Anabella és Tony egy new yorki testőrcégnek dolgozik, akik sztárok védelmét látják el. Bernie Ecclestone a Forma 1 mindenható ura felbéreli őket, hogy védjék meg az egyik pilótát, aki rendszeresen fenyegető leveleket kap. Persze a pilóta nem repes az örömtől egészen addig, amíg rá nem jön, hogy szüksége van védelemre és persze Bellára. Bella nemcsak a pilóta védelmét, de a depresszióból való kirángatását is elvállalja.
Bella a nagyszájú, merész és vad lányok közé tartozik, de mint tudjuk a szerelem mindenkit megváltoztat.....

2011. június 17., péntek

4. fejezet

Bella ruhája a divatbemutatón

Felipe szerkója a bemutatón


Az első tánc és baráti tanácsok

Nem kellett sokáig keresnem a tekintetét. Végül megtaláltam
a kedvenc barna szempáromat. Döbbenten vettem észre, hogy
megbabonázva bámul. Egy lila térdigérő ruhát vettem fel.
A hajam szabadon maradt. És egy szolíd sminket varázsoltunk
az arcomra. De nem csak ő bámult engem, hanem én is őt.
Én sem tudtam levenni róla a szemem. Annyira jól néz ki! Fekete farmer volt rajta
egy fehér inggel és fekete zakóval.
Eléggé elmerülhettünk egymás tekintetében, mert torokköszörülésre eszméltünk fel.
Zavartan néztem a társaságra, akik vigyorogva figyeltek minket Tony-t kivéve. Szúrós
tekintettel nézett rám. Tudja, hogy már nem ügyfélként tekintek Felipére.
Tőle még megkapom a magamét. - Nagyon csinos vagy! - mondta Rubens
- Észre sem vettem eddig milyen jó nő vagy! - vigyorgott Lewis - Persze nálam
  Nicole a favorit. - tette fel védekezően a kezét mikor Nic csúnyán nézett rá.
- Biztos vagyok benne, hogy te leszel az este királynője. - mondta Heikki mosolyogva
- Egyáltalán nem látszol testőrnek. Sőt! Simán felléphetnél a divatbemutatón, mint modell.
  - szólt Nando is
- Köszönöm! Kedvesek vagytok. - mosolyogtam zavartan
- Lélegzetelállítóan gyönyörű vagy! - szólalt meg Felipe, de továbbra is bámult.
- Köszönöm! - mondtam még zavartabban El is pirultam.
- Szerintem induljunk. - mondta Tony morcosan
- Menjünk, de először ellenőrizzük a terepet. - "ébredtem fel álmomból"
Végül elindultunk a bemutatóra. A rendezvényt Tamara és Petra Ecclestone
vezette. Néhány pilóta modellnek állt. Utána jött a party. Tony-val éberen
figyeltünk, habár biztonságiak is figyeltek, de semmit sem bízunk a véletlenre.
Aztán Felipe állt elém és a kezét nyújtotta felém.
- Táncolunk? - kérdezte
- Figyelnünk kell a környéket. - mondtam
- Szerinted ők miért vannak itt? - mutatott a biztonságiakra - Nektek is jogotok van szórakozni.
- Menj Bella! Szórakozz egy kicsit! - mondta Tony
- És te? Te is szórakozz! - mondtam
- Én elleszek! - vigyorgott Tamarára
- Rendben. Táncoljunk. - fogadtam el Felipe kezét
Pont egy lassú szám következett. Ez az én szerencsém! Felipe közelebb
húzott magához és lassúzni kezdtünk és közben csak néztük egymást.
Egy szót sem szóltunk egymáshoz, de nem is volt rá szükség.
Egész este vele táncoltam. Nem tudtunk elszakadni egymástól.

Másnap kissé zavarban voltam Felipe közelében. De nem menekülhettem
sehová. Én vagyok a testőre. Követnem kell mindenhová.
Az időmérő alatt körbejártam a Paddockot. Közben találkoztam Nicole-lal
és Raquellel. Leálltam velük beszélgetni.
- Milyen volt az első F1-es party-d? - kérdezte vigyorogva Nicole
- Jó volt! Jól szórakoztam. - mondtam
- Azt észrevettük. - vigyorgott Raquel is
- Ezt hogy érted? - kérdeztem zavartan
- Mindenki látott táncolni Felipével. Szinte lángolt körülöttetek a levegő. -
  vigyorgott tovább Nicole
- Épp ezért kell elmennem. - mondtam szomorúan
- Már miért kéne? - kérdezte Raquel
- Mert szabályellenes lenne szerelmi kapcsolatot fenntartani a klienssel. - mondtam
- Nem kell az embereknek tudnia. - mondta Nicole
- Mi vagyunk Fernandoval az élő példa. Hónapokig találgatták, hogy egyáltalán
  együtt vagyunk-e. De valójában már házasok is voltunk. Nekünk ment. Nektek
  is menni fog! - mondta Raquel
- De ő még mindíg szerelmes Raffaelába. Számára ő volt az igazi. - mondtam
- Tegnap este nem ezt láttuk rajta. 1 hónapja úgy viselkedik mint egy élőhalott.
  Itt volt, de keveset beszélt és egykedvű volt egészen tegnapig. - mondta Nicole
  - Szerintem visszatér a régi Felipe. És ezt csak neked köszönheti. Nem hinném,
  hogy most Raffaela jár a fejében. - vigyorgott Raquel
- Kezd belédszeretni. - jelentette ki mosolyogva Nicole
Ezen meglepődtem Melegség járta át a szívemet. Tényleg szeretne? Ilyen gyorsan
elfelejtené Raffaelát? Nem tudom!
- Ha ez így is van akkor is szabályllenes. - mondtam
- Titok Bella! Ha valami kialakul köztetek-amiben biztos vagyok-akkor eltitkoljátok.
  Hidd el ez izgi. - mosolygott Raquel
- Jót mulathattok az újságírók kitalációin. - tette hozzá Nicole - A lényeg, hogy ne menekülj!
  Mi melletted állunk. Szerintem itt mindenki örülne, ha Felipe boldog lenne.
  Raffaela tönkretette, de te kihúzhatod a depresszióból.
- Tényleg így gondoljátok? - kérdeztem
- Persze. Segíts neki túllépni a gondjain. Segíts neki talpra állni. Legyél mellette.
  Ne hagyd el te is! - mondta Raquel
- Nem fogom. - mondtam
Ezek után visszamentünk a pilótáinkhoz, hiszen véget ért az időmérő. Az interjúk után
pedig visszamentünk a szállodába. Továbbra is kerültem a tekintetét. de tudtam, hogy
egyszer beszélnem kell vele. Tony épp telefonon beszélt a főnökkel a másik szobában.
Így újra kettesben maradtunk. Ezt ő ki is használta. Lerántott a kanapéra és beszélni kezdett.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése