Anabella és Tony egy new yorki testőrcégnek dolgozik, akik sztárok védelmét látják el. Bernie Ecclestone a Forma 1 mindenható ura felbéreli őket, hogy védjék meg az egyik pilótát, aki rendszeresen fenyegető leveleket kap. Persze a pilóta nem repes az örömtől egészen addig, amíg rá nem jön, hogy szüksége van védelemre és persze Bellára. Bella nemcsak a pilóta védelmét, de a depresszióból való kirángatását is elvállalja.
Bella a nagyszájú, merész és vad lányok közé tartozik, de mint tudjuk a szerelem mindenkit megváltoztat.....

2011. június 18., szombat

5. fejezet

Őszinte beszélgetés

- Nem is tudtam, hogy ilyen jól táncolsz. - mondta
- Azt én sem. - mondtam mosolyogva - Ha jó a partner, akkor jól megy a tánc.
- Köszönöm. Szép este volt. - mondta
- Igen. Az volt. - mondtam zavartan
- Feltehetek néhány kérdést? Szeretnélek megismerni. - kérdezte egy
  szégyentelen vigyor kíséretében
- Kérdezzen nyomozó úr! - mosolyogtam
- Más oka is van annak, hogy rendőr lettél?
- Igen. Bizonyítani akartam a szüleimnek, hogy én is jó vagyok valamiben.
  Gyerekkorom óta mindíg azt hallom a szüleimtől, hogy a bátyám mindenben
  jobb nálam. Amikor rendőr lett, azt mondták, hogy én ezt nem tudnám .
  Megcsináltam és élvezem is. De úgy érzem, hogy a bátyámat jobban szeretik nálam.
  Akármit teszek sosem értékelik. - mondtam szomorúan
- Fogalmuk sincs, hogy mennyi mindent tudsz. Nem tudják mekkora kincs vagy.
  - mondta mosolyogva Én is elmosolyodtam. Olyan aranyos, amikor mosolyog.
Mindjárt leolvadok a kanapéról. Mit tett velem ez az ember? A kemény csajból
egy érzékeny vajszívű lányt csinált. Megváltoztatott.
- Jobban tetszel így, ha mosolyogsz. - mondtam, aztán leesett mit is mondtam
  - Úgy értem jobban áll a mosolygás.
- Jobban tetszik az első változat. Nem kellett volna kijavítanod magad. - mosolygott
  - Tudom, hogy most nincs időd randizni, de régebben volt nem? - Bólintottam -
  Ők milyenek voltak?
- 2 barátom volt, de mindkettővel megjártam. Az egyik megcsalt a legjobb barátnőmmel.
  Sem őt, sem a csajt nem láttam azóta. A másik eset rosszabb volt. Ő elég durva volt.
  Nem kertelek, többször megütött. Emiatt kezdtem el verekedni tanulni. A következő
  már visszaütöttem. Aztán elhagytam. Azóta sokat dolgozom és nincs időm
  randizni és ha a többi pasi is ilyen mint ezek ketten, akkor inkább nem is akarok randizni.
  - mondtam
- Van olyan pasi, aki soha nem tudna bántani és nem is csalna meg. Ő észreveszi, hogy
  milyen csodálatos nő is vagy te. - mondta komolyan
- Igen? És ki az? - kérdeztem
- Én. - jelentette ki egész egyszerűen
Most komolyan mondta ezt? A szívem ismét hevesebben dobog. Elmondatlanul boldog vagyok,
hogy ezt mondta.
- Te most komolyan beszélsz? - kérdeztem zavartan
- Igen - válaszolt
- De én egy bonyolult személyiség vagyok. Emellett veszélyes életet élek. De te sem vagy éppen
  top formában. Épp most válsz és még mindíg szerelmes vagy a feleségedbe. - mondtam
- Amit most érzek iránta az nem szerelem. Az már rég elmúlt. - villantak meg a szemei
- Most haragszol rá azért amit tett. Ez érthető. De még mindíg szereted. - mondtam
- Nem. Ez a házasság már azelőtt megromlott mielött Raffaela megcsalt volna. - mondta
- Ezt hogy érted? - kérdeztem hitetlenkedve
- Rengeteget utaztam és elhanyagoltam őt. Mindíg mikor hazaértem féltékenykedni kezdett.
  Az utóbbi pár hónapban rengeteget veszekedtünk. Épp ezért nagyon boldog voltam, hogy
  gyerekünk lesz. Erre kiderül, hogy Kimié. Ezzel minden álmom szertefoszlott. - mondta könnyes
  szemmel - Azt hittem, hogy minden rendbejön és újra olyan szerelmesek leszünk, mint voltunk.
  De nem így történt. És örülök, hogy minden kiderült. Legalább nem szenvedünk egymással tovább.
- Ez a Tv-n keresztül nem jött át. - mondtam
- Igen. Csak színjáték volt az egész. - mondta - Szegény Jenni ugyanúgy megcsalták és átverték,
  mint engem. Azt hiszem felhívom. Nem is ismerjük egymást, mégis van miről beszélnünk.
- Hívd csak fel. - mondtam - Sosem bírtam Kimit. - elmélkedtem
- Mit mondtál? - kérdezte
- Csak azt mondtam, hogy sosem bírtam Kimit. Nem volt szimpatikus. - mondtam
- Gyakran nézel Forma 1-et? - kérdezte
- Igen, minden futamot nézek már évek óta.
- És ki a kedvenc pilótád? - mosolygott rám Jaj ne! Már megint kezdi! Mindjárt rávetem magam! - Bírom Alonsot és Kubicát. Tavaly óta pedig egy Felipe Massa nevű csávónak szurkolok. Ismered?
  - vigyorogtam
- Nem. Elég jó lehet, ha neki szurkolsz. Majd mutass be neki. - nevetett
- Igen. Tud valamit a srác. Tavaly majdnem világbajnok lett. 1 kanyaron múlt. - mosolyogtam
- Elég szerencsétlen lehet. - mondta
- Nem baj lesz még ő világbajnok. De annyit elmondhatok, hogy a szurkolóinak máris az. Majd
  bemutatlak neki holnap a futamon. - mondtam komolyan, de az utolsó mondatot már elnevettem.
Jót nevettünk. Majd felhívta Jennit Kimi feleségét, addig én elmentem zuhanyozni.
Vagy 1 órán keresztül beszélgettek. Elsírták egymásnak bánatukat, de a végén már jól szórakoztak,
ami engem zavart. Nagyszerű! Mostmár féltékeny vagyok egy olyan nőre, aki ugyanolyan utat járt
be, mint Felipe. Ők csak barátok Bella! Sorstársak!
Végül befejezték az eszmecserét és Felipe is
elment zuhanyozni, aztán nyugovóra tértünk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése