Anabella és Tony egy new yorki testőrcégnek dolgozik, akik sztárok védelmét látják el. Bernie Ecclestone a Forma 1 mindenható ura felbéreli őket, hogy védjék meg az egyik pilótát, aki rendszeresen fenyegető leveleket kap. Persze a pilóta nem repes az örömtől egészen addig, amíg rá nem jön, hogy szüksége van védelemre és persze Bellára. Bella nemcsak a pilóta védelmét, de a depresszióból való kirángatását is elvállalja.
Bella a nagyszájú, merész és vad lányok közé tartozik, de mint tudjuk a szerelem mindenkit megváltoztat.....

2011. június 17., péntek

3. fejezet

Kiborulás és barátnők

Mivel Tony-t nem találtam sehol, ezért felhívtam telefonon. Hamar felvette.
- Mond! - szólt bele
- Visszaviszem Felipét a szállodába. Te addig az orvlövészt keresed?
- Igen. Egyedül én láttam az arcát. Legyél éber! - mondta - Vigyázz
  magadra és Felipére!
- Oké! Te is vigyázz magadra! - mondtam Felipével visszamentünk a szállodába.
Egész idő alatt nem szólt semmit. Tudom, hogy fél.
- Tudom, hogy megijedtél. Akarsz beszélni róla? - kérdeztem már a
  szállodai szobában
- Én csak egy autóversenyző vagyok. Mit akarnak tőlem? - kérdezte feldúltan
- Nem tudom, hogy mit akarnak tőled, de kiderítem és megvédelek.
  Nem kell félned. - mondtam
- 1 évvel ezelőtt minden a legnagyobb rendben volt. Boldog voltam.
  Erre kiderül, hogy a feleségem terhes a csapattársamtól. Aztán valaki
 -ki tudja milyen okból-meg akar ölni. Miért vagyok ilyen szerencsétlen?
  - mondta
- Nézd, erre én sem tudok válaszolni, de azt tudom, hogy ezek után
  a rossz események után bőven jönnek jó dolgok is. Én legalábbis így
  gondolom.
- Az autó sem megy. Nem értem! Ez az év kész csőd! Ez az életem
  mélypontja.
- Te egy jó és becsületes ember vagy. Tudom, hogy ennyi rossz
  dolog után Isten mindenért kárpótol és nagyon boldog leszel.
  - mondtam
- És te? Veled mi lesz? Te is boldog leszel? - kérdezte
- Nem tudom. Nem tudom, hogy megérdemlem-e. - mondtam
- Tudom, hogy megérdemled a boldogságot. Egyáltalán nem látszol
   testőrnek. Nagyon kedves és barátságos vagy. És mindemellett gyönyörű
   is. - mondta mosolyogva Jól hallottam, amit mondott? Tényleg szépnek tart?
És miért kezdett el a szívem hevesebben dobogni? Úristen!

Kezdek beleszeretni a kliensembe? Ez nem lehet! Nem szerethetek bele!
Ez szabályellenes és nem lenne jó se neki, se nekem.
És amúgy is ő még mindíg szerelmes a feleségébe Raffaelába. - Szóval nyugodj meg! Minden rendben lesz. Megvédünk.
  - mondtam zavartan
- Biztos vagyok benne. Ti vagytok a legjobbak. - mosolygott rám
Ezek után elmentünk lefeküdni.

Péntek reggel aztán Tony fáradt feje fogadott.
- Nem találtad meg? - kérdeztem
- Nem. Felszívódott. Egész éjszaka kerestem. - mondta 2 ásítás között
- Feküdj le aludni! Addig én tartom a frontot. - mosolyogtam
- Rendben! Pár óra és itt vagyok. - mondta majd visszament a szállodába
A Ferrari boxból néztem a szabadedzést. Utána ismét Bernie igazította el
a fiúkat, de ezúttal a pilóták párjai is benn voltak. Pontosabban csak néhány. Rosszat sejtek! - Mivel ma este lesz a szokásos divatbemutató, ezért kérek mindenkit, hogy öltönyben jelenjen meg.
  A hölgyek pedig alkalomhoz illő ruhát öltsenek magukra. - mondta Bernie
- Mond, hogy te nem mész! - fordultam Felipéhez, de persze mindenki hallotta
- Mindenkinek kötelező megjelennie. Felipének is, igy nektek testőröknek is. - vigyorgott Bernie
- Erre a főnököm nem készített fel! Még ruhám sincs. - mondtam kétségbeesve
- Ezen mi segíthetünk. - szólalt meg Alonso felesége - Raquel vagyok.
- Nekünk is kell ruhát vennünk. Amúgy Nicole vagyok.
- Mehetnénk együtt vásárolni. - mondta Raquel
- Menjünk. - mondtam Aztán miután Tony visszatért, elmentünk Nicole-lal, Raquellel,
Silvanával Barrichello feleségével és Cathrine-nel Kovalainen menyasszonyával vásárolni.
Közben megismertük egymást és hosszú idő után csajnak éreztem magam.
És végre barátnőim is vannak. Végül egy csomó ruhát vettünk, ebédeltünk egy jót
és sokat nevettünk. Nicole-ról azt hittem, hogy önző, egoista és gőgös. Vagyis tipikus popsztár.
Tévedtem. Pozitív csalódás ért. Kedves, vidám, barátságos és közvetlen lány. Végül visszamentünk a szállodába. Együtt készülődtünk a lányokkal.
Tony hívott, hogy 7-re várnak a szálloda recepciójánál. Egyszerre indultunk el a lányokkal.
Heikki, Lewis, Fernando, Rubens, Felipe és Tony lent várt ránk.
A lányok egyből megtalálták a párjaikat. Én pedig a szemeimmel Felipét kerestem.
Talán a testőr bújt ki belőlem? Nem! Ezúttal nem! Most a nő keresi őt!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése