Anabella és Tony egy new yorki testőrcégnek dolgozik, akik sztárok védelmét látják el. Bernie Ecclestone a Forma 1 mindenható ura felbéreli őket, hogy védjék meg az egyik pilótát, aki rendszeresen fenyegető leveleket kap. Persze a pilóta nem repes az örömtől egészen addig, amíg rá nem jön, hogy szüksége van védelemre és persze Bellára. Bella nemcsak a pilóta védelmét, de a depresszióból való kirángatását is elvállalja.
Bella a nagyszájú, merész és vad lányok közé tartozik, de mint tudjuk a szerelem mindenkit megváltoztat.....

2011. június 15., szerda

Sziasztok!

1. fejezet

A megbízás

Anabella Sanchez Alvarez vagyok. Spanyol nemzetiségű. Egészen pontosan katalán. Barcelonában születtem és ott is nőttem fel. Testőr vagyok.
Sok hírességet védtem már. Többek között Ronaldinhot, Jessica Albát és Rafael Nadalt. A legutolsó kliensem Robert Pattinson volt, habár őt csak pár napig védtem, de ezalatt a pár nap alatt is jó barátok lettünk. Minden védencemmel jó barátságot ápolok.
Most New Yorkban vagyok a főhadiszállásunkon és a főnök hivat engem és a társamat.
- Mi az főnök? - kérdeztem - Új kliens?
- Igen. Most azonnal Monacoba kell utaznotok. - mondta Daniel Carpenter ezredes,
a főnökünk
- Ki az új kliens? - kérdezte Tony Moore a társam
- A neve Felipe Massa. - mondta a főnök
- A Forma 1-es pilóta? - kérdeztem, mert leesett a dolog. Monacoban kerül sor a hétvégén a következő F1-es futamra. Ismerem Massa nevét. Ő az egyik kedvenc pilótám. - Ismered? - kérdezte Tony miközben megkaptuk a kliens aktáját.
- Személyesen nem, de szoktam Forma 1-et nézni. - válaszoltam
- Fenyegető leveleket kap. A levelek a csapatához érkeznek, de neki szólnak. Meg kell
védenetek és ki kell derítenetek, hogy ki a fenyegető és hogy mit akar tőle.
- Mit tartalmaznak a levelek? - kérdeztem
- Csak annyit, hogy meghalsz! Vigyázz magadra, mert elér a végzet! Ilyenek. - mondta
a főnök. Ezért testőrt állítanak mellé? Lehet, hogy csak egy őrült rajongó!
Na mindegy!
- Ennyi? - kérdezte Tony
- Igen, de jobb az elővigyázatosság. - mondta az ezredes
- Mikor indulunk? - kérdeztem
- Holnap reggel 9-kor. Lehet, hogy az ügyfél zárkózott és elutasító lesz ugyanis terhes a
felesége. - mondta a főnök
- Ezért zárkózott? Ennek örülnie kéne. - mondtam
- Csakhogy a gyerek nem az övé. Múlt héten beadta a válókeresetet. - mondta
- Hoppá! Ezt nem tudtam. Ennek a pasinak nincs szerencséje. - mondta - Ma
áttanulmányozom az aktáját és utánaolvasok az ügyfélnek.
Este a szállodában utánanéztem a kliensünknek a neten. Sok cikket találtam róla.
Olyan cikkcímek voltak mint: "Massát felszarvazták!" vagy "Massa felesége gyermeket vár.Vajon ki az apa?" vagy "Massa felesége félrelépett!". Ezeket mind elolvastam, de mindegyikben teljesen máshogy szerepelt a sztori. A legutolsó cikk ez volt:

"Massa válik!

Vége az álomházasságnak! Felipe Massa beadta a válókeresetet. Kiderült ugyanis, hogy a felesége Raffaela Bassi megcsalta. Nem is akárkivel!
A csábító ugyanis nem más mint Massa csapattársa Kimi Räikkönen.
Ezt még valószínüleg a megcsalt férj meg is bocsátotta volna, de kiderült,
hogy Raffaela Räikkönen gyermekével várandós. Ez elég volt a brazil
pilótának ahhoz, hogy eldöntse: elválik!
Miután tavaly a brazil drámai körülmények között elveszítette a világbajnokságot mindenki azt hitte, hogy a magánélete kárpótolja.
Tévedtek! Úgy látszik Massának a magánéletben sincs szerencséje.
Talán a 2009-es év sikeresebb lesz számára mindkét területen."
Szegény ember! Semmi sem sikerül neki. Talán én vihetek egy kis szerencsét az életébe. Vagy még inkább bekavarok az életébe. - gondoltam, majd lefeküdtem aludni.

Másnap délben már a monacoi pályán voltunk. Épp pilóta eligazítás volt. Bernie Ecclestone magyarázott a fiúknak.
- Végül még egy fontos dolog. Sajnálom Felipe, de testőrre van szükséged. A levelek,
amiket kapsz egyre fenyegetőbbek így felfogadtuk a 2 legjobb testőrt a szakmában.
- mondta Bernie
- Kit érdekel! Az életemet már úgyis elcseszték. - nézett jelentőségteljesen Kimire
- Akár meg is halhatok. - morogta az ügyfél Lehajtott fejjel ült a széken. Nyoma
sem volt a régi életvidám Massának, akit a TV-ből megismertem. Most egy összetört
és szomorú embert láttam. De idegesített ez a nemtörődömség. Bármikor megölhetik.
- Megint egy bunkó hullajelölt. - mondtam
- Nos fiúk bemutatom nektek Anabella Sanchezt és Anthony Moore-t Felipe testőreit.
- mutatott be Bernie
- Mi? Egy nő akar engem megvédeni? - horkant fel Massa
- Kicsit unom már, hogy minden pasi így kezdi. Nem hiszed el, hogy meg tudlak védeni?
- kérdeztem
- Nem hinném, hogy meg tudsz védeni! - vágott vissza
- És azt hiszed érdekel mit gondolsz? Engem azért küldtek, hogy megvédjelek és meg
is teszem ha tetszik, ha nem! - mondtam indulatosabban Úgy érzem ez nem lesz egy zökkenőmetes munka. A kliens utál! Nem tudjuk ki a fenyegető és mit akar. Kemény napok, hetek elé nézünk. Aztán megcsörrent Tony mobilja.
- Bella a főnök beszélni akar veled! - adta ide a telefonját Király! Az első jelentés! - Igen? - szóltam bele
- Találkoztatok már vele? - kérdezte a főnök
- Igen. Már munkába álltunk. - feleltem
- És milyen?
- Bunkó! - mondtam mire a többiek felnevettek - De ez érthető!
- Naponta hívjatok! Tartsátok életben! - mondta majd letette.
Ezután hazavittük Massát a lakásába, ahol találkoztunk a "kedves" feleséggel is.
Természetesen megpróbálta kibékíteni a férjét.
- Édesem! Hatalmas hibát követtem el. Ezt tudom! Nagyon szépen kérlek bocsáss meg!
Próbáljuk meg rendbehozni a házasságunkat! Kérlek! - esdekelt Raffaela
- Nem fogom felnevelni Kimi gyerekét. Megcsaltál és biztos vagyok benne, hogy újra
megtennéd. Hazaköltözöm Brazíliába, mert rosszul vagyok ettől a helytől. - mondta
Massa majd elindult az emelet felé, ahol összepakolt és indultunk is a szállodába.

1 megjegyzés:

  1. Nah szia:)

    Örülök, hogy meg tudtalak győzni is blogon is folytatod a történetet:) Ha kell valami segítség a bloggal kapcsolatban szívesen segítek, már amennyire tudok:)

    Pusz
    Kim/FelipeZsófi

    VálaszTörlés