Anabella és Tony egy new yorki testőrcégnek dolgozik, akik sztárok védelmét látják el. Bernie Ecclestone a Forma 1 mindenható ura felbéreli őket, hogy védjék meg az egyik pilótát, aki rendszeresen fenyegető leveleket kap. Persze a pilóta nem repes az örömtől egészen addig, amíg rá nem jön, hogy szüksége van védelemre és persze Bellára. Bella nemcsak a pilóta védelmét, de a depresszióból való kirángatását is elvállalja.
Bella a nagyszájú, merész és vad lányok közé tartozik, de mint tudjuk a szerelem mindenkit megváltoztat.....

2011. június 20., hétfő

8. fejezet

Lewis vigyora a részben

És persze Sebié

Bella rucija a futamon


Sztárom a párom

Tökéletes és csodálatos csók volt. De tudtam, hogy ezt nem szabadna.
- Ezért kirúghatnak. - mondtam - Nem szabadna kikezdenem veled.
- Nem te kezdtél ki velem, hanem én veled. - mondta mosolyogva
- Az ugyanaz. Ha ezt a főnököm megtudja ki fog rúgni. - mondtam
- Akkor tartsuk titokban. - mondta
- A lányok is ezt mondták. - mondtam
- A lányok? - kérdezte értetlenül
- Raquel és Nicole - világosítottam fel - Ők elöbb rájöttek, hogy beléd
  vagyok esve, mint én magam.
- Akkor nekik elmondhatjuk. De csak akkor, ha titokban tartják.
  A lényeg az, hogy veled akarok lenni. - mosolygott rám
- Megpróbálhatjuk. - mondtam Erre ő megcsókolt, de mikor meghallottuk,
hogy nyílik az ajtó azonnal szétugrottunk. Tony lépett be rajta.
- Sziasztok! Mit csináltok? - kérdezte
- Beszélgettünk. És te? Merre jártál? Miért hívott el Raquel?
  - kérdeztem, habár sejtettem az okát.
- Azt hitte ellopták a táskáját, de valójában Alonso motorhome-jában hagyta.
  - fintorgott. Alig bírtam visszafogni a vigyoromat. Kis kerítőnők! Úgy döntöttem
meglátogatom kedvenc barátnőimet.
- Átmegyek egy kicsit a csajokhoz. Dolgozz egy kicsit te is! Vigyázz Felipére!
  - mosolyogtam Tony-ra
- Nem vagyok csecsemő! - durcizott be Felipe Persze tudtuk, hogy csak viccel.
Nyelvet öltöttem rá, majd távoztam. Menet közben dobtam egy SMS-t Raquelnek,
hogy találkozzunk Nicole szobájában. Mikor odaértem Raq már ott volt.
Lewis tudta a dolgát.
- Csajvészhelyzet? Inkább megkeresem Adriant. Nem bírom a drámát. - játszotta
  el a nagyhalált. Jót nevettünk rajta. Aztán hárman maradtunk.
- Miért hívtál össze minket? - kérdezte Raquel
- Meglöktek mi? Amikor senki sem volt mögötted? - vontam kérdőre Nicole-t - És te!
  Ellopták a táskádat? - néztem Senora Alonsora.
- Rájöttél? - kérdezte Nicole
- Elég átlátszó volt. Ezenkívül zsaru vagyok. Ezeket észre kell vennem. - mosolyogtam
- Csak segíteni akartunk. Annyira aranyosak lennétek együtt Felipével. Szembetűnő,
  hogy odavagytok egymásért. - mondta Raquel
- Hogy bírjátok ki, hogy ne öleljétek és csókoljátok meg egymást, amikor odáig vagytok
  egymásért? - kérdezte Nicole
- Sehogy. - vigyorogtam Fél percbe telt mire leesett nekik, hogy értettem. Ekkor visítva
ugrottak a nyakamba. Aztán észrevették a csuklómon a karkötőt.
- Egy karkötő bukósisakos medállal? - kérdezte vigyorogva Nicole
- És "Felipe" felirattal? - vigyorgott Raquel is
- Igen. Felipétől kaptam. - mosolyogtam
- Nem mondod? Ki gondolta volna? - gúnyolódott viccesen Nicole
- Akkor most együtt vagytok? - kérdezte Raquel
- Igen - mondtam Újra a nyakamba vetették magukat. - De ez titok! Csak ti tudtok róla.
- Mi tartjuk a szánkat! - "zipzárazta be a száját" Raquel
- Még Fernandonak és Lewisnak sem mondhatjuk el? - kérdezte Nicole
- Nem. Egyelőre ők sem tudhatják. - mondtam Bólintottak. Még beszélgettünk egy ideig,
aztán elmentünk lefeküdni.

Vasárnap a futam előtt sor került a pilótamegbeszélésre is.
- Már csak egy kérdés maradt a megbeszélés végére, -mondta Bernie - hogy ki nyeri a
  Török nagydíjat? Címvédés lesz - vigyorgott Felipére - vagy új uralkodója lesz
  a nagydíjnak?
- Új! - mondtuk Felipével egyszerre Egymásra néztünk és elnevettük magunkat.
  A többiek is vigyorogtak.
- Elveszik ma a trónom! Úgyhogy új királyt avatunk. - vigyorgott Felipe
- Szerinted ki nyeri? - kérdezte Tony
- Jenson! Egyértelmű! - vágta rá
- Fogadjunk! - mondtam - 5 Euro? - Bólintott
- Kire teszel? - kérdezte vigyorogva
- Sebire. Vettel nyer! - jelentettem ki Sebi rámvigyorgott.
Nevethetnékem támadt az önelégült vigyorától. Majd kezet fogtunk Felipével.
Mindenki vigyorogva figyelt minket. Aztán Lewis arca megváltozott.
A vigyora még szélesebb lett mikor ránk nézett. Tudja! A megbeszélés végén
odajött hozzánk és vigyorogva közölte:
- Tudok rólatok. Tartom a szám. - mondta suttogva, majd elment.
Tudom, hogy nem mond semmit. Megbíztam benne, ahogy Felipe is.
A futamot Jenson Button nyerte. Tehát fizettem 5 Eurót Felipének.
Hát igen! Ő jobban ért az esélylatolgatáshoz, mint én.
Aztán elindultunk Brazíliába néhány pilótával együtt.

1 megjegyzés:

  1. Sziaaa:)
    Most találtam a blogodra, és nem hiszed el, hogy megörültem neki!:D Felipe a kedvencem, imááádom, de eddig az istennek se találtam olyan történetet, ami vele foglalkozik:S Erre most itt van*.* köszi:)
    és még nem is akármilyen, akció is van benne, minden ami kell:D
    egyedül a bétázós-énem szemét bántja itt-ott néhány hiba, főleg a párbeszédeknél:
    "- Tudok rólatok. Tartom a szám. - mondta suttogva, majd elment."
    Ez a mondat helyesen így lenne:
    - Tudok rólatok. Tartom a szám - mondta suttogva, majd elment.
    Tehát nem kell a pont.
    Bármi más hibát látok, szólok majd, de egyelőre ennyi. Remélem nem baj:)
    Na, de lényeg a lényeg: imádoom<3 nagyon:D
    és reménykedek folytatásban:)
    puszi meg jediErő
    Liv

    VálaszTörlés