondta Eduardo
- A beteg komoly koponyatörést szenvedett. Azonnali életmentő műtétre van szüksége, hogy eltávolítsuk a koponyadarabokat - mondta a doki
- Mennyi esélye van a túlélésre? - kérdeztem sírva
- Ha időben átesik az életmentő műtéten akkor jó esélyei vannak.
- Mennyi esély van arra, hogy agykárosodás nélkül megússza? - kérdezte Stefano
- Erre most még nem tudok válaszolni. Ez csak a műtét elvégzése után derül ki. De az is csak akkor ha a beteg felébredt - mondta
- És a szeme? - kérdezte Nicolas
- A szemét csak napok múlva tudjuk megvizsgálni. De most megyek is a műtőbe - mondta
- Köszönjük Doktor úr. - mondta Dudu Majd a doki elment.
- Visszamegyek és beszámolok a fiúknak a fejleményekről. Hiszen a komplett mezőny s szálloda tárgyalótermében várja a híreket - mondta Stefano
- Én is veled megyek. Itt nem tehetek semmit. Itt csak idegelem magam - mondtam - Hívjatok ha van valami!
Aztán elindultunk Stefanoval vissza a szállodába. Aggódó arcok fogadtak. Mindenki ott volt. Az összes pilóta, a párjaik, a csapatfőnökök.
- Na? - kérdezte aggódva Rubens
- Koponyatörés. Épp most operálják - mondta Stefano
- Mennyire súlyos? - kérdezte Nelsinho
- Minden koponyatörés súlyos. Akár agykárosodása is lehet - mondta Stef
- Vissza fog térni. Jól lesz! - mondta Lewis
- Ez még nem minden - mondtam - Ha az agya egészséges is lesz, lehet, hogy elveszíti a bal szemét.
- Mi? - döbbent meg Fernando
- Lehet, hogy megvakul a bal szemére és akkor nem versenyezhet.
- De mindene a versenyzés. Ahogy mindannyiunknak - szólalt meg Kimi
- Tudom - mondtam
- Belehal, ha nem versenyezhet - mondta Robert
- Előbb élje túl a műtétet és a ma éjszakát aztán tárgyalhatunk a versenyzésről is - mondtam
- Most az a lényeg, hogy meggyógyuljon - mondta Kimi
- Aggódsz érte ugye? - kérdeztem
- Persze, hogy aggódom. Ő a csapattársam. Elkövettem egy hibát, amit sosem bocsátok meg magamnak. Soha nem kívánnék Felipének rosszat. Sokat segített mikor a Ferrarihoz kerültem. Nélküle nem lennék világbajnok. Épp ezért utálom magam azért, amit tettem - mondta feldúltan A szeme pedig könnyektől csillogott.
- Nem te voltál a csábító ugye? - kérdeztem - Raffaela tehet róla. Ő tett tönkre 2 házasságot.
- Azért engem sem kellett fegyverrel fenyegetni - mondta - De lényegében ő kezdte.
- Gondoltam. Én most visszamegyek a kórházba - mondtam majd elindultam az ajtó felé, de Lewis hangjára megtorpantam.
- Hé Bella! Felipe kemény srác. Ő mindent túlél. Ezt is. Visszatér és elgyepál mindenkit - vigyorgott Erre én is elmosolyodtam - Mond meg neki, hogy visszavárjuk és lélekben vele vagyunk.
A többiek pedig bólogattak hozzá. Igazi jó barátok.
- Köszönöm Lewis - sírtam el magam Ő hozzám lépett és megölelt.
- Holnap délelőtt benézünk - mondta Nicole és ő is megölelt.
Így tett mindenki más is. Majd Stefanoval és Rubens-szel együtt visszamentünk a kórházba. További 1 órát várakoztunk, amikor megjelent az orvos.
- A műtét rendben, komplikációmentesen zajlott. A következő 48 órában mély altatásban tartjuk, hogy a megduzzadt agy visszanyerhesse a régi állapotát. A mai éjszakát még lélegeztetőgépre kapcsolva tölti - mondta a doki
- Agykárosodás? - kérdezte Dudu
- Egyelőre még nem lehet tudni, de valószínü, hogy minden rendben lesz az agyával. Persze ez csak az én véleményem. Egyébként megkérdezhetem, hogy a család többi tagja mikor érkezik?
- Holnap délelőtt. Miért? - kérdezte Eduardo meglepve
- Mert akkor pár percre felébresztenénk az altatásból azért, hogy láthassa a családját, illetve leteszteljük, hogy felismeri-e a családot.
- Vagyis így tesztelik le az agyát, hogy rendben van-e? - kérdeztem
- Igen. Reméljük jól reagál majd - mondta Veres doktor úr
- Köszönjük - mondtam majd a doki elment. Pár perccel később Bernie Ecclestone is benézett. Neki is elmondtuk a helyzetet. Jobbulást kívánt Felipének és elment.
Egy kórteremben pihentünk le Felipe kórterme mellett. Habár nem tudtam elaludni. A megérzésem ismét beigazolódott. Néha tévedhetnék! Egyfolytában azon járt az agyam, hogy mi lesz Felipével. Vajon ugyanaz az ember lesz aki volt? Vagy megsérült az agya és nem tudja majd mozgatni valamelyik végtagját, vagy esetleg nem fog ránk emlékezni? És a szemével mi lesz? Tényleg megvakul? Hogy mondjuk majd el neki, hogy soha többé nem versenyezhet? Jézusom! Mindig csak a negatív dolgokra gondolok. Mi van, ha teljesen felépül? Én lennék a világ legboldogabb embere. És az is leszek! Fel fog épülni! Meggyógyul és újra boldogok leszünk! Végül hajnaltájt azért sikerült elaludnom.

Vasárnap 11-kor megérkeztek a Massa szülők, Fernanda és egy brazil orvos Dino Altman. Ö képviseli a családot a sajtó elött. Tony nem tud eljönni, mert dolgozik. Dél körül aztán felébresztették Felipét. A szívem a torkomban dobogott. Ana Elena és Fernanda kezét szorongattam. Nagy nehezen kinyitotta a szemét és ránk nézett. Az orvos megkérdezte, hogy felismeri-e a mellette álló férfit, vagyis az apját. Felipe pedig bólintott, mivel a csövek miatt nem tud még beszélni. Legalábbis remélem, hogy csak azok miatt. Letesztelték a végtagjait is. Mozogtak. Végül visszaaltatták. A doki mosolyogva fordult felénk.
- Ez jó jel! Nagyon úgy néz ki, hogy az agyának semmi baja. Már csak a szeme miatt aggódom.
- Vagyis teljesen felépülhet? - kérdeztem
- A tesztekre nagyon jól reagált. Holnap reggel még felvisszük CT-re, de szerintem az aggyal minden rendben van - mondta majd távozott.
Egy kicsit megkönnyebbültem. De még nincs vége! A harc még nem ért véget! De mondhatnám úgy is, hogy a bajnokság még nem lefutott! Remélem végül Felipe lesz a "bajnok". A túlélőbajnok!

2 megjegyzés:

  1. Szia:):):)
    Ahogy mondtad ez minden Massa rajongó rémálma....:(:( Még most is pityergek rajta és neked is sikerült megríkatnod de amúgy nagyon tetszett az új fejezet:):):):) Felipe erős legény volt van és lesz.
    További jó munkát.
    Kim:)
    Díjat pedig nagyon szívesen, hiszen megérdemli mint a két blogod!
    Pusz

    VálaszTörlés
  2. sziaa(:
    hát már hogy ne szeretnénk újabb részeket?!;)
    hát nem ez volt életünk legszebb napja, az biztos, reméljük soha többet nem kell hasonlót átélnünk:(
    tetszett a rész amúgy, Kimi csak nem megjavul itt a végére?;) reméleem, mert ő a másik kedvencem^^
    puszi
    Liv

    VálaszTörlés