Anabella és Tony egy new yorki testőrcégnek dolgozik, akik sztárok védelmét látják el. Bernie Ecclestone a Forma 1 mindenható ura felbéreli őket, hogy védjék meg az egyik pilótát, aki rendszeresen fenyegető leveleket kap. Persze a pilóta nem repes az örömtől egészen addig, amíg rá nem jön, hogy szüksége van védelemre és persze Bellára. Bella nemcsak a pilóta védelmét, de a depresszióból való kirángatását is elvállalja.
Bella a nagyszájú, merész és vad lányok közé tartozik, de mint tudjuk a szerelem mindenkit megváltoztat.....

2011. június 23., csütörtök

9. fejezet

Bella felsője és nacija a csajos napon
A vásárolt ruha és cipő


Bella új frizurája

Reszkess Brazília!

Még a futam elött megegyeztünk Lewis-zal, Nicole-lal, Fernandoval. Raquellel,
Heikki-val és Catherine-nel, hogy a következő hetet Brazíliában töltjük Felipe
házában. Ott Rubens és Silvana is csatlakozik majd hozzánk.
Útközben Fernando elkotyogta, hogy ő is tud rólunk, amit persze Heikkiék is
hallottak.
A repülőn félrevontam Nicole-t és Raquelt és kérdőre vontam őket.
- Elmondtátok nekik? - kérdeztem szigorúan
- Nem tehetek róla. Lewisnak jó a meggyőző képessége - mosolygott Nic elpirulva
- Fúj! Erre nem vagyok kíváncsi! - fogtam be a fülem
- Fernando átvert. Megkérdezte, hogy Felipe miért enyhült meg feléd és
  miért mosolyog úgy rád, ahogy annak idején Raffára. Mondtam,
  hogy én ezt nem tudhatom. Azt reagálta, hogy biztos megverted Felipét.
  Erre én dühös lettem és kiabálni kezdtem, hogy Felipe azért ilyen veled, mert szeret.
  Erre ő elvigyorodott és csak annyit mondott, hogy "Tudtam!" Nem tehettem semmit
  - védekezett Raq
- Ezért még elkaplak te madridista bika - morogtam majd visszamentünk a többiekhez.
Így eldöntöttük, hogy a baráti társaságunk megtudhatják, kivéve persze Tony-t,
mert akkor nekem is meg a munkámnak is vége.
A többiek kicsit tartottak attól, hogy nem férünk el Felipe házában, de Felipe mosolyogva
megnyugtatott mindenkit, hogy nagy háza van, sok szobával. Szóval elférünk.
Az éjszaka kellős közepén értünk haza. Azonnal mindenki az ágyba dobta magát.

Hétfő reggel épp reggelit készítettünk a lányokkal, amikor 5 kómás fej tünt fel.
- Ezt TV-n keresztül nem látni - vigyorogtam
- Hogy tudtok ilyen frissek lenni már korán reggel? - kérdezte Heikki 2 ásítás között
- Úgy, hogy mi nem lustálkodunk annyit, mint ti - mosolygott Nicole
Ekkor megcsörrent a mobilom.
- Igen? - szóltam bele, közben tovább szeleteltem a hagymát
- Anabella! Helyzetjelentést! - hallottam meg a főnök mogorva hangját
- Júj, de mogorva főnök! Bal lábbal kelt fel? - nevettem
- Ne húzz fel Anabella. Miért nem veszi fel Tony a telefont?
- Talán azért, mert most kelt fel! - vigyorogtam
- Jézusom! Elfelejtettem bekapcsolni a telefonom - kiáltott fel Tony, majd felrohant az
   emeletre.
- Szóval a helyzet a következő: Felipe jól van! Még él! Brazíliában tartózkodunk egy hétig
  aztán megyünk a következő nagydíjra - mondtam
- A bátyádat még nem kaptuk el, de nagy erőkkel keressük. Mindenkit figyeljetek, akivel
  kapcsolatba kerültök - utasított
- Egyet ígérjen meg! Én akartom elkapni. Én akarom a kezére tenni a bilincset.
  Hadd kapjam el én - morogtam szomorúan
- Rendben, de ne csinálj hülyeséget! - mondta
- Oké főnök! És jógázzon, az megnyugtatja - nevettem el magam
- Egy szerencséd van Anabella! Méghozzá az, hogy te vagy a legjobb testőröm,
  különben már rég kirúgtalak volna a csípős nyelved miatt - morgott
- A csípősről jut eszembe, Catherine ideadnád a chilit? - fordultam oda Cathrine-hez
- Chili? Mit csinálsz? És ki az a Catherine? - kérdezte a főnök
- Reggelit csinálok. Catherine pedig Heikki menyasszonya. És itt van még Nicole, Lewis
  barátnője és Raquel Fernando felesége. És persze a fiúk is itt vannak. Mielött még
  megkérdezné - mondtam
- Rendben. holnap hívlak! - mondta majd letette
- Nos? Mi a mai program? - kérdeztem a többieket
- Silvana és Rubens 10-kor érkezik. Mi lányok elmegyünk vásárolni, manikűröshöz,
  fodrászhoz meg ilyenek, addig a fiúk elfoglalják magukat - mondta Raquel
- Mi gokartozni megyünk - szólalt meg Fernando
- Mily meglepő! - mondta Nicole
- Felőlem oké! De Tony figyelj Felipére! - mondtam Tony-nak - Olyan rég voltam már
  kényeztetve - mondtam mosolyogva a lányoknak
10-kor aztán Rubensék megjöttek.
- Elviszlek titeket Brazília legjobb szépségszalonjába - mosolygott Silvana, majd elindultunk
Egy farmer rövidnadrág és egy fekete top volt rajtam egy fekete strandpapuccsal.
A hosszú hajamat osszefogtam, de sminket nem tettem fel. A fegyveremet a táskámba tettem.
Egész nap a csajokkal lógtam. Sokat beszélgettünk, nevetgéltünk és szépültünk.
- Bella, engedélyezed nekünk, hogy egy kicsit változtassunk a külsődön?
  Főleg a hajadon?  - kérdezte félve Nicole
- Azért vagyunk itt, nem? - mosolyogtam Aztán a fodrász vett kezelésbe.
A hátközépig érő hajamat levágták. Igy mostmár vállig érő hajam lett.
A fodrász egy kicsit átvágta.
Aztán jött a manikűr. Egy visszafogott francia körömfestést kaptam.
Közben a pedikűr is készült.
Majd következett egy kellemes masszázs és az arcbőrünket is kezelésben vették.
Egy szolíd smink is készült. Aztán mentünk vásárolni.
Jó sok ruhát vettünk. Még jó, hogy 2 autóval jöttünk. Az egyik ruhát, amit vettem azonnal magamra is kaptam.
Ez egy piros combközépig érő, pántnélküli ruha volt. A mell alatti részt
egy fekete szalag díszítette. A szoknyarész csípőtől lefelé bővült. Ehhez természetesen
egy piros magassarkú cipőt vettem fel. A lányok is egy frissen vásárolt ruhát vettek fel.
Mire hazaértünk már délután volt. A fiúk is hazaértek. Mikor beléptünk
6 kigúvadó szempárral találtuk szembe magunkat.
- Ennyi bombanőt! - vigyorgott Lewis - Bella, eddig is szép voltál, de most igazi modell vagy.
- Mind gyönyörűek vagytok - mondta mosolyogva Rubens Diplomatikus!
  Senkit nem emel ki!
- Hű! Csinos vagy! - mondta Tony - A társam ott van még? - járt körbe
- Még itt vagyok. Köszönöm a bókokat. Kedvesek vagytok - mosolyogtam zavartan
Igazából csak Felipe véleményére vagyok kiváncsi. Ránéztem. Engem bámult.
- Váó! - csak ennyit nyögött ki
- Ezt akartuk elérni - kacsintott rám Silvana Mostmár ő is tudja.
Tuti Rubi is rájött a titokra. Úgy látszik valamit nem csinálunk jól Felipével.
Majd szépen lassan mindenki felszívódott és csak ketten maradtunk a nappaliban.






1 megjegyzés:

  1. sziaa:)
    hú, csini lett a csajos:) Massadrága meg szóhoz sem jutott a látványtól<3 de ha így folytatják, tényleg mindenki tudni fogja, hogy együtt vannak... nem hiányzik nekik, gondolom, hogy tony is rájöjjön...
    na de itt abbahagyni, mikor kettesben maradnak a nappaliban...:D nem szép dolog:D
    remélem hamar jön a következő rész:)
    puszi meg jediErő
    Liv
    (örülök, hogy kijavítottad, amit mondtam, így sokkal jobb ;D)

    VálaszTörlés