Anabella és Tony egy new yorki testőrcégnek dolgozik, akik sztárok védelmét látják el. Bernie Ecclestone a Forma 1 mindenható ura felbéreli őket, hogy védjék meg az egyik pilótát, aki rendszeresen fenyegető leveleket kap. Persze a pilóta nem repes az örömtől egészen addig, amíg rá nem jön, hogy szüksége van védelemre és persze Bellára. Bella nemcsak a pilóta védelmét, de a depresszióból való kirángatását is elvállalja.
Bella a nagyszájú, merész és vad lányok közé tartozik, de mint tudjuk a szerelem mindenkit megváltoztat.....

2011. június 19., vasárnap

6. fejezet

A második támadás és vallatás

A vasárnap számomra eseménytelen volt. Szinte egész nap Tony volt
Felipével. Én addig a lányokkal beszélgettem, vagy körbejártam a
Paddockot. Este már a repülőgépen ültünk és Brazília felé vettük
az irányt. A brazil reptéren Felipe szülei fogadtak minket.
- Jó napot! Anabella Sanchez Alvarez vagyok, ő pedig a társam
  Anthony Moore. - mutattam Tonyra - Mi védjük Felipét.
- Ana Elena vagyok, Felipe édesanyja. Rendkívül hálásak vagyunk
  azért, hogy Felipe mellett vannak.- nyújtott kezet Ana Elena
- Luis Antonio vagyok Felipe apukája - mondta Massa papa -
  Ennyire komoly a fenyegetés, hogy testőrökre van szükség?
- Sajnos igen. - mondta Tony
- De ne aggódjanak hamarosan rájövünk, hogy mit akar a fenyegető
  és elkapjuk. Addig is egyfolytában Felipe nyomában leszünk.
  - mosolyogtam
- Reméltem is. - vigyorgott rám Felipe
Majd hazamentünk Felipe otthonába. Gyönyörű háza van. Minden zugot
körbejártunk és ellenőriztünk.
Az elkövetkezendő napokban megismertük Felipe testvéreit is. Az egész
család kedves és barátságos, pont mint Felipe.

1 hét elteltével mentünk is Törökországba. Minden rendben ment egészen
péntekig. A boxok felé sétáltunk, amikor kiabálásra lettünk figyelmesek.
A Ferrari box irányából jött. Azonnal rohanni kezdtünk. Mikor odaértünk
az egyik Ferraris szerelő feküdt a földön és fennakadt szemekkel rángatózott.
Azonnal tudtam, hogy mérgezés. Pár pillanattal késöbb a rángatózás abbamaradt.
Rögtön mellétérdeltem és szívmasszázst alkalmaztam. Az orvos nemsokára
megérkezett.
- Mi történt? - kérdezte
- A szemei fennakadtak és rángatózott. Valószínüleg mérgezés. - mondtam
- Mit evett? - kérdezte az orvos
- Ezt! - mutatta fel az egyik szerelő a kajával teli tányért
- Azt adja ide! - mondtam, majd mintát vettem belőle, átadtam az orvosnak a többit pedig
  becsomagoltam tányérral együtt és zacskóba tettem.
- Stabilizáltam az állapotát, most pedig irány a kórház. - mondta az orvos
Aztán észrevettem egy idegen pasit Ferrari szerkóban. Mindegyik Ferrarist ismerem.
De őt nem. Tudtam, hogy ő tette. Ő tett mérget a kajába. De a célpontot elvétette.
A kaja Felipe ebédje lett volna. Pancser!

- Elnézést uram! - intettem felé - Feltehetek egy kérdést?
Erre ő rohanni kezdett, én meg utána. A boxutca vége felé jártunk. Már elég közel
kerültem hozzá, majd felugrottam az egyik korlátra és elrugaszkodtam. Rávetettem
magam és letepertem. A kezét hátrabilincseltem és visszaindultam vele.
Felipe motorhome-jában Felipe és Stefano jelenlétében hallgattuk ki.
- Ki vagy? - kérdeztem
- Nem mindegy? - kérdezett vissza
- Igaz. Inkább az érdekelne miért akartad megmérgezni Felipét? Mert ugyebár ez az ő
  ebédje lett volna.
- Semmit sem szedsz ki belőlem. - mosolygott
- Ne akard, hogy elővegyem az állati énem! - mondtam
- Nem félek tőled. - vigyorgott Erre én behúztam neki egyet.
- Miért akarta megmérgezni Felipét? - kérdeztem újra
- Semmi közöd hozzá! - mondta
- Rossz válasz! - mondtam, majd újra megütöttem és ez így ment tovább. Nem beszélt.
Félóra elteltével Tony elégelte meg a dolgot.
- Bella szerintem nem fog beszélni. Átvegyem? - kérdezte
- Nem. Van még egy ötletem. - mondtam majd a fülébe súgtam - Hozd ide a kaját amit
  megmérgezett.
Pár perc múlva vissza is ért. Senki nem értette mit akarok.
- Most pedig vagy beszélsz, vagy megetetem veled a főztöd. - mondtam
- Nem teszed meg. Nem tudsz megölni. - mondta Miért hiszi mindenki azt, hogy nem
  tudok durva lenni?
- Te megpróbáltad megölni a kliensemet. Nem hinném,
  hogy én kíméletes leszek veled. - mondtam - Mesélj!
- Soha!
- Te akartad! - mondtam, majd vettem a villával a tányéron lévő húsból és megpróbáltam
  betömni a szájába, de ellenkezett.
- Jól van! Beszélek! - mondta
- Okos fiú! - mondtam - Miért is akartad megölni Felipét?
- Mert van nála valami, ami nem az övé! Egy olyan dolog, ami veszélybe sodorhatja a
  főnökeimet. - mondta
- Mi? - kérdezte Tony
- Egy CD. Azon a CD-n minden korrupt zsaru fel van sorolva.Véletlenül került hozzá.
  Ezért kell meghalnia, mert már ő is tud róla.
 Felipe háza Brazíliában

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése