Anabella és Tony egy new yorki testőrcégnek dolgozik, akik sztárok védelmét látják el. Bernie Ecclestone a Forma 1 mindenható ura felbéreli őket, hogy védjék meg az egyik pilótát, aki rendszeresen fenyegető leveleket kap. Persze a pilóta nem repes az örömtől egészen addig, amíg rá nem jön, hogy szüksége van védelemre és persze Bellára. Bella nemcsak a pilóta védelmét, de a depresszióból való kirángatását is elvállalja.
Bella a nagyszájú, merész és vad lányok közé tartozik, de mint tudjuk a szerelem mindenkit megváltoztat.....

2011. június 16., csütörtök

2. rész

Ismerkedés és az első támadás

A szállodában 2 szobát vettünk ki. Egyet Felipének, egyet pedig nekünk Tonyval.
Az első éjszakai felügyeletet én vállaltam.
- Muszáj mindenhova követni? - kérdezte Felipe feldúltan
- Igen! Ez a dolgom. Ma éjszaka itt maradok veled. Én felügyelek mindenre.
  Tony pedig a szomszéd szobában lesz. - mondtam
- Jó! - mondta lehangoltan
- Hé! Szeretném, ha nem egy rideg és durva testőrként tekintenél rám, hanem
   barátként. Ha beszélgetni akarsz kinn leszek a nappaliban. - mondtam majd
elhagytam a szobát
Leültem a kanapéra és átnéztem a Forma 1-ben dolgozók aktáit. Jó sokan vannak.
Az éjszaka közepén aludhattam el. Reggel Tony ébresztett.
- Mi történt? - ugrottam fel - Hol van?
- Nyugi! Semmmi baja! Zuhanyozik. - mondta Észrevettem, hogy be vagyok
takarva. Emlékszem, hogy nem takaróztam be. Még csak takaró sem volt itt. - Ki takart be? - kérdeztem Tony-tól De a válasz nem tőle érkezett.
- Én! - szólalt meg Felipe - Nem akartam, hogy megfázz.
- Köszönöm. Kedves volt tőled. - mondtam Kaptam tőle egy halvány mosolyt.
Haladás!

Aztán kimentünk a pályára. Megint pilótaeligazítás volt, de úgy döntöttek a fiúk,
hogy inkább engem akarnak megismerni. Ezt a főnökök meg is engedték.
- Hol élsz? - kérdezte Lewis Hamilton
- Sehol. - válaszoltam mire mindenki értetlenül nézett rám. - Mindíg ott élek ahova a
  munkám visz. Nincs állandó lakhelyem.
- Hol születtél? - kérdezte Heikki Kovalainen
- Spanyolországban, Barcelonában
- Szóval Barca szurkoló vagy? - mosolygott Fernando Alonso
- Igen és ha nem tévedek te viszont a Real Madridnak szurkolsz. - mondtam
- Honnan tudtad? - kérdezte meglepve
- Távolról felismerem a madridistákat. Mellesleg olvastam az aktádban. -
  vigyorogtam rá
- Az aktámban? - kérdezett vissza meglepve
- Persze. Mindenkiről készült akta. Ebben minden benne van az adott személyről.
  Mindegyikőtökről tudok mindent. - nevettem leginkább a csodálkozó ábrázatukon
- Van testvéred? - kérdezte pár másodperc döbbenet után Jarno Trulli
- Igen. Egy bátyám van. Ő is rendőr. - mondtam
- Miért lettél testőr? - kérdezte Mark Webber
- Az apám a nyugdíjazása elött a barcelonai rendőrfőnök volt. A bátyám is zsaru.
  Szóval egyértelmű, hogy én is rendőr leszek. Utcai zsaru voltam, amikor egyszer
  egy autó majdnem elütötte a híres labdarúgót, Ronaldinhot. Még időben értem oda
  és löktem el az útból. Az eset után felkért testőrének. Elfogadtam és 2 évig védtem.
  Azóta ezt csinálom. - fejeztem be
- Kiket védtél eddig? - kérdezte Robert Kubica
- Jessica Albát, Ronaldinhot, Rafael Nadalt és egy pár napig Robert Pattinsont is
- Tudtam, hogy ismerlek! - kiáltott fel Alonso - Rafa és Iker jótékonysági
    rendezvényén találkoztunk. Rafával voltál.
- Tényleg! A Rafa vs. Iker. A malária elleni sportrendezvény. Ez ki is ment a
  fejemből. - mondtam, mert nekem is beugrott, hogy mi már ismerjük egymást.
- Milyen nyelven beszélsz? - kérdezte Nico Rosberg
- A spanyol mellett angolul, olaszul és portugálul. - mondtam mire Felipe felkapta a
  fejét.
- Te beszélsz portugálul? - kérdezte
- Igen. Ronaldinho tanított meg. - válaszoltam portugálul
- Randiznál velem? - kérdezte vigyorogva portugálul Nelson Piquet Jr. Felipe szúrós
  szemekkel nézett rá.
- Nem. Nem vagy az esetem. - válaszoltam ugyanazon a nyelven Barrichello jót nevetett. Felipe is elengedett egy mosolyt. Nagy áttörés! Egy nap alatt 2-szer mosolyogott. A többiek nem értették a beszélgetést, így Rubens elmondta a beszélgetés lényegét.
Ők is jót mulattak a helyzeten.
- Tényleg! Van barátod? - kérdezte Adrian Sutil
- Nincs. A munkám miatt nincs időm randizni - feleltem
- Mennünk kell a sajtótájékoztatóra. - mondta Tony Elbúcsúztunk a fiúktól és elindultunk a helyszínre. Útközben Tony észrevett valamit.
- Mi az? Mit láttál? - kérdeztem és közben a fegyverem felé nyúltam
- Mintha mozgolódást látnék annak az épületnek a tetején. - mutatott a velünk szemben álló panel épület felé. Épp odaértünk a sajtótájékoztató helyszínére, amikor a mellettünk lévő asztalon a pohár szétrobbant.
- Lővések. - ordítottam Ellöktem Felipét és rávetettem magam.
Tony a lövészt kereste, én pedig elmerültem egy gyönyörű barna szempárban.
Aztán észbekaptam, hogy Felipén fekszem.
- Jól vagy? - kérdeztem zavartan
- Igen. Köszönöm, hogy megmentettél. - mondta és ő is elég zavart volt
- Jól vagytok? - kérdezte a megérkező Stefano Gyorsan feltápászkodtunk.
- Igen. Tony elkapta a lövészt? - kérdeztem Stefano megrázta a fejét. - Elmenekült?
Erre Stefano csak egy bólintással felelt. Ezután gyorsan visszamentünk Felipe motorhomejába.
Megtörtént az első támadás.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése